القائمة الرئيسية

الصفحات

مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر lg

مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر lg
مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر lg


 هتسيبني الشغل وبين الآن التحكيم وكان يديني باور وصبرت عالي جدا ان انا افضل مكمل في ال كاريه ده هو كان نائم تعبان بصراحه وحاليا طبعا عايزه ا مام رئيس مجلس الإدارة صلاح متشكره برده من برنامجكم هنا صراحه يعني دائما متابعني يكون في بطولات يتواصل معي وده شيء مهم من رئيس مجلس الاداره انك انت لازم تقدري يشجعك ا  تروحي لكن في بعض من الصراحة في قبل مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر توشيبا مضايقات من بعض بعض الاوقات يعني يعرفه انا عندي مثلا المدير المباشر بتاعي يعني خش على الهواء كده اسمه احمد هاني يعني لما اجي اعمل كوره ولا يقولي ايه هو كل مره افريقيا وانا عارفه انك مش عايز يقول رايه خالص الحكام من دون دون زمايلي ما ينفعش اقراي دي وهو راكب خليني هسالك سؤال بشكل ثا 


 ل ممكن يكون في حسب اجدع منك مش ابوك يتحامل على منتخب مصر احنا شوفنا بعض الحكام اللي تحملت على منتخب مصر بتاعت ماتش الكاميرون حقيقي يعني انت شايف لو فعلا ممكن مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر ال جي يبقى متحامل على طرف ضد طرف ها بصي انا اجيبها لك يعني اقصد لك السؤال ه ترجعوا مش الحاجه اللي يجي على فكره هو انت ضارب برنامج في مثلا تتكلم في حاجه فيها مش مصدق فيه عشان خاطر انا عايزه اوصلك معلومه معينه واخسر التقريتردد قناة 4k على نايل ساتر اللي انا فيه قدامي شهرين ونصف مناكيد بقى كده بقى عايز كل معلومه اقولها تبقى فاهمه ص عشان لو عرفت من البرنامج حنين انا عايزه انجح الحسن كده حكم كره القدم تستحيل هينزل ملعب كر دم وعايز يجي على فرقه او يكسب





مقاس شاشة سامسونج 50 بوصة





  •  فرقه ويخسر هو هيخلص ويفص  جدا وبعدين هنفضل بطوله قاريه وارض بطوله قاريه فيفا وكل المسؤولين على مستوى العالم في التحكيم متابع البطوله دي يعني نتكلم في فيفا بالطبع و ؤولين في الكاف سواق اعضاء لجان اولهم الكمان مسؤول عن هنا كانت هناك مفتاح صدفه عضو لجنه الحكام الحاضر اسيوطي وبرده بقيه الاعضاء الموجودين في السلام يتحكم الكم طبعا احنا بنعمل على قد ما بيقدر بنحاول ان احنا نكون يعني على يعني على فكره ان احنا اما ننزل المباريات من يقدرش فقط باقول مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر توشيبا لك بقى انا نازل اكسبوا خاصه يعني ممكن حتى من يتأثر لا حتى في التأثير حاجه مينفعش ال ن كثر ما افتكرت الحكم ينزل يتحامل خلينا نسوان قولي بس الجمهور عند عاطف شويه طب

  •  ممكن ما شايف ان الفرقه اللي حكمت حمل عليها راح بتاعه الفرقة بتاعته واحنا شخصيه الذي تعرضنا بتعرضها في الد صري كثير جدا مش لاقي ده جاء على الاهلي تريقة على الزمالك ده فرض المدير الفني في حاجه بالنسبه لنا كثير إن هو يعني جاء علينا الدنيا دي حقيقه بصي هو البطريق 65 بوصة بالسنتيمتر كيف اعرف مقاس شاشة التلفزيون اداره للمباراة شان صح اعمله لك انا باكل مش كل عام أي مكان اسم الحكم مافيش حاجة ما يروح يلعب مباراه يتحمل على فراقه له في الاول وفي الاخر هو عنده برده حاجه تاني يرو  العالم فمعلش ايه النهارده محتار لاهنت حد زي ما في محطة منتخب مصر امام منتخب بالك انا شخصيا استحاله انا اتحكم بها اكثر نفسي عشان خاطر منتخب بلده يعني انا كمان عايزه انجح وعايز اوصل ابعث محمود ابو الرجال الو حكم




مقاس شاشة 43 بوصة بالسنتيمتر سامسونج




 الدوري أو اهلا بك اهلا ب حمود منورنا اهلا بك مساء النور شرفتنا كابتن محمود مع زمايلك في البطولة كابتن احمد لو لما حضرتك منور يا كابتن محمود اخبارك ايه هو انا كنا في بلد ثانيه انت حضرت عارفه اذا كنا  أماكن مختلفة كل واحد رايح نورا معينة وكنا بنعمل ما تحدث نفس المكان فعشان كده كل واحد في مكان وبعد كده حاجه بتفضل على تمام انت الوقت اللي كان فيه كابتن يوصل لك كده لكن احنا لغايه في الزور عمال تقفل النهائي كنا في المباراه تجيب كويسه وجينا كم مجموعه في الناس يلعب مع بعض في الم ي انا بس لما لما كلميني مك كم ان هو ده تقريبا اول مره بعد كده كلنا كنا بنلعب مع بعض لحد قدمها يقعد مع ممكن لو من صر 


ما وصلتش ممكن يكون كثير بس الحمد لله كلنا كنا يعني بالمهمه على اكمل وجه الحقيقه والله احنا دايما دايما منور الدنيا حبيبي يا محمود منور شكرا شكرا احمد لو رايك في الحكام بس هي اللي تتكلم عن مباراه مصر والسنغال النهائي والحكم الجنوب افريقي تحديدا يعني جهاز جبت الجهاز من حقيقه حسن مان هو اضرار المباراه بشكل جيد جدا وما كنش حتى مضغوط عصبيه عصبيه بما انها مباراه النهائيه وكانت المباراه طبعا طويله جدا لكن الحقيقه اضرارها في شكل حسيته وكان اللي كانت عصام هدى عيني علق على الهدوم خلاص طبعا واكيد طبعا نهائي بطوله نصيه بالنسبه لاي حاجه من هو حكام العر يق يعني فطبعا واعمل مباراة على مستوى عالي وكلنا كنا متفقين بعدائه واكيد طبعا السفارة





مقاسات شاشة سامسونج 65 بوصة




  •  والكلوت حاجات تضحك الناتو اخذت منك وكمان احنا الحقيقه وبس في البطاقه النهارده طبعا على شكل الجنين انا طبعا وسعيد جدا وجودي م ول لقاء ليه معك بس اتمنى ان شاء الله يعني دائما تحكي مصري يكون ساقع أفضل مستوياته وان شاء الله باذن الله نقدر يكون في مستوى يضيق التحكيم المصري و سواء على مستوى القارة الافريقية او على مستوى كأس العالم وان شاء الله باذن الله يعني من  ندنا طقم او او حكما وقسم ان شاء الله في كاس العالم اللي جاي ده اللي احنا نزلنا باذنجان وطبعا بشكر من حرفين برده من فقدناهم وهو صراحه من اول الناس بلغني لطوله وهذه مشكله ودائما باعمل صلاح كلنا يا رب باذن الله تكون دائما يعني ميعاد ميعاد مصر كويسه سواء على المستوى القاري وعمه هناء وشفاء هنروح

  •   الدولي واشكركم مش هيجي له اسبوع القادم في نفس الميعاد ويوفقك نموذج فوق السد العالي في أسوان في رمز صداقه عملنا توصل ما المقصود جانب فوق عمال ينزل مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر سامسونج كبير نموذج في بدلة قدام احد تقومي حوالي لما تخلص جدا اعمال الشارع في قرية منسافيس مع الكابتن ابقى شفشاون كابتن هاعمل في  نده اخذت حبوب كثير جدا كان نموذج تجريبي لغات معالي الوزير بقى الشاحن التميز الحكومي من الفكره دي انت قدمت كان حواليواحد اللي وصلوا تقريباشغل الصوت تقديم في الكتابه اوضاع جاري حصل ده مناقشات واختبارات والتحاليل كانت ومحاكمات فيها اكثر وحكم ولاوحكموا جوز نصره الجزء امراته كل اللي ماتت وليه في اجازه ما تقولش كده يعني فان استبعدوني





مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر سوني




 ونفسي ال ز الاول الحمد لله هت لاولغرز فى اول دوره لك عايزوده شرف كبير جدا جدا اللي انا حاطه بتاع الجهاز الريال فيلم حل مشاكل وبحاول الصرف الصحي من القلب الى مردود استخدمت الكائنات الحيه اسطوره الاندال است اقه الشمسيه في تعقيم والطاقه الشمسيه في الحرب مخلفاتها تكلفه في النهايه تبعث ير عند استخدام البيئه في البوسط زيت فاتيكا حتى في التفاضل مثلا تكييف ثلاث حروف مثل الماعز تجيب حزينه احطها اللي عايز اجيب الاكل بتاعه فالناس بقت اطلب تتكاثر بتجيب لي تسجيل ثاني واحد هزق انت تفتكري بس انت الحاجه اللي بيتكسر يعني  حطيت كله في البدايه اخر السببكيلو تقسطوا السمك هو بيتغذى على


 الفضائيات العضويه طلب مطبخ كانت عاوزه تركيا هي حاطه فين يعني يعني حاجات حاجه واحده في البيت في حاجة ربنا خلقها يعني انت دائما للتهوية الفضلات الأمن كده لو حضرتك عند ب هو قائل لي يعني الجهاز نفسه الوحده نفسها دي تبقى مبسوطه فين هو الراجل بتاع احطه في الشارع بره مقفوله ولعبتها والمخرجون اي واحده خدمة صيانة اعملها في السوق بس حترم وهو السبت في يعمل للدراسة كويسه جدا على المشروع احنا فتحنا تفضي حيوانات في جوه البيت بداية مشروع تربيه التليفون ثاني وبعدين انت حطاها جوه الوحده دي واحده جاهز في أنا مش عايز حاجه خالص انا مش عايزاك الكلام ده خالص ولا مش عندي كم غلط في الت اني الوحدة بعمل





ابعاد شاشة 55 بوصة





  •  حضرتك الصرف الصحي ابعد عنك لمدرسة ما اخترته لسه جايبه اكثر واقل واحد صحيح ملط الواتس نطلع صراحه دوت يتحط في يوم   جرام او درب التحدي متر ميه ميه مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر lg هيفضل جرام في قابلت حل لوحده فضل انت حاطتها غلط في يوم ثاني الف فرد طلعتهم مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر lg ثلاثة كيلو ورق مستني طالعه ليه انا عملت لك زي كده و استخدم الطاقة الشمسية في التجفيف و وفي الاخر بعد ما تجيش بقى اسماء بلاش كآبة شمس عملت لها حاجه اضافيه خزان وقود وحلاوه الرباط بتاعه وخلصت الجواد بيصبح سما الضغط ثاني فتح خلصت من المتصل به حضرتك عندك فيروس مشا لصحية زعلك كله امراض نادي التلوث يعني مثلا في الصرف الصحي الناس المصطفى الصافي البحر البعيد بيحصل تلوث اسرع الحشرات والعناكب لوشه بعض الاشكال اللي هتحط

  • ها جدا في متبقيات الم  والافات وفلوس اتفرج على فتره على الموضوع اللي انا بعثت كثير جدا جدا انا مش مجرد ما عندهم تصحى عشان نوفر خدمات توصيل حلقه بافضل خدمه الصرف الصحي وبحمي الانسان نفسه تحميل مخلفه محمد عطيه الصرف الصحي المنزليه تتكون اكث نها شحن التخلص منه بنت تحل المخدرات في الصرف الصناعي المش  جدا والتخلص منهم انا بخاف الصح البشري تشحن تخلص منه مرتب ربنا يعلم والله اتخلص من ازاي من حياتى الكون انا اخذت شقه جديده اقصر طابور من بدري اللي هو اللي جاب يعني يعني ناس مستغربه لا هو نفس الفكره بس هي فكري شويه انا شغال عندي من ده ك  يا حاجه في الدوري تمام ده مشروع الصرف الصحي او


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع