القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات drake 850 mini شامل نايل سات

احدث ملف قنوات drake 850 mini شامل نايل سات
احدث ملف قنوات drake 850 mini شامل نايل سات


الجروب كده انا بصور وانا بتكلم اورنج من زمان تفتكري ممكن تشاركنا جيب جرب عمليه تثبيت تثبيت تثبيت المعجبين ليجا لوجو جيجا قبله وبعدها لا حاطط الموضوع في دماغي والاخضر باورنج كذاب كل الشركات علشا دد ايه افضل شركه ومميزات وعيوب كل شويه عشان لما اطلع كده قدام الكاميرا ويجي سؤال اعرف اجاوب عليه بشكل مضبوط انا ما بلاش فعلا لو قلت انا هابقى بكثير قوي يعني مثلا مش هاقول لكم في فرق بسيط مثلا بينها وبين فودافون او كل سنه بالكثير قوي كل الأماكن انا كل ما اروح مكان فتح قران في العاشر شغل هم وصلوا لحد لسه من يومين انا رحت جبت الواي فاي بتاعهم مش كان عن, تفعيل رسيفر دريك 850 ميني 2024 ,دي الواي فاي بتاع  ي وي وي زهقت مني مش عارف استخدمه كل ماروح مكان على اسم فيسبوك بيمشي مع واحد ميجا تيجي الشبكه ضعيفه جدا في طريقنا اروح اشتري موافقه قولي لي عشان يبطل الشبكه ولا هتبقى برده على فيسبوك هيلاقيني عملت مقارنه بين الواي فاي بتاع اورنج واي فاي بتاع ويطلعه المكنه دي كانت شفت بنفسك والفرق بينهما كان عامل ازاي وكمان طبعا الاستاذ هاني عارف ان انا حاليا برفع كل ال, تحديث رسيفر drake 850 mini 2024 ,فيديوهات اليوتيوب من على اورنج في عشان عاديه الانترنت الارضي لا احط كده الحاجه على الموبايل وارفعها ابيض الفيديو من على اورنج الابراج بيجيب معي جيجا رافع الفيديو في خمس دقائق ام وما فيهاش اي كلام خالص طب نخش بقى على الراوتر انا هاعمل ايه علشان اشترك في الخدمه ديت محتاج راوتر بكم هتدفع كم طيب علشان اشترك في خدمه من كل اللي انت محتاجه بس حاجه بسيطه كده علشان اشتر, كود تفعيل رسيفر دريك 850 ميني 2024 ,ك في خدمه ديت وهي راوتر بجنيه ايوه الراوتر بتاع اورنج هوم فور جي , جنيه طبعامميزات كثير جدا وفي اوبشنز عالي جدا وبالتالي لازم سعره الاغاني بس قبل ما.





احدث ملف قنوات دريك 850 ميني شامل الهوتبيرد




  •  يومومتضايق رجعتقال لك ايه بقى قال لك لا ن  وبتضحك علينا و كذابه انت متصور الباقه بتاعه الشهر اللي فات بعد ما خلصت وصورت لنا بعد ما الباقه الجديده اللي نزلت شغل في الفيديوهين مكان بعض و عملت اللي هو بعد قبل و, ملف قنوات drake 850 mini 2024 ,قبل بعده يا عم العقاري هو الفائز في يوم مش في شهر يعني لو انا مصور المقطع في الشهر اللي فات كان هيجيب لك مزاج يوم عشرة ستة مشهو فرق يوم بس في حاجه كمان انت مش واخذ بالك من العداد اللي على الشمال كده فوق اللي تبقى مكتوب فيه الايام الباقي في الباقة بتاعت النت كان يوم وبعد ما   ان خلصتها في يومين وصورت بعد ما.


  •  يبقى يوم يعني تعال هنا هو عدي يومين العداد دماغك يعني ممكن تكون فاضي يوم بقى فاضل فيها يوم ازاي بقى انت بتقول لي الفيديو دوت قبل دوت هو انت مصور بعد , احدث ملف قنوات دريك 850 ميني ,ما خلصت جيجات قبل ما تخلص اللي جاءت والكلام ده كله عشان عندك التاريخ والساعه تحت في الكمبيوتر ده بعد تولد بيومين كل حاجه قدامك هي مش مستاهله بقى ذاكر مش هقعد كل واحد يكتب لي كمان تقول لي ازاي العداد تليفون  أشرح له الكلام ده كله من الاول واحد بيقول لي ايه طب ما انت العداد اللي على الشمال دوت اللي هو نزل اليومين انت ممكن اللي هو عدد الايام الباقيه ممكن ان تكون قاعد فيه فعلا يا , ملف قنوات دريك 850 ميني hd mini ,جدعان لو هالعسل عداد اللي على الشمال كنت لعبت في العداد اللي على الواتس وريح دماغك انا بصور.


  •  الفيديوهات دي علشان بين الناس عشان هي مش عارفانى كويس عشان كده انا طلعت وضحت المشكله اللي حصلت في اختبار بتاعت شركة وي حصلت ليه  يب الاستفسار الثاني برده اللي كان في الكومنتات بتاع شركه وي السيرفر دوت وسيرفر ده هيحصل ازاي وممكن ما يعرفش البيجاتو ممكن تحط بس انا عايز اوصل لك معلومه السيرفر ده مش بيوصل معك على.



شفرة قناة سوريا سبورت الجديدة بتاريخ اليوم





 هيوصلك السرعه راوتر ثاني مش هيوصل لك السرعه كم ويرمي الراوتر القديم لو هو محتاج مثلا ان, كودات رسيفر drake 850 mini ,ت رنيت على الواي فاي بسرعات عاليه جدا بس انا عن نفسي في اقتراح يعني انا شايف ان سرعة ميجا ميجا بالنسبه للموبايل بسرعه مناسبه مش وحشه جدا يعني ولا كانت راحت بسرعه عليها م بيوتر بتاعك عفاريت كامل واللاب توب عن طريق لكن انت برده محتاج سرعه الانترنت عالية على الموبايل اوبيانج احسن طبعا طلبت خمسة جرس البنك بتاع ممتاز انت بتلعب الموبايل اكيد طبعا هيبقى احسن بكثير, تحديث رسيفر دريك 850 ميني 2024 , منفين الراوتر تعالوا كده نشوف تجربة لكم فيها تردد توب فور هيرتز مش هيديني سرعة بتاعتي كامله على الواي فاي اصلا دلوقت عملت بيكتب الموبايل ولكنها وصل لي بسرعه قليله ولكن لما اعمل بالكمبيوتر انا محتاره بالراوتر عن طريق كابل اديني صوره كم طيب دلوقتي أنا شغال في الواي فاي على خط وي سرعته ميجا يعني تقريبا هي وصلني الراوتر ميجا ميجا حاجه زي كده يعني و نهان على اقصد حا ي انا هجرب الواي فاي بالموبايل كده زي ما انتم شايفين انا طبعا لازق في الراوتر دلوقتي و شبكة الواي فاي عندي جامده على الآخر ما ترد دلوقتى ان انا ما عملت بيت سيدي منصور عايز المكالما, تجديد اشتراك رسيفر drake 850 mini ,ت اللي هي بتاعت اللي مطلعش وراك انا هوريك دلوقتي نسوانها مش هتوصل لي كم له لا نتردد تو ون فور جيجاهرتز مش هيقدر يوصل لي بسرعه دي كامله وبعد ما نخلص الفيديو ده على الموبايل هنروح للكمبيوتر واوريكم على نفس الخط بسرعه توصلني كملي علشان انا بستخدم انترنت عن طريق الكابل بتاع الرخام جرب دلوقتي وندوس على جوه علشان يشوف سرعه الانترن لي كم على الراوتر ده زي ما احنا شايفين كده سرعه الانترنت واللهميجا بسميجا يعني اقل بكثير قوي من المفروض بسرعه.





شفرة البيس لريسيفر drake 850 mini لقناة art على النايل سات





  •  مبرمجين هو يأخذ الانترنت  لراوتر الاولاني ويرجعها عن طريق الواي فاي بتاع هي الاعدادات دي كل دوت يبقى في حاجه اسمها ايه دي انت شايف ان هو فيه خط تليفون ارضي وهو انترنت فلازم يبقى في الحالة دي احنا في الراوتر الشبكة فين برده , iptv drake 850 mini ,ميحصلش اي مشكله ان احنا من غير اي ادرس بتاع الراوتر اللي احنا نستخدمه فى تقويه الواي فاي الراوتر لديكم بتاعه و احنا عارفين ان هو بيبقى دوت دوت طبعا الراوتر الراوتر الجديد ده عشان خلي روتين بنفسه عشان الحاله دي.


  •  نفس المشكله ان احنا بنفتح الراوتر بتعنا الأساسي ويطلعها وطمنهم عشان اغير منه افصل الواي فاي ممكن تدخلي على الرقم ثاني انا مش عارفين يعني احنا دلوقتي هنروح للكمبيوتر عن شرح ازاى نقت  هيكسب وازاي غير اي بي ادرس بتاع الراوتر بتاع ناوينها من اعدادات الواي فاي ديت اوريها لكم برده كده بشكل سريع وهي كنا عايزين تعرفوا بقى معلومات تفصيلية عنها هتل, اخر تحديث رسيفر دريك 850 ميني ,اقي فيديوهات على قناة بتتكلم عن الموضوع يلا بينا بقى نروح في أول شهر هنعمله هيكون على راوتر هواوي hg وراوتر هواوي hgn لنشرح هيبقى شغالين بنفس السوفت وير و طبعا hg من اي شركه انترنت هيبقى نفس الشرح اللي احنا نقول دلوقتي يعني هم كلهم نفس السوفت وير طبعا ان فتح صفحة الراوتر بتعنا هنكتب اليوزر نيم ادمن.


  •  باسورد ادمن او الباسورد اللي مكتوب على ظهر و لو انت نغير الباسورد الرجل الاسود اللي انت عملته وبعد كده هندوس على لوجين هتفضحنا صفحه الراوتر بالشكل ده اول حاجه نعملها بقى ان احنا هنيجي احنا ندوس على جوز, كود تفعيل رسيفر drake 850 mini ,ك طبعا هيجيب لنا الوان والانود بلان طبعا ده جامد يا زي ما احنا عارفين اللي هي بتغير منها اسم الواي فاي بتاعي ومتشكر الواي فاي بتاعي مش هنشرح الكلام ده عشان احنا كده كده هتخش بعد كده حاجه اسمها لان اللي تحت بيتك وهنيجي ادور على حاجه اسمها دي نفسي في سيرفر اللي احنا  روض ان احنا قفله تماما فهي هنا عندنا.




سوفت تحويل رسيفر دريك 850 ميني شامل 3 اكواد xtream هدية لمدة غير محدودة




 وهنعرف من جوه لي الراوتر ده ما بيرضاش يشتغل على شركه وي بس مثلا لو جئت هنا كده دوسنا على انترنت وكين مثلا على الح ي بتاعها نزول هتنزل لنا كده حبنا نكتب جنيه وباسورد راوتر اي خدمه يعني مثلا انا مش هاخذ راوتر فودافون على الفيديو يصلي بتاع فودافون كده وجيت اكتب اليوزر نيم والباسورد اللي فودافون ه, اعادة برمجة رسيفر دريك 850 ميني ,ديه لي اكيد طبعا مش هيسحب ايه فيه ولا يعمل كونكت لان الراوتر يوزر نيم تسببت في اخره اس تي اي داتا دوت نت تي جي فبالتالي عمره ما هيطلع وحبايبي وعمري ما سيستم فودافون هيتعرف على لنت فودافون يشوف هنا كتبت غلط كمان كلمه اتصلت بيكي لقيت مستحيل تتشال وما تتصلش اصلا فبالتالي احنا موصلناش حل غير ان احنا نزلت سوفت وير ما يكونش مقفول بق  تيته تيته تيته طبعا زي ما انتم عارفين ان الناس دلوقتي سوفت وير يبقى شغال على كل الشركات بقى عشان احنا نيجي ننام بقى فودافون او اتصالات اي حاجه يشتغل على وترد طيب ازا, ملف قنوات drake 850 mini ,ي بقى هننزل علي فيرم وير ابديت طبعا انا حطيت لكم في ولد ولا اول ما تعمله ده من جود هتفك الضغط بتاعه وهتلاقي في الفولدر دوت فيه ملفين ملف بيعمل لك سوفت وير اللي هو اسمه ثري دي سوفت وير دوت اللي هيشغل كل الشركات وملفت ثاني في سوفت وير اللي هو باسمه وده السوفت وي ه نيله وانت حاجه بترجع للسوفت وير القديم بتاعك ثاني احنا المفروض دلوقتي هنزل السوفت وير اللي هو اسمه مسلية دي طبعا هتلاقيه في الملف اللي انا حاطتها لك اللى انت هتعمله داونلود يعني مثلا زي ما انت, كودات رسيفر دريك 850 ميني , شايفين كده ظهر قدامي سيبيه به وانا اخش على السرير ده هتلاقيه سوفت وير دوس عليه كده وبعد كده علشان ارفع السوفت وير بدوس اوبو الجديد بس خلي بالكم لو الكهرباء فصلت عن الراوتر أسماء ما السوفت وير بيترفع الراوتر ده م تغل تاني نهائيا الا بابا صيانة ولازم راوتر فكك ويرحم حد بتاع صيانة كتير كده واكيد بلاش يتشحن من.




رسيفرات معالج فانيلا تحديث 2024 لاين مجانا بدون تسجيل




  •  عا اكيد انت شوفت واكل انتم كلكم على ايه الحل دلوقتى اكيد طبعا مفيش حل وسط الباقات اللي ما لهاش كنت بعتها العيله ولا كاني صورتها حلوه انت كويسه مش كويسه بس من الباقات والعيال في التحميل بتاع هو احنا هنعمل ايه دلوقت يعني ايه الحل دلوقتى قلت ان احنا ما قدرناش أي حل طبعا غير ان احنا للسرعه اللي جاي البيت علشان ما فيش موبايلات البيت اقعد هناك البنت قدام الداونلود , drake 850 mini iptv ,عمال على بطال وتقعد خلصت الب سحب اكثر بسرعه سريعا.



  •  النهارده هنشرح ازاى اخش على الراوتر بتاعك وتحدد منه الانترنت اللي هيفصل الموبايلات اللي في البيت ما اشتغلش بشكل مضبوط انت بقى انا مش عارفه بصراحه حتى الان بس هو في مشكله في الراوترات اللي هي مثلا ان انا باكتب بسرعه معينه علشان تحدد لي هو ما بيحبش في الصوره اللي انا كاتبها ولا كان بيحب بحاجه ثانيه او في حاجه بسرعه اكثر منه ولا كلمه في الكم يوم اللي جايين, طريقة تحديث رسيفر دريك 850 ميني , دول قعدت ادور لحد ما توصلت لطريقه احنا فعلا انا حاسس بيها وا راض عنا المشكله ديت ماما علشان الدنيا معي تبقى مضبوطه واخواتها فيش اي مشكله طبعا دلوقتي اقول لك المشكله دي رسائل وعرفت ازاي.


  •  تتخطي المشكله ديت بحسبك مش راضي مكتب الكوش وتعرفوا ازاي اصلا انت بعيد عن المشكله اعدادات حاجه بسرعه بتاعتكم وكل حاجه تبقي مظبوطه ونتكلم ما قصرش فيكم يعني انا الحمد لله عرفت ايه هي بالضبط , كود drake 850 mini tv ,ولا يدل على الفراق بقى ويلا نروح كمبيوتر اشوف ازاي انطبقت طريقه ديت لانديه لحظه حاسمه وده سؤال جاوب عليه سالم ناس كثير جدا يعني ده من اكثر الاسئله اللي سالت في يلا بينا الكمبيوتر اول شرح معنا طبعا اكثر الراوتر انا سالت عليك الفتره الاخيره طبعا زي ما انتم عارفين انت حر نحن كتبدوتدوتدوتعلشان يفتح نار وضرب شويه كده وجايين طبعا ادمن باسورد ادمن ادمن باسورد مكتوب على ظهر.




حل مشكلة تقطيع iptv لرسيفر دريك 850 ميني




 لنا بقى على انترنت  كل حاجه رجعت بتاعت شركة وي قبل كده مثلا حبيت جئت على الفيديو اللي كده وحبيتها الخطوبه الوحيده بس اللي فين محدش يفصل الراوترات نائمه سوفت وير بترفعها يلا بقى بينا نرجع الا, drake 850 mini receiver code ,ستوديو ثاني يوم زي دلوقت زي الناس بتوع الراوتر عشان في شركه انترنت غير اللي احنا مشتركين معها والراوتر معنا المفتوح إياكم بس انت اشتريت معها بعد كده هو ده اللي انا غير سوفت وير فعشان الانترنت و خلي الراوتر يشتغل على اي شركه انا ما كنت في حد عملها قبل كده لان لو سلكنا خذه مجاني من شركه كان برده من حق الشركه ان هي ت ندها ينفعش دلوقت مجاني وانت روحت لشركه ثانيه تشترك معها دلوقتي يعني احنا ندفع فلوس للراوتر ولو طلبت من حقنا بقى خلاص ان احنا نشتغل على شركه نور اوصل بتاعنا احنا , كود دريك 850 ميني تي في ,تقريبا انت تقول يا عم عشان كده انا بصراحه الصوره ديت وسوفتوير دلوقت قلت لكم ازاي تعمل وطبعا لو الفيديو عجبكم ما تنسوش تعملوا لايك للفيديو علشان يوصل لاكبر عدد من الناس والناس كلها تستفيد وما حدش راح يشتري له ثلاث سنين او برده كل ما تنسوش ت ي القناه علشان يوصلك كل الفيديوهات اللي في حاجات كثير قوي اللي انا هاعمله في الفتره الجايه ولا مش طالع من على برده مع ماجده العيال على فيسبوك بقولها كل يوم يا ريت مفتوح على فيسبوك وانت جايه ما تلاقي معلومات جاءت موجوده وان, تجديد اشتراك رسيفر drake 850 mini مجانا 2024 ,ا معك على الخاص لكل وشكرا عليكم السلام عليكم ورحمه الله وبركاته الى اللقاء في فيديو طبعا كلكم شفت عنوانه عايزين تعرفوا ما شيء الصغير وازاي هيغير تتفرتك عن البيت.


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع