القائمة الرئيسية

الصفحات

تجديد سيرفر فوريفر 2024

تجديد سيرفر فوريفر 2024
تجديد سيرفر فوريفر 2024


 قال النهار' tvlist.m3u 'ده مكالمه من مجموعة من نجوم المنتخب الوطني كانوا مع بعض وكلموني المكالمة ما خدتش أكثر من نصف دقيقه حد بيكلمني يا كابتن انت كويس احنا بنشكرك وكان فيه الوطن كلهم مكمبر جدا بس فيهم اسامي كبيره لان المنتخب في اسامي حديثه اسامي قديمه خبره لا سميك كبيره وكان الحديث كالاتي بنشكر موقفه اطلب طلب عايزين الدعم من الاعلام من الشعب الم ي لمدهساعه وان الجمله يعني انا كلمتك اصلا عمري ما هنساه هو ده جميل جدا قال لي جمل


ه عمري ما هنساها خلي في الوقت الحالي كله بيدعم اسم مص' تحميل برنامج altaneen plus للايباد 'ر ما تقفش دلوقتي على مين هيلعب ومين مش هيلعبوا مين كويس مين وحش لو كسبنا هنبقى كلنا كويسين لو خسرنا هنبقى كلنا مش موافقين ادي النصف دي اوعدك ان انا هاعمل بيكلمني بس كبيره جدا بيكلمني بقلب حديد بيكلمني انك روشده ويشرفني كبير في على جهاز فني كبير معنا لاعيبه كبار اللي بيكلمني ده نجم كبير يقول لي معنا العيب اكبر ما تقلقوش ما تقلقوش احنا منتخب قوي ان شاء الله باذن الله هنخلص لك ربنا






 يكرمك قش احنا في ظهرك وان شاء الله باذن الله خير فهمت الرساله فهمت ان انا ماشي صح فهمت ان هو ده في التوقيت ده في التوقيت ده المنتخب عايزه واللعيبه دي عايزاه ال' رسيفر رويال 8000 جولد 'لاعيبه دي اللاعيبه دي كلمه الاعلام اللي طالعه على الشاشه كل واحد فينا يعني في فينا اللي مش مقدر حجم الكلمه وممكن انا كمان كده وفي فينا اللي يعني مستاهل الامور كلنا على فكره يبيضون ولكن ولكن ولكن حجم الكلمة في التوقيت ده مهم انك تثق في العيد دلوقتي اللي بتقول يا إبراهي


م  ه وقتك عشره على عشره كم من دول احنا مش الأمين هو ده الماتش هي دي المباراة هي دي المباراة المباراه النهارده النهائي محمود علاء زي ما لاقي رامي ربيعه زي ما لاقى ' تحديث رسيفر drake 990 plus 'على ظلم لاقي وأشرف للحلاقين تعبت قوي آدم السلام من حاجه جابر وكمال عبد الواحد يخش معي كلهم لاعبين كبار كلهم لاعبين كبار ايه مصطفى لقيت مرموش المنتخب الآن بنحضر في اللي موجود ده بس كلامي احنا لما ابتدا المنتخب مشوار كأس الأمم كان حجازي والونش واي






 احد يقول ل حاجه ثانيه بالضبط اللي راجل احتياطي لا يمكن يلعب على أي واحد منهم اما حجازي اما حكايه تضبط عبد المنعم وحش في الملعب وحش ربنا يشفيه يا رب وحش في الملعب اقفل ي' nashare server 'اسر ابراهيم يتصلب بعد التعب ده كله ايه يا اسطى ابراهيم وحش في الملعب وحش مربوط بيحضر على الكرة وبيعمل لقطه الحقيقة هي الأقوى في المباراة انا بص على اكيد اكيد مش شايفها دلوقت انا دلوقتي بص في الكوبايه المليان انا مع المنتخب هتعرفوا معنى كلامك واحنا بتستاهل بعد بكر


ه ان شاء الله باذن الله واحنا رايحين ان شاء الله باذن الله الدوحه هتعرفوا كلام  مين هيقف هيلعب في ضربات الجزاء في الشناوي اسد وابوجبل وحش مش مهم دلوقت مش مهم انا جاي لكم النهارده بدات كثير انا عايزه اقول لكم ارجع لي كده بهنساوي دقيقه وبعد كده هنروح انا عايزه اقول لكم لا تعالى بس انا عايز اقول النقطه دي مهمه كده انا عايزه اقول لا خصه تخص الشناوي' twin iptv code ' وابوجبل مش ناوي وقابل النهارده كانوا قاعدين داخل الطياره داخل الطياره قبل ما يطلعوا ابو جبل كان






 بيتكلم مع احد ثاني في ناس بتقول لو في ضربات جزاء الشناوي ابو جبل انت هتبقى باراه ولو في ضربات جزاء انت برده هتبقى نجم المباراه واللي انت عملته معي الكاس اللي انا مش هنساك بالبلدي كده بيرد الجنين لانه هو في الملعب والشناوي بره مش ناوي كان وقفت دوت عادي تدوس حد والله انا بعمل كده عايز يقول الشناوي شيء من على ودانك ما تقلقش ضربات جزاء في ضربات' تحويل سوبر جولد 555 الى سيناتور 999 ' جزاء انت هتبقى نجم المباراه فاكر ان الكوره باكتب اختارهدقيقهلاعيب بس


 لا بالاحتياطي بالجهاز الفني بالعلاقة بكل حاجه بكل حاجه الكرة المصرية في حته تانيه بعد بكره ان شاء الله باذن الله لو وصلنا لكأس العالم ده توقيت الدعم ده توقف الدعم المنتخب الوطني الواحد في الملعب م م ما تقلقش الناس مرعوبه في السنغال أن منتخب السنغال الافضل ولاعبته من الافضل ومحترفه كلهم في أندية ماشي حاضر ما تقلقوش تاريخنا بيقول كده فيو و في كأس الامم الافريقية الاخيرة تاريخنا بيقول كده احنا كسبنا الكاميرون في القمر وسطهم على أرضهم واحنا مكناش البطوله دي وافضل






 ولكن دائما سر اللاعب المصري ي' رسيفر real man 8080 'قدر يصنع الفارق دائما كل واحد بيحب المنتخب ده بيحب تيشرت دي زعف وبعد يوم الثلاثاء حادثة زي ما انت عايز الفواتير كثير ما تقلقش دلوقتى هو ده التمويل اي حد هيخرج عن الصف مش معنا عنده بقى قصه ثانيه وليد العطار مدير التنفيذي لاتحاد الكرة مساء الخير يا فندم الخير يعني الف مبروك وان شاء الله باذن الله نكمل بعد بكره ان شاء الله تكمل خير باذن الله شايف ان انت في الملعب يعني بحييك الحقيقه


 شايفك قاعد بتول في دقيقه الملعب كله طالع نازل طالع انا بتفرج على الماتش لحد ' كود تفعيل iptv رسيفر جروهي 6666 2024 'الشوط الثاني شايفك طالع من الملعب نازل الملعب والله كنت نسيت انت عارفه كده ما تقوليش دقيقة قوي احنا كان في الصاله فترة طويلة قوي ستاد القاهره ما شافش الاعداد كان كاتب تقوليها كبيرة والحمد لله ربنا كرمنا بوستات تكون الشركاء تنظيم والحمد لله طلع بالشكل الشكل الرائع النهارده المنتخب الاول احمد في موضوع الطائره الخاصه انها تطلع مباشر تعارف طويله قوي لو عملت اي صوت السكه اللي

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع