القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث سوفت رسيفر دريك 850 ميني مع تحويل

احدث سوفت رسيفر دريك 850 ميني مع تحويل
احدث سوفت رسيفر دريك 850 ميني مع تحويل


مسابقه بقيت الشركات بشكل جيد جدا بص عل, تفعيل رسيفر دريك 850 ميني ,ى باقات فودافون باقات فودافون عندهم مثلا باقه بجنيه بتدينيجيجا في الشهر انا بجنيه اخدجيجاجيجا عشان تخليني فرقه اكثر من الضحك وبردهدقيقه فودافون دار المسنين على النصف اليوم ده نصف ثمانيه ونصف و ثمانيه طب تعرفناش فودافون مثلا الباقه الثانيه بتاعتها اللي هي : في الشهر ثمنهاجنيه طب ما انا بردهجنيه في قريه مش مفروضجنيهاجنيه وهكذا بقيت المحاضرات بتاعت فودافون واتصالاكود تفعيل رسيفر  وموقعهم بره مش لا في فرق سالم جدا حتى مش لا, تحديث رسيفر drake 850 mini , في فرق اكثر من الذهب دخلت عليها مثلا يعني موضوع بقى له فتره ما اقول لهم هو جاي ده بقى له فتره بس لما لقيت تقول لي نزلت الباقات دي النهارده ولا في حاجه جديده في حاجه هتفرح حصلت عجبتني بصراحه هتفيد ناس كتير جدا انا في كثير جدا منكم سالني عن مشاكل الانترنت الارضي ناس ما عندهاش خطوط ارضي وناس الانترنت الارضي عندها ضعيف وخط ما بتستحملش واحد واثنين ناس دي كلها رجيم بنظام الفاتور  بتاع الفلوس مقدم ولا في تشحن رصيد لا يا اسطى بقى فاتوره بتروح الساعه آخر الشهر هتشتغل انترنت وهي تفتح فلوس في آخر الشهر خلص الكلام بقى الباقات تعالو نتكلم عن السرعه السرعه بتاعت اورنج اي, تفعيل الشيرنج دريك 850 ميني ,ه صوره تقولي هتقولي لا طبعا اللي انت باين على فيسبوك كمان من زمان عارف ايه الصوره دي الصوره دي بتاعتي من غير منافس هي اسرع شبكه فور جي في مصر وجاي حاجه معروفه حاجه مفيهاش اي كلام انا عن نفسي ما ك دم اورانج الفتره طويله ويجرب تورنس كده لما كنت بعمل اختبار لي اسرع شبكه فور جي في مصر وعملت مقارنه بين الأربع شركات في الجروب كنت ممكن تشوفوا بعض علاقه انا هقفل لك الل, طريقة تحديث رسيفر drake 850 mini ,ي انت بتعمله ده وقلت كده في.





احدث ملف قنوات drake 850 mini شامل قنوات عربي كامل



  •  نفس الراوتر ونفس السويتش كده بتاخذ له وصله وهو بيقعد من نفس السيرفر ده ما فيش دقيقه بتعدي من الان اللي جاب بتعدي على هذا السيرفر هات محتار بين دفتر سلك هنا , hd plus iptv ,جاي من الراوتر راكب في السيرفر والسيرفر بيطلع سلك ثاني من السيرفر للكمبيوتر يعني اي بيانات هتطلع من الراوتر تروح للكمبيوتر هتخشي جوه السيرفر و يتم احتسابها وتر  للكمبيوتر والعكس اي ابلود رايح من الكمبيوتر راوتر يتم احتسابه برده في النصف سيرفر ما بيعديش حاجه تفضحناش غاليه عليه كل الناس اللي شغالين في مجال عارفين ان هو المايكروتيك وحزينه فعلا وما يكونش ما بيغلطش الجنان على ايه.


  •  وحسبنا ايه و عملنا ايه بس جربي ف, ملف قنوات رسيفر دريك 850 ميني ,ودافون مختلفه شويه عن تجربه سمينه تضرب اسوي كنت انا موافقه الكمبيوتر بتاعي بس بعد السيرفر لكن انا تجربه فودافون قفلت الواي فاي في الراوتر تمام وخليت في اكتب في وانت راكب بعض السي ال تعليه البيت كله عندي عشان اقدر اخلص الجنيه دول في اي داتا في الشاحن الاكل السواق اللي ركب بعض السيرفر هتعدي على السيرفر وتحسب ما فيش اي حاجه تستاهل من الراوتر مباشر قبل السيرفر اللي انا اقفل الواي فاي بتاع الراوتر الراوتر بيتركب لواحد بس يلا بينا دلوقتى نشوف الباقة بتاعتي ولا لسه مجدده وبينك فيها كم جيج, ريموت دريك 850 ميني ,ا بالضبط هل حد داخل استخدام من الكيتو دايت خلال الشخص مش عارف بتروح معهم في زياده ليه بس ما.


  •  علينا وطبعا زي ما شفته المستهلك جيجابايت جيجابايت ما تقلقش اي حاجه من الباقة يلا بقى نشوف هنعمل التجربة ازاي وهنبقى على يلا روح انخمد وزي ما احنا شفنا الباقة بتاعتي لس لما جددها دلوقتي والمستهلك سفر جيجابايتجيجابايت يعني ما سالتش منها اي حاجه والمتبقي جيجا ميجا على فكره بتهون بدي ميجا زياده على الباقه مش عارف ليه بصراحة بس ما علينا انت عارفه نفتح السيرفر ب, ملف قنوات رسيفر دريك 850 ميني hd ,تاعنا اللي نحسبك جاءت اللي احنا بنستخدمها زي ما احنا روحنا قبل.



شفرة قناة ماتش الروسية على الياه سات




 بنستخدمها دلوقت بقت تبعد ع دد الجنيه يعني في الغالي موبايلك هتلاقيني قاعد عمال ادور ما تقلقش يعني انت لو كنت مستغرب ليه الانترنت عندك ما بيشتغلش في شكل مضبوط هو ليه الواي فاي عندك مش مضبوط ده ال, سوفت وير رسيفر دريك 850 ميني ,سبب ان الراوتر دوت التردد بتاع هو ما يقدرش اوصل لك الصوره دي مضبوطه ولا كانك جبت كذا يشتغل مضبوط بتعمل ايه بقى ايه الحل احنا نعمله طب دلوقتي الحال انت مالكش أي حل خالص غير ان انت مشتري راوتر يدعم ت ه بس علشان تقدر تحصل علي السرعه بتاعتك كامله على الواي فاي تقول لي طب ليه شركات الانترنت بتوزع الراوتر دوت ماهي عارفه ان هو مش هيوصل السرعه كامله ما اعرفش وال, رسيفر drake 850 mini ,له بصراحه ممكن يكون من الطرفين هو عشان ده هو اللي عملها الأرض يعني مثلا اوصل ثاني اللي هو الجيجا هرتز ثمنهجنيه وعروسه الرخيص علشان يبقى رخيص مثلا ونعرف شيرين بس انا شايف ان دي حاجه غلط جدا المفروض على الاقل الشركه تسبيني وانا راي ي الراوتر تقول لي لا الراوتر مش هيديك بسرعه واي فاي اكثر منجنيه مثلا شركه فيه مثلا لما اتصلت منهم كده اول ما اوصل راضي ينزل فيديو كيلب دا انا كنت سهران لو طريقهم يعني لوتر ثمنمنهراوتر هو ده مين ده اللي عندنا اللي هو دلوقت على عرضه بجنيه سالت مطبخ الفرق بينو الفرقان اللي هو بجنيه الواي فاي بتاع واقوى القهوه ازاي مش فاهم يعني نجيب نجيب دي تغطيه وتفتحي, كود رسيفر دريك 850 ميني , الواي فاي اصبر بس ده كل اللي ما تعمليش bandجيجا هرتز وده اثنين واربعه جيجا هرتز ويدعي اعلى ما فيش الكلام ده تعبانه ومش عارفين الكلام ده ولا عر رق بينهما بيضه كبيره جدا من الشركه يعني انت عامله ايه مثلا الراوتر اللي هو بيشتغل على تردد كام في جهاز غالي جدا بجنيه بس برده لازم تقولي لي يعني راوتر دوت هو اللي.




شفرة البيس لريسيفر drake 850 mini قناة الجزائر الارضية




  •  فش بي سيرفر ونشيل من جنبه علامه الصح وبعد كده يعني دوست جئت بعد كده في الخطوه مهمه جدا في الراوتر دوت لو انت واخذه من شركه وي لو انت برده من شركه فودافو, رسيفر drake 850 mini ,ن او اتصالات مش بيعمل خطوه بخطوه المفروض بنعملها واحنا الراوتر بتعنا والله جاي و هنعلم نايبول وبعد كده انت مش طبيعيه بعد كده هنيجي هنا طبعا ومختار اكتبي هنختار فون وبعد كده برده معلم ونصف متر وبعد كده هنختار   و بردو نعلم البوست بنت وبعديها برده هنختار.


  •  كمبيوتر كده زي ما احنا شايفين و هنعلم على متصفح ونصف يعني احنا هينفع رضيتش تجيء لي لايف الاسدي والفون والكامير, سوفت دريك 850 ميني ,ا وكمبيوتر طيب بعد كده هنعمل ايه بقى زي ما قولنا احنا محتاجين دلوقتي غير في ادريس بتاع الراوتر في انا مش هينفع هيفضل زي ماهو كده واحد تسعة اثنين دوت واحد سته ثمانيه دوت واحد دوت واحد راوتر الأساسي دراك الخط التليفون الارضي شغال بنفسه طيب مين سيب راوترين شغالين في نفس الوقت بقى غير مثلا ولا يكون هنخلي واحد تسعة اثنان دون واحد تسعه ثمانيه دوت واحد دوت وهندوس على صوت ماتيرازي ما تشوف كده لو تقفل معي عشان افتحه ثاني عمره ما هيرضى يفتحه واحد تسعة اثنين دوت واحد تسعه ثمانيه دوت واحد دوت واحد ما غيرت الايميل بسرعه يلا يفتح لو انا بقى.


  •  وصلتهم ببعض هيفتح الراوتر الاولاني طبعا ا, كود تفعيل iptv دريك 850 ميني ,نا نسيت اقول لكم اندوت دوت واحد فينك كده هوت ويندوز سنتر انا طبعا الصفحه دي قله ادب انزل وبعد كده اكس تدريسك هيفتح لنا صفحه الراوتر بتاعنا لو عا بقى مش تغير باسورد الواي فاي واي حاجه دلوقتي مجرد ما انت توصل راوترين ببعض عن طريق سلك الراوتر اللي هو هياخد الانترنت من الراوتر الاولاني وذلك عن طريق الواي فاي يعني مجرد أم لك نكت على اسم الواي فاي بتاع الراوتر دوت هيشتغل معك الانترنت اكنك , سوفت رسيفر drake 850 mini ,قاعد جنب الراوتر الاولاني بالضبط بس برده لازم تعمله اسم الواي.



سوفت تحويل رسيفر drake 850 mini شامل تحديث كود اعادة الصلاحية





 روح واشتري راوتر ثاني من الشركه اللي انا مشترك معها وير للراوتر القديم بتاعك ما تنسوش تشتركوا في ال ن ما تقولش اي حاجه من الدنيا دي مهمه جدا اللي انا هعملها انزل السوفت وير بس في كم معلومه كده مهمه لازم اقولها لكم الاول قبل ما انزل السوفت وير على الراوتر يعني حاجات مهمه جدا ودي من اسباب بتخليني ما فتح موضوع السوفت وير لروترات كثير عشان هي برده فيها راوتر ممكن يكون هواء بس كده حاجه باقول لكم السوفت وير دو تحطوا لكم في العين في التليفون تحت, drake 850 mini receiver activation code , الفيديو عشان الحب بيعمل اللوز بعد كده بقى خلاص اعمل داونلود و هنشرح كمبيوتر ما هو بينزل ممكن يعمل مشكله ولو سمحت اشتغلش ثان ص بتاع الاكل الكهرباء عندك هتفصل فيش نت راوتر اسماء ثلاث دقائق اللي بيعمل يوم اطلب من السوفت وير على الراوتر الراوتر فيهم اوصل فعلا في الوقت ده مش واصل مش هيشتغل ثاني يلا بقى في الطرق زيرو عشره كثير لازم يروح لحد بتاع صيانه وخلاص كده قلت لها وهي ب, سوفت وير drake 850 mini ,رده هاكون عشان شرح ازاى انزل سوفت وير راوتر هواوي hg علشان يشتغل على اى شركة انترنت غير الشركه اللي انت شاريه منه هو كمان عشر حروف ازاي لو هو مثلا عليه سوفت وير بتاع شركه وي وانت غيرته  رجعي على السوفت وير الاصلى الساعة كام دلوقتي انا فتحت الصفحه الرئيسيه بتاعت هواوي hg الراوتر ده من شركه وي انا دلوقتي طبعا كتبته واحد تسعة اثنين دوت واحد سته ثمانيه دوت واحد دوت واحد علشان تفتحي صفحه الراوتر طبعا زي ما انتم عارفين اليوزر نيم والباسورد ادمن اول يوم هيبقى ادمن الباسورد مكتوب على , طريقة تجديد اشتراك رسيفر دريك 850 ميني ,ظهر راوتر ا لوجين.و لو انت نغير الباسورد الباسورد اللي انت عملته بس خلي بالك من الكلام دوت في السوفت وير صفحة الراوتر بتاعنا كده هندوس




تحويل معالج صن بلص 1506 tv فلاشه 4 ميجا




  •  الراوتر او لو انت نغير الباسور م الباسورد اللي انت عملته بعد كده ما عندوش لوجين تفتح لنا صفحه الراوتر بالشكل ده اول حاجه من الناس على الانترنت وبعد كده ندوس على بندوس من تولى افتح لنا الصفحه دي كده بالشكل ده تعالى, كود تفعيل رسيفر drake 850 mini , الاول بقى ان اشوف كده الصوره على الوصله لي الخط ده وقت قد ايه يعني انا مثلا خاطري دوت مشتركة عليها على سرعة ميجا ولكن يعني يعني الصوره ميجا بسمع اختطفت ميجا بس ما علينا مش هنتكلم في النهضة دلوقت هنحسب.


  •  على ميجا اللي هم جايين انا لو كده مثلا اكلت داونلود مثلا هعمل ستارز دودو وهتيجي هنا عند التاسك مانجر اشوف الصوره اللي بعثتها لي عليها  زي ما انتم شايفين ميجا وهكذا انزل صوره على الواتس دلوقت, قنوات دريك 850 ميني , طب انا عايزه واحد بس ادور على حاجه اسمها ايميل بندوس كنت وعلم على ايميل بندوس كنت قلت كده علامة صح وبعد كده هنزل على الاختيار اللي بعديها ليه انت بنت وسخه وعلاء مكتوب فيها اصفر يعني انا مش مع احد بسرعه طيب لو عايزنا كده ليه بيحصل بالكيلو بنت بالسكن كيلوبايت طبعا عارفين دي زي ا ه وصلت لها من الشركه يعني المفروض مثلا الصوره اللي.


  •  وصلنا مثلا ميجا بقى ميجا بيقول مفروض المنطقي اللي انا مثلا انا اخذت هنا ميجا كيلوبايت بالسكن يعني توصل بسرعه ولا في مشكله في الراوتر دوت لو كتبتميجا هتوصل لي اكثر منبكثير الدنيا هتبقى ملخبطه دي المشكله اللي قلتلكم عليه طب انا عايزه احد بسرعه بسرعه مثلا وصل, تحديث iptv لرسيفر drake 850 mini ,وا ليميجا حاطتها ازاي لو كتبت هناميجا مش هتبقىمش تبقي مظبوطه انا قعدت ادور لحد ما اكتشفت ان انا باقل عن الخمسه ميجا وبقى لي الحاجه اللي انا عايزه كثير جدا عشان اوصل اللي انا عايز اعرف كده نجرب مع بعض نكتب هناكيلو متخيلين هو كده حافظ الاعدادات اجي كده اعمل دودو افتح.





حل مشكلة توقف سيرفر iptv لرسيفر drake 850 mini




 في فيديو على قناه شرح فيه كلام دوت وازاي تعمل كل الاعداديه بالاقصر اوتر هواوي hg هتلاقي على قناه برده ممكن تتفرجي عليه زي ما احنا شايفين كده السوفت وير بتاع شر, رسيفر drake 850 mini ,كه وي رجالي ثاني اللي هو بيكتب هنا فوق اي داتا وخلاص الراوتر نرجعها زي ما كان بالضبط ولا اكن انا عملنا في اي حاجه علشان افتح الراوتر بتاع شركه وي هاكتب هناك جريناد منه هاكتب الباسورد اللي بيبقى مكتوب على ظهر الراوتر خلي بالكم يا جماعه انا دلوقتي كتبت الباسورد اللي مكتوب على اوتر الراوتر ما رضيش يفتح معي وده لانه تقريبا ولسه محتفظ الباسورد بتاع السي بي احنا تقريبا كده المفروض بعد ما ننزل السوفت وير نعمل راوتر سيت او ممكن نكتب هنا بلاش عادي يعني لو فضل سابت محتفظ برده بعض الإعدادات انت لو عملت لي رست بيرجع كل حاجه زي ما كانت بس خلي بالك لو انت حاطت صورتي, سوفت دريك 850 ميني ,وعملت رصيد يفضل برده بلادي شفت السي دي يعني ما فيش صوره غير مبيغيرش بس دلوقت انا معي السوفت وير بتاع سيد هاعمل كده طب رستر الروتر اعمل له طيب من هنا اعاده ضبط مصنع علشان نشوف كل حاجه من الاول ثاني كده ونشوف زعلانه ايه انتظر طبع  لحد بيعمل اعاده ضبط مصنع علشان يمسح اي حاجه كان لها علاقة بالاعدادات اللي فاتت بتاعتي اللي هو اليوزر نيم والباسورد هو والكلام ده كله دلوقت كده زي ما انتم شايفين الراوتر عمر الس, drake 850 mini رسيفر ,ت وارجعي ثاني اتصل بها دلوقت الباسورد المكتوب على ظهر الراوتر هيفتح معاك دلوقت انا كتبت غلط الباسورد مكتوب على ظهر الراوتر ما ادوس على لوجين طبعا خلاص كده وافتح معي هو اللي طبعا بعد الباسورد وبعدين مش محتاجة علي الدوره دلوقت فاتح كده راوتر معي لو جئت.





تجديد اشتراك رسيفر drake 850 mini اعادة تنشيط الاجهزة المتوقفة




  •  تطبيق عمل يعافيك يشحن بتاعهم وازاي اقدر اكلمك الولد انا هاعمل لكم تجربة بسيطة على الاوكي بروتيكتور يعني عايزين نعرف هو بس د هي ونفهم فكرته بس البسيطة وانتوا كده تفهموا الفكرة وتشوفه, ملف قنوات drake 850 mini 2024 , ازاي اعرف ان نطبقها على البيت كله على اي حاجه في البيت يعني مثلا دلوقتي اهو الصوره على شاشه الكمبيوتر عشان اديك زيادة في الاول شغل ولكن بيتاجروا بس بسيطه علشان اوريكم بس الفكره ايه بس انت قلت هتفهم وانا هانزل الأحد في اي جهاز يشتغل بالكهرباء عن طريق المفروض يعن  بسيطه كده ليه هو ده الجهاز هو وهنيجي من هنا نلاقي دوت تنشر بتاع درجة.



  •  حرارة ومن هنا هنلاقي دخول الكهرباء بيدخلوا اللي هو بتاع الحوارات لايت على الكمبيوتر نفس الكيبورد يكتب هنا ورده وهنا خروج الكهرباء برده من هنا يعني ما وصل الكهرباء بتاعته من هنا واللي هنا وصل اي حاجة مثلا انا عندي مثلا اخرج من هنا على حس, رسيفر دريك 850 ميني في السعودية ,ب الجهاز اللي انا جايبه انت تبع بقى ممكن تجيبيها ثاني كده اكثر علشان يعني مثلا دلوقتي في التجربة بتاعتى وصل الكهرباء هنا و اوصل هناك شاشة الكمبيوتر وهتشوفي ازاي من الابلكيشن يقدر يتحكم شاشة الكمبيوتر من بره ا ا وانشغاله انت بقيت على كده اي حاجه تشتغل بالكهرباء ممكن توصل كهرباء من هنا وتوصل هنا اي حاجه عندك مخرجين اقوم فيشتين تتحكم فيهم ممكن توصل ده اي حاجه عندك في البي, كيفية تنزيل قنوات على رسيفر دريك 850 ميني ,ت ومين وانت بره البيت شغل بقى في الشغل في ثانيه او تفصلها وانت بره البيت كمان بالاضافه كده احنا هنشوف ازاى نعرف.



  •  كمان درجه الحراره اللي في ظهرنا عن طريق السويس والدخل بنوصل والكهرباء وهنوصل طبعا الكهرباء هنا وانا اوصل شاش بيوتر على الفلاشه رقم واحد هي اللي تحت اللي تحت ده رقم واحد واللي فوق رقم اثنين دلوقتي انا وصلت شاشه كمبيوتر الجهاز بتاعي ومقفول كده ان كهرباء ادخله من وراء وخارجه مثلا من الجنب اللي كانت دوت رايح لشاشه الكمبيوتر مفروض بقى ان انا دلوقتي افتح الابلكيشن على الموبايل و قفل شاشه الكمبيوتر او بتاعها دلوقتي مقفوله الدعم الفني بتاع اوكي هو اللي.


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع