القائمة الرئيسية

الصفحات

تحديث رسيفر Spider t888 ultra plus premium شامل تفعيل 9 شهور مجانا

يا صديقي لا تنسانا بالليل كلمتين والكومنت التي تشترك في القناه اذا لم تكن مشترك ف صحابك اصدقاء في محتوى هذه القناة في اهلا بكم يا سادة نذهب الى الاخبار مباشره تقوم بتسخير هذا في هذا المكان يعني هو كريم عليه احطه كده الرحيم القطرين ده كده فاكتب نحن هنبدا بقول الاخبار الموجوده معنا يا سادة اول خبر قنوات ارينا باقه ارينا غدره اليوم قمر البلغاري هذا من الاخبار المهمه جدا فى عالم الستلايت من يفكر فى تركي, تحديث رسيفر سبايدر t888 الترا بلس بريميوم ,ب قمر البلغاري الشهير من الاقمار الشرقيه اللي احنا بنستعملها في مصر وفي اغلب دول العرب بامكانك ان تفكر جيدا ان هذا الامر اصبح يفقد قوته بشكل كبير فبامكانك الاعتماد على الاخبار الاخرىواموس واكثر 9 والاوروبي صداقه ارينا اهم باقي على هذا القمر غدر هذا   مغادره باقه ارينا سبورت الباقه الخاصه ب دول البلقان زي ما انتم عارفين يا سادا تقول الاخبار اللي موجوده معنا الخبر التالي لابد ان حنان شوفه مع بعض يا ساده خبر الشبكه ديسكفري ايطاليا ظهرت على قمر الهوت بيرد قمر الاوروبي الرحلات و الغابات والحيوانات وكل هذه القنوات التي في الكثير من الناس بتاعت ه, Spider t888 ultra plus premium activation code ,ذه القنوات هي على قمر الهوتبيرد تجدها على هذه الترددات 8 افقيظهرت هذه الباقه ديسكفري اليوم على قمر الاوروبي وهي تعتبر من الباقات المهمه جدا نظرا لاني انا من عشاق اعمل ان تشاهد الوثائقيات مثل هذه الاشياء التي لا يحل هدة على هذه القنوات إلا عبر القمر الصناعي يعني إذا لا لا لا اجد شخص يذهب الى اي بي تي في ويذهب الى انترنت من هذه المشاهد وثائقيه ثقافيه ممتعه للناس تحب استخدم التلف, تفعيل رسيفر سبايدر t888 الترا بلس بريميوم ,از الخاص بها والأقمار الصناعية وهذه البطاقة بالمناسبة فاتح على اغلب باقات الشيرنج الخبر الثاني يا ساده اللي موجود معنا اليوم يوروسبورت ايطاليا يوروسبورت موجودة على قمر الهوت بيرد الباقة الشهيرة جدا يورو سبورت على الهوت بيرد احدث بيعكاس باقه يوروسبورت مشتر اس الامم الافريقية التي ستلعب في الكاميرون في مطلع العام القادم بمشاركة عدد من المنتخبات الافريقية باقة بتذيع على الأوروبي وهذا يكون الأوروبي لأول مرة منذ سنوات.

كودات تفعيل رسيفر Spider t888 ultra plus premium لتفعيل الاف القنوات مجانا

•  العبادات بتلاقي الاتصال ضعف عندك في اخر حاجه كده تم اضغط عليها عشان تضيفوا فيه اللي موجود فوق تم اضافه شكلها بيفتح على طول طب انت هتكون عرفناه في فترة طويلة جدا و تم إيقاف التطبيق من فتره من خلال متجر جوجل بلاي بصراحه الموتور بتاع الابلكيشن ده عامل شكل جدا ولكن عادلين بقوه متر, ملف قنوات سبايدر t888 الترا بلس بريميوم hd 2022 ,جم جديد وبتحديث بليز هو تطبيق ياسين تي في بث اصدارات تطبيق تطبيق قوي جدا للناس اللي عرفتهم وعافاه الكميات وعارف خصائص تطبيق ياسين تي في والمثل مش عارفها  حك اللي تجربه من خلاله تقدر تتفرج على كل المحتوى اللي انت عايزه سواء كان محتوى ترفيهي أو رياضي او اي حاجه او اخباري بدر اختاروا تبحث على اي حاجه انت .

• عايزها كل الباقات موجودة على التوقيت بشكل مرتب بيت ابوي بشكل منظم مكروهات علشان مصدقه اللي هي الرياضه بتاعت الرياضيه هتلاقيها موجوده في كذا سيرفر تقري, تفعيل سيرفر ليون ,با ثلاث او اربع شجرات كده ستختارون شغل اي صرفه انت عايزه تفهميني بجوده عاليه بكوالتي محترم جدا برده لو انت عندك وقت الضيق كده في الشغل على اللي جوده ضعيفه عشان ما توجعش شايفه اي مشاكل تطبيق قوي جدا تطبيق ياسين تي في الاصدار الثاني او البرجلتون تلعبها حطي الماتور بتاعها عش د فيه واتساب اللي تحت ولو اشتغل معك وقد معك واستفدت منه يا ريت ما تنساش ان انت ترجع ودي بقى وتبعني لاي حد خلينا نروح ليه اخر طبيعي معنا النهارده وهي اخر تطبيق وخاص الخلفيات كل فيديو تقريبا بالناس دي فاضي الخلفيات و لكن التطبيق بتاع النهارده طبعا يعني تطبيق جديد ولسه نازل موجود , كود تفعيل سيرفر lion iptv 2022 ,على متجر جوجل بلاي .

• كده للتحميل من الرابط الموجود اسفل الفيديو عليه مجموعه كبيره جدا من الخلفيات اللي انت تقدر تستخدمها وان كلها طبعا موجوده في شكل فري ما فيش فيها اي مشكله يعني مش زي التطبيقات الثانيه اللي انت لو في اي حاجه عجب مكن تروح تنزلها قوى تعملها اول يوم تلاقيه مش هعلق انت تتكلمي في الحاجات كلها فهي ما فيش أي مشكلة داخل ابلكيشن وانت كمان اكثر من ذلك إلى قبيلة ان انت لو.

جميع شفرات البيس رسيفر Spider t888 ultra plus premium شفرات biss للاجهزة المنتهية

دور كبير قوي في الكلام في ما هو في ما هو قادم في هذا الفيديو ابقى عرفنا ان يعني ايه شركه حوسبه اللي هي الكمبيوت, رسيفر Spider t888 ultra plus premium ,رات العملاقه اللي هي بيتاجروا منها هنعرف بيقدره ايه دلوقت تعال نروح على بواسطه الموجوده معنا وهي هذه الوثيقه تكبر في عون ملكيه اكثر شيء كل الالفاظ المستخدمه في هذه المستندات او ال pdf هذا تدل على ان الامر جد مهموش تتخطين  جه مختلفه نظرنا في الوصيه قضيه بين واميره ماكس بين واميره ما عرفنا بين لما نيجي تعال هنا هاجيب لكم بقى كل اسامي السيرفرات العربيه مكتوبه كلها 9 في الميه من السيرفرات العربيه مكتوبه المهم لو جبنا اميره معاكسه ميراماكس وليد وليد تحت لوجوب ميراماكس مكتوب فيه ميديا كروت يعني ليه انا اول مره اعرف ايه لما اتصلت النهارده لو اخذنا نفخ كده واحنا هنا على ميراماكس وفتح, ملف قنوات سبايدر t888 الترا بلس بريميوم ,نا ويكيبيديا هنلاقي هنا في هذا المكان مكتوب ان دي تبع مجموعة بي إن سبورت لما قرأت الكلام اكتشفت ان ميراماكس دي شركه ترفيهي امريكي   شركه ترفيهية أمريكية اغلب الاسهم في هذه الشركه ملك مين منك بين سبورت يعني القنوات الترفيهية الخاصة الافلام وضحت الرؤيه حلاقين لهم اكونت على تويتر الاكونت بتاع ميراماكس ده الف متابع وده فعلا بس عرض محتوى افلام وحاجات كده ادي ميراماكس عرفنا امير, كود Spider t888 ultra plus premium ,ه ماكس ديت احدى الشركات اللي بين سبورت لها اسهم اكثر فيها واحده يا عم ابراهيم برده ايه علاقه ميراماكس منها معفن قاعد فيه هتكسب قعدتنا في اللي جاي طبعا مش من الصيغ القانونيه  ش عارف مين و عمال يكتب وقعدت اترجم فيها حاجات كده هنا بقى في الاول هم بيعرفوا نفسهم في البراجراف الاول ده بيعرف نفسهم ان احنا بين سبورت واحنا برده شركة نيره معك احنا بنام تلك الحقوق الطرفين ماكس ملزوق في نفس الكلام عشان حقوق الطرفين وحقوق كوره مع بين سبورت كوره مع بين سبورت حقوق الطرفين مع اميره م, iptv activation code سبايدر t888 الترا بلس بريميوم ,جدي اول حاجه بقى خبطو هام ميديا ستار و فور ايفر اي بي تي في مش قريب رسيرفر.

ملف قنوات رسيفر Spider t888 ultra plus premium 2022

•  صور قديمه انت هتطلع ولا كويسه جدا بالنسبه لي اول ما يخش الابلكيشن اول سنه طبعا هي اللي موجود في الصور والحاجات دي كده بيبدا على كل قعدت معنا في الصوره الصوره طبعا معنادرجه بتاع الصوره ما كنت عارف تمامه وبوظت لك يعني حاسس ان هو بيتلكك كونتراست على الصوره كده و حته في الصوره يعني شكلها رائع جدا خاصه لو انت, ملف قنوات سبايدر t888 الترا بلس بريميوم hd , مصور الصوره دي زي ما قلت لك الكاميرا يعني الوان على الصوره لو عندك صوره مثلا قديمه او مصورها من زمان او حاجه بيعمل انا لسه رة بكاميرا جامد جدا وقوي جدا في النت تعديل الصور بتاعتك .

• يعني مجموعه من الصوره بتاعتك طلعت صورك بشكل كويس و بشكل جميل جدا وكويس جدا هتلاقيها تحت وكده الكتابة على قنوات البين كلها طبعا بجودات مختلفه طب ايه اللي معنا هو تطبيق خاص بالهاتف لو انت عايز ت, ملف قنوات سبايدر t888 الترا بلس بريميوم ,غير شويه في شكل التليفون بتاعك هتبدا اللي انت تطلع واجهة بيشجع راضي يدخل مناسب جدا طب هي طب يحتوي على مجموعه كبيره جدا من الوهاب تخصها يعني وتخليها واجهة تليفون بيتك   اللى استخدم فيه يحتوي على كمية كبيرة جدا من الخلفيات المتحركه والصور دي كلها طبعا مش اي حاجه مكتوب عليها قبل كده فاهمه نصيحه مني حاولي تضرب الابلكيشن ده لو انت عايز تغير ويتعبني فين طي, ملف قنوات Spider t888 ultra plus premium ,ب بتاعت التليفون بتاعك اللايك واسالوني طلبه القادمة والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته السلام عليكم اهلا اللايك واسالوني طلبه القادمة والسلام .

• عليكم ورحمة الله وبركاته السلام عليكم اي حاجه شخصيه من عندي من على التليفون طبعا انا كثيره جدا مجال معين او عندك انا جربته بصراحه يعني اي نوز في الصوت ده اول حاجه يعملها ثاني حاجه طبعا على المشاكل جدا من يعني حاجات كثيرة جدا موج ي الابلكيشن على التليفون بعد كده بيسجل معك زي ما احنا طبعا بعد ما تخلص طبعا الفيديو بعد كده برقم ثلاثه غصب الواتساب شباب تقدم لك خدمات الواتساب على كثيره جدا وحاجات مميزات, كود تفعيل سيرفر ليون , كثيره جدا الواتساب الخاص من خلال طبعا الخيار ده كده.

ملف قنوات نايل سات m3u لرسيفر Spider t888 ultra plus premium

جهاز ويبدا يخزن رجل وكم ويجي الجماعه اصحاب, كود تفعيل Spider t888 ultra plus premium , السيرفرات اللهم يا افلام عايز لو خلاص بيشتري له كبير منه لو كان بيتاجر تقريبا من الدوره في الشهر ده شوف هو بيبيع رقمالنهايه انت صاحب السيرفر بيبقى يجمع القنوات يجمع قنوات يجمع القنوات عشان في النهايه يعمل لك صوره علىقناهكمان ثلاث فقط فاذا بي ان سبورت من تجفيف المنابع منبع لو كنت عيل فطريق يا جدعان عرفوا منين ان ي بس دي من اصحاب السيرفرات بس هم, سبايدر t888 الترا بلس بريميوم activation code , اللي عارفين عربيل دي يعني ما اعرفش عرفوها منين ابراهيم الحاج هنعملها بعد النت المصري ما يصعبش واحد يقول لي برده كوبليه شمال العراق تحت انا اللي عاملين الحركه دي لان فيه خط انترنت بيمر منك رد كتابه خط الانترنت اللي جاي من اوروبا تركيا رحله دول وسط اسيا والكلام ده بيمر من كردستان شمال العراق فهم الانترنت في كردستان رصيد بس احمد اح اصلا ما عندهم تطبيق بس المهم نرجع ثاني وتعرفنا تكثيف المنبه ده بالنسبة للشركات الحوسبة عم ابراهيم شركات الحساب اللي بتخلي اصحاب السيرفرات يا هاجر والحواسيب بتاعتهم شركات الحوسبة اللي هي دي يا جدو اللي انا قلتها, active code Spider t888 ultra plus premium , لك اللي بيخلي الشركات هاجر من عندهم بيخلي الشركات عجرم عندهم لسبب واحد وبيعملوا حركه جامده بيقولك ايه بين سبورت تبعث ر  لشركة لشركة الحوسبة الفرنسيه تقول لهم ان في سيرفر كذا مقدر حواسيب من عندكم السيرفر ده بيعمل انت هاتهم الخير يا دينا يقولوا له ايه يقولوا له اه في الايام اللي يروح جاي السيرفر قافلة ايه قافلة السر شركة الحوسبة تروح قافلة الكمبيوتر النكت يروح يروح شركة الحوسبة مبلغ بين سبورت خشي شوفي لو كان لو كان واقف انت حاجه فهي لعبة قط وفأر حجرين.

ملف قنوات هيلاسات 39 شرق m3u 2022 لرسيفر سبايدر t888 الترا بلس بريميوم

•  يبقى معك الا, رسيفر سبايدر t888 الترا بلس بريميوم ,فلام ويشغلك فيلم تشاكي مترجم وخاتمه سهله جدا اي حاجه كده اشتغل البحث بعد كده هيفتح معك ثاني اي معادله او اي حاجه بتحطها قدام الكاميرا من هنا في المستطيل واضح قدامكم دهاحتسابها وشهر اي مساله رياضيه واي حاجه خاصه به المسائل الرياضيه او ال ات الرياضيه في حالها بسهوله جدا وبتغطي تطبيق قوي جدا يعني هزيت مزايا واكل في حاجه حتى لو عايز تحمل لو حد هيروح بجد كنت عايز اجي معكم بس الادب يعني مجهزتش في الورقه والقلم اللي المفروض ان انا اكتب اي مثل معلق بيه او اي مساله رياضيه فاهم للاسف.

•  يعني ما قفلتش قبل الفيديو فاضي شغال % ما فيش مشكله كده الموجود اسفل اللي بعد كده او التصوير اللي مع, سعر رسيفر Spider t888 ultra plus premium ,نا هو صديق خاص محترم جدا قوي حضرتك هتعمل عليه في اللي انت شايف كل حاجه انت عايزها الصفحه ثاني اللي هي على طول معنا بيه الششفرة قناة sport 5 الاسرائيليةكل ده تمام موجود اهو بنعمل نفس الشكل ده كده الدولي في اللايف بتاع الفيديو وصل النور اللي معنا النهارده بقى هو تطبيق خاص الصوت هاديك شويه كده وشويه كده هنيجي الصوت بتاعي اكتر ليه يعني هتهزر او اللحمه خالص من خلال الابلكيشن كويس جدا مثلا من هنا يعني حاجه ك, رسيفر سبايدر t888 الترا بلس بريميوم hd ,ده على الماشي بجد حاول ان اشارك معكم يعني فصل حاجه اول حاجه اللي انت كاتبها فيها يا ريت بقى ما تخافش على بالدعم لايك وشير الحاجات دي طبعا بتسالش كبير جدا جدا يوصل نا يره يا ريت .

• ما تحرمنيش من الدعم كده قالوا لي ان شاء الله السلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اهلا وسهلا بيكم اصدقائي فيديو صدقات جديد البتاع النهارده بقى فيه وهذا جدا و, سوفت Spider t888 ultra plus premium hd ,قويه جدا خاصه بقى التطبيق بتاع مش عارفه البخار لو انت مهتم بها تكمل الفيديو للاخر وحتى لا تكون طلبات بتاعت النهارده طبعا مش عايز اوصل كده اللي انت تنزل تحطوا لايك على الفيديو لاقيين والله شباب يساعد بشكل كبير جدا وبتعمل حسني مشاكل بس يا ريت ما تتاخرش على بتعملها وثاني حاجه لو كنت.

احدث ملف قنوات سبايدر t888 الترا بلس بريميوم شامل نايل سات

بتوقيت جرينتش يا جد لكن يعني عشان نعمل لايف كده في اي وقت على شويه وخلاص يا جدو ما تركزش يفهمهم انك تبقى معه من معنا اللايك الباذنجاني والحاجات دي الفكره فيه ازاي انا كنت محضر ه من الصغيره نكت محضرها من يومين على اساس اني اطلع وما طلعتش فطلعت فعملت المهم ان احنا طلعنا يعني دلوقت جديد النايل سات ظهور بقت بديل مكسيكي تم قتل القتيل والفريق بتاعه الجديده هذا هو ال, ملف قنوات سبايدر t888 الترا بلس بريميوم ,عنوان الرئيسي لهذا البث يا ساده انترميلان و شاختار تلميذ في مباراه الليله النهارده في مباريات كثيره جدا في دوري الابطال هتبدا الساعه العاشره يعني بعد ساعتين الا شويه من الان بتوقيت القاهره مباراه دوري الابطال  لونه امبارح التعادل مع بنفيكا ولا سي برشلونه متجه الى بايرن ميونخ لا بديل عن الفوز أمام بايرن ميونخ من أجل السعود النهارده شريف يقابل ريال مدريد مانشستر سيتي هيقاب, مشاكل رسيفر Spider t888 ultra plus premium ,ل باريس سان جيرمان ليفربول وبورتو اتلتيكو مدريد هيقابل ميلان وانترميلان هيا بس اختار وسبورتنج لشبونة قابل بروسيا دورتموند و كلوب بروج هيقابل الالماني العميد طبعا دي مباراة الليلة الريال لابد ان هو يفوز او يتعادل سعد الحلو ل لكن الفوز طبعا مهم جدا ريالي فوزي اليوم ريال وتعادل يبقى صاعد لو فاز بقى صعب برضه طبعا لو تهزم يبقى ينتظر المباراة الاخيرة لازم يتجوزها فاعتقد ان التقط محسوم لريال مدريد المهم نحن هنا على المباشر قناة ماكس بين سبورت هتنزل قناة ماكس بين سبورت عاما برايم عنده كمبيوتر ومتشغلش الموضوع ده لحد ما الفيديو قولنا نطلع عليك مرايف صلاح , باقات رسيفر سبايدر t888 الترا بلس بريميوم ,مش هنكمل شكلنا احنا طالعين بس نصف ساعه كده مع حضراتكم نصف ساعة في هذا التوقيت عشان الناس اللي مش فاكراني انا موجوده يا ج ه فاكرني يعني فاكرني يعني انا عارف ان ده مش وقت لايف خالص مافي عايز اللايكات اللي في السهره بالليل الساعه والكلام.

شفرة البيس لريسيفر سبايدر t888 الترا بلس بريميوم لقناة max sport على القمر الاذري

•  كده وفشكلت هنجيب وفي نفس الوقت يطلع لك كوره ويطلع لك ه محترمه وحاجه رقيقة جدا نعسان يغطينا طبعا اختار , موقع رسيفر سبايدر t888 الترا بلس بريميوم الرسمي ,صوره من عندنا من على الفيديو من هنا مجموعة كبيرة جدا من الفلاتر اللي بجد حاجات يعني القديمه جدا وحاجات ما فيش ناس جدا لو ضغطنا على اي كلمه كده هتلاقي صوره تحول معنا اللي هي درجة حي الابلكيشن بتاع الكشري قوي جدا للتعديل على الصور لو انت بقى عايز تعديل على الصور بتاعتك يعني بشكل سهل كده وتقول ما تفضل موجوده يعني يحتوي على عه من الفلاتر كده بتحصل في حاجات.

•  برده موسوعه ولا الحاجات الفرنج في حاجات تانيه حاجات كثيرة جدا يعني ثلاثه على الصوره بتاعتك اول ما تدخل التطبيق يطلب منك تسجيل دخول عادي جدا زي زي صديقي الواتساب سجل لي رقم التليفو, تفعيل الشيرنج سبايدر t888 الترا بلس بريميوم ,ن بتاعك ابعث لك الكود و تصدق اللي انت تستخدم بشكل رائع جدا وبدون اي مشاكل واجهه التطبيق وصلت لها استانلس جدا يعني حلو ده كان هنا  صوره لك او اشوف ده بعد اعدادات والاشعارات هي وانت كمان المصدر والمحادثات و انت و الاجهزه المتصله وحاجات كثيره جدا وتدمير تتبرع كمان للتطبيق كمان خلال الواجهه الرئيسيه بتقدر انت تضغط على علامه القلم دي بتلاقي كل الارقام اللي موجود عندك المستخدمه رطبيه موجوده في الكارت قميص تبعث رسائل تبعث صور.

•  تبعث اي حاجه ثانيه التحدي المجموعه بسرعه وتبعتهم دفعه واحده من خلال تط, تحديث رسيفر Spider t888 ultra plus premium ,بيق تطبيق جميل جدا برده مميز وحياه امك تمام برد ا قلت لك عن تطبيق الواتساب فعليه كمان هو تنشيط مجموعه من داخل التطبيق وتبدا ان انت تعمل جروب زي الواتساب تماما بالصحه كلمتك جرب ويصحى يعني واجهته الثالث اجيب لك فيه ناس كثيره جدا طبعا بتدي صاحب تطبيق تلغرام ولكن ده اتخن الواجهه بتاعه مش معقده فقبلتها كانت تحمله هتلاقي رابط تحميله في التليفون تحت الجديد طب ر, رسيفر سبايدر t888 الترا بلس بريميوم 2022 ,قم اثنين او صديق الثاني اللي معنا هو تطبيق يعني الحياه مساحه متر.

سوفت تحويل رسيفر سبايدر t888 الترا بلس بريميوم يدعم تشغيل اليوتيوب

منور يا عم ابراهيم علي اكسبريس موقع علي اكسبريس شرف معنا كل ك انت فين يا علي بعد اذنك انا ما عنديش جهان وعايز اشتري رسيفر كويس واي تبقى ويكون اللانسر ممتاز دكتور محمد قناه في شبرا اقول لك ايه الله الله على الرجال من الجزائر ده فريد منور افتح الحد, تجديد اشتراك رسيفر Spider t888 ultra plus premium مجانا 2022 ,ود بس نحرك خلاص خلاص ألبوم طب بالنسبه رسيفر نوفا علا اسمه ميزو يا علاء يا عم إبراهيم قول على اسم برنامج أي بي تي في هتشغل على ايه مركز المعلومات بحبك يا جدو ان ر خالي حبيبي يا عمر الواقع بطولات الاتحاد العربي لكرة القدم الحكومه عند ابو ظبي الرياضيه يعني اكيد ابو زيد تنقل كأس العرب للمنتخبات به أنها تنقل بطولة الانديه العربي, جهاز سبايدر t888 الترا بلس بريميوم ,ه يعني انت شاحن الموبايل اه حلو بقى جهاز تورته حلوة في نفس الرنج اللي انت عايزه يعني برده موته غريبه بس عشان الدكتور هيزعل اول ما اتكلمت ما الحكمة أن الإنسان يكتب لقبه يعني يعني يعني واحد يكتب كيف الدكتوره فولاني الباشمهندس قوللها الطيا اني ده كان مصر كلها طياره انت منهم يعني اشتغاله لا يا رب اموت شهر على كلمة الحق حقيقي فعلا يا فريد يا رب يا رب ويديم الدنيا كلها يا عم فريد سيب الدنيا كلها والله بعد اذنك يا عم ابراهيم كلمني غلط اي بي تي في بتاع بعد اذنك يا عم ابراهيم عايزين هتتكلم لنا انت عمل فني بتاع شركه الفا عشان قصدي ما له بقى دعم الفني بتاع شاروخان شغال ماله الاي بي تي فيها اع, رسيفر Spider t888 ultra plus premium الذهبي ,طيني انت ما بتغيرش التيشيرت الاحمر ليه السؤال حلوه رامه سؤال حلو من واحد مركز شفت حول الجملة ثانيه بس انت حبيبي سؤال الح ي انت بتقوله ده انا ليه ما بتردش تشير تلاقيني امي التيشرتات هي دي اللي بتمشي مع المخلفات ده احنا بقى لست حرامي كان مفروض ده ما حدش قال لي ما انا مش خبير فيديوهات ما بتفهمش فيها وده استوديو على قد كده بس حالك قال لك لازم تعمل لون غامق عشان تقدر تلبس اي ت, اجهزة سبايدر t888 الترا بلس بريميوم ,ي شيرت براحتك بقى انما انا لو المستلك نفس اللون ده ازرق حتى اللي معي في الصوره يا رامي فهمي هنعمل ايه بقى انا معيتبص في القناه طالع بقى انا مش بتاع احنا مش انت مش جاي هنا اتفرج.

احدث سوفت وير رسيفر سبايدر t888 الترا بلس بريميوم شامل تفعيل الكود المتوقف

•  دي اه ده خبر مهم جدا اقول لحضراتكم برده احنا بندردش مع بعض كده يعني دوري ابطال اف  يوتل في حقهم انا كله هنقول في الأخبار بعد دقائق تمام ما حدش ينشر لك في جروب التليجرام يا نجم الاسفلت يا نجمه تنشر في جروب التليجرام غير لما تطلع منه ممنوع نشر اللينكات هاقول لكم على حاجه في الف, Spider t888 ultra plus premium iptv activation code 2022 ,ترة 9 يا جدو من حوالي سنه كانت الباقات الموجودة وقتها في الوطن العربي اوربت قريب يا فاكرين اوربت كانت على عرب سات شرق وشبكة سبينس فكرني طراد ابو فله ولد القنوات مة لقناة بتحارب يا ليمونة .

• في هذا اليوتيوب في هذا العالم لن وجدنا أنفسنا مكان أوجدنا مكان ولكن مازال يعني كده ما زال يعني انت دلوقتي عايز اقولك على حاجه كده انت دلوقت واليو, رسيفر سبايدر 2022 ,تيوب كده لازم تقوم بالذات للأسف ومشكلته كده وعايز مجهود خرافي لو عايز ترد يعني مثلا انت لازم كل بنت تنزلوا الفيديو اللي بعده اعلى منه هو اللي يشوف عايزه انزلها وصل لي فيديو احلى من اللي انا نزلته كنت هبقى وتعمل من احتراف لطائر على مواضيع اتصل ص لام كلام كثير هو ده نجيب عايز تتكلم طب اليوتيوب هيعمل ايه اللي تاعبك يعني هو بيساعدك برده شغلك فانت شوف مصر كلها كلها طول في عرض فيها الف وتويتر اعمل فكره عن الموضوع مش سهل اي احد يبعث لي وخلاص هو سهل اي احد يبقى عندك انا بس مش سهل اي احد يبقى عندك.

•  مكان لك حاجه يعني واللي بيقول لك انت عندك قناه مبروك عليك ايه يلا يا اقعد ساك, Spider t888 ultra plus premium ,ت بقى بس مش سهل هو اليوتيوب كده قولي انت بقى عايز حاجات معينه الفتره الجايه لازم لازم لازم لازم لازم اعتبر نفسي ان انا زيرو مشترك اعتبر نف حسن جهاز ممكن اضافه سيرفرات سيسكام على اجهزه ستار سات فوريفر امونكي بس بوستات معينه ستات اللي متشال منها الكاش قديمه بتفتح قناه العاب والله انا اسلام محطوط فكرني بتفيد الناس شفاف رسيفرات تشتري ايه تعمل ايه تفرق ازاي كلام في يعني في جزء من من ا, برمجة رسيفر سبايدر t888 الترا بلس بريميوم ,لجلديه اللي انا لما افتح قناه.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع