القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات drake 850 mini شامل نايل سات انجليزي

احدث ملف قنوات drake 850 mini شامل نايل سات انجليزي
احدث ملف قنوات drake 850 mini شامل نايل سات انجليزي


تتصدم عشان الراوتر ب , جنيه في حاجه استنى اقول لك عليها هتخلي كمان الراوتر جنيه بس مش عايزة تنسى الموضوع المهم هو جديد بشكل كبير للناس اللى معندهاش كل تليفون ارضي او عند اختك في الأرض ايفون عايزه تخلي حاجه اساسيه للانترنت نزلي بتعمل ايه في ظل الراتب جنيه محدش فيه لا قولي لي عملت حاجه جميله جدا انتي هتروحي جنيه بس في الفرح و هيبقى عليك جنيه بس هم على اتصالات جنيه كل شهر على فاتورتك لمده , تجديد اشتراك رسيفر drake 850 mini مجانا ,سنه يعني كل اللي انت محتاج الساعة جنيه بس و جنيه كل شهر دي حاجه بسيطه مع الفاتوره بتاعتك الراوتر ده الراوتر ده دي حاجات معينه في أول حاله انت ما عندكش تليفون ارضي في المكان اللي انت قاعد فيه ما قلتلكش حالك الراوتر دوت باقات الموبايل عندك هتبقى غاليه جدا الحاله الثانيه اللي انت بنته النت عندك في البيت ضعيفه خالص ما بيقدر يسترها عليه وانت بتبقى  رعه عاليه عشان تخلص بقى شغل او اي حاجه عموما بس ما حولها صوره على الخط الأرضي بتاعك ما اقدرش يلا بسرعه انت عملت حاجه لو انت تحت تعمل اكل ود لملفات اول شغل او , تحديث رسيفر دريك 850 ميني 2024 ,اي حاجه واقفل طبعا بتاعته الارضيه زي ما احنا عارفين بيبقى ضعيف آخر واثنين يجي مثلا على شارع الثلاثين عشان كنت محتاجه فلوس على من كده يعني مش كل الخطوط العربيه مش يلا برده عايزها بحاله بقى لو انت محتاج البنج مظبوط وبين كويس والبنج عندك مشغول بتاعي برده عاط لارضي البنج بيقطع الخط ممكن يفصل ويشتغل اي ان ياكل انت بتحب الجيمنج مثلا لو عايز تلعب اللعبه مظبوط على الفور جي اورانج فعلا هتوفرلك على وتر دوت بنج مضبوط جدا جدا بس كده دى الح, تحديث drake 850 mini ,اجات اللى اشتريتها الراوتر طب لو انت عندك خط انترنت منزلي we طبعا مش محتاجه اقول لكم ان الراوتر ده انا هاجيب هاجيبه واعمل عنه مراجعه على انا محتاجه اصلا استخدامي بدل ما انا احط الحاجات على الموبايل لو عاوز اع ه لا انا.





احدث ملف قنوات drake 850 mini شامل نايل سات و اموس الاسرائيلي



  •  ت بقى راجل الراوتر الاول تستخدم الواي فاي ده لما تبقى قريب من الراوتر بتاع الواي فاي لكن لو انت مثلا حط التليفون في البيت والواي فاي ما خطيره في البيت باشاره قويه والدنيا عندك بس كده وقولي رايك رقم دكاترة حد عنده ايه تقولين بتقول كمان وكمان د, ملف قنوات دريك 850 ميني 2024 ,ه عايزك تقولوا لي ايه المواضيع اللي انتم عايزين نعمل عليها فيديوهات يعني الحاجات المهمة بالنسبة لكم ان انا اعملها فيديوهات تجميع الفيديوهات اللي انا عاملها دي كلها على فكره من.


  •  الكومنتات اللي كافيه اللي انا عايز كومنتات اكثر عشان يجي افكار فيديوهات أكثر في حاجات تساعدكم ما طلعش اعمل فيديوهات عن حاجات ملهاش لازمه ده انا مش عارف ايه اللي انتم محتاجين عشان كده اي , مواصفات رسيفر دريك 850 ميني hd ,حد محتاجه اي حاجه انزل لك بالف هو انت دلوقتي اي حد عنده استفسار يسيب كومنت لو انا ما رديتش على الكومنت مثلا والفيديو عدي عليه وكل التفاصيل وكل الحاجات اللي احنا هنا جربها وكمان صور لكم بعد انت بتعمل مش عارفه ما علينا من كل دول ما فيش بس كومنت واحد بس هو اللي استفزني الصراحه تكون تبقى اللي استفزني جدا او مجموعه الكومي انت اديتني بتتكلم حول موضوع واحد وهي العداد اللي ف ف بتاع الدجال العداد هو بيبقى بيفتح في حاجه.


  •  مكتوبه منذ يوم تاريخ كذا العداد ده اصلا كاتب من يوم / تقريبا او شاكر كم وقت التصوير اللي هو في الاول لان انا باقول العداد هو ليس الطفل وما تسمعيش م ,ه اي حاجه بعد ما خلصت العداد جيجا خلصت وبيتاكور ثاني العداد ده اخر يوم اخر ليه اخر لوحده ودي مشكله على فكره خطوط شركه وي في السيستم بتاع هم و لو ركزت مع العداد بتاعك كده لو فتحت كده كل يوم وراء بعض على البوست على كلمه مهندس وكذا هتلاقي في بعض الايام ممكن تتاخر يوم وترجع ثاني احنا لو انت مهم.




شفرة قناة جورجيا علي القمر الاذرى 2024




 تصل الى هي عندك الراوتر تقريبا حاجه وشتيمه المفر, تفعيل الشيرنج دريك 850 ميني 2024 ,وض ثاني اكثر من كده بكثير ولكن زي ما احنا قلنا نتردد واخر كده و عشان اقدر اوصل السرعه دي كلها كامله كده للموبايل هابقى محتاج ان انا اجيب راوتر بيدعم على الموبايل باستخدام الواي فاي بتاع الراوتر ده طب تعالي كده بقى نروح نجرب على الكمبيوتر نفس الخط وتشوفها يديني سرعه الا ت قد ايه طيب دلوقتي انا رحت الكمبيوتر بتاعي والمفروض ان انا هاكتب لك الصوره على الكمبيوتر تلاقينا السرعه وصلتني كامله على الكمبيوتر دلوقتي ده بيدل على ان الواي فاي مش قادر يوصل السرعه كامله وان ا, كود drake 850 mini 2024 ,نا باخدها عن طريق كابل بس مش هاقدر اخذها عن طريق الواي فاي باستخدام الراوتر ده انت عارفه ان هذا الاختبار و نشوف الصوره على طبعها نختبر عن طريق كذا حاجه يعني دلوقتي مثلا قدام موقع سبيد تست وبعد كده هنعمل داون  بأكثر من حاجه ولا كان هنبدا بس بتستعبطي نشوف فلوس جون شوف الصوره اللي هتوصل لي هتبقى قد ايه زي ماحنا شايفين دلوقت كده صورك الانترنت تتواصلي معي اعلى بكثير , سوفت وير رسيفر دريك 850 ميني ,جدا من اللي كانت وصريح الواي فاي يعني هي دلوقتي داخله معي في يدي هي دلوقت جيجا يعني حاجه ممتازه تروحي فعلا اوصل كامله على الكابل طب تعالي نروح نجرب الداونلود دلوقتي المفروض ان انا هاعمل دمنهور بالملفوف السرعة كم ميجا علشان نقدر نعر ا انت شفت كده في البيت من شويه الصوره وصلت لي تقريبا ميجا فهي دي السرعه الكامله بتاعتي في الراوتر ده بيدل على ان الشركة فعلا بيديني السرعه كامله لكن انا مش قادر احصل عليها عن طريق الواي فاي تأكيد أن الاختبار هنيجي دلوقت نائم اليومين دول كده وندوش ستارت ما نشوف الداونلود هنا يقدر يوصل السرعه كم ميجا يعني ده احنا شايفين الوسطاني ميجا ميجا ميجا.





شفرة البيس لريسيفر drake 850 mini لقنوات بين سبورت





  •  وقت طويل قوي في الكتابه الان عليها شويه اسمه زي ما قلت لك اي حاجه عندك فطار يخش على طول على انستغرام يبعث لي المشكله بتاعته ويتقبل تفاصيلها وانا اجاوب على طول تموت بصوتي واقول له مشكله دي وكمان لما تخش على الانستغرام ما تنساش كثير قوي انت بتكلميني عليه اصلا في الكومنتات نجاوب على فيسبوك وكمان ال, تحديث رسيفر drake 850 mini ,اهم من ده كله لو الفيديو عجبك الفيديو اشترك في القناة شكرا لكم والسلام عليكم ورحمة الله.


  •  وبركاته الى اللقاء الراوتر القديم بتاعها وتفرج في لو انت اشتريت الراوتر الجديد ازاي استخدمه انا اقوى الواي فاي بتاعي في البيت فكره ساعتها فعلا في ناس كثير قوي  وكان ساعتها ان احنا شبكه الواي فاي ازاي بقى تعمل تستخدم الراوتر الثاني في تقويه الواي فاي اول حاجه اكلمك معناها اللي هي انا عارف ان الناس كده ولا غنى عنها في الكومنتات وكنت لازم اقولها وهي الناس هتقول انت ليه عايز توصل راوترين ببعض عن طريق سلك وتخلي الراوتر لو توزع واي فاي ليه نربطهم سيلفي ده ما يخش واي فاي من ده ويدي واي فاي هناك من الاخر مو, رسيفر دريك 850 ميني 2024 ,ضوع فاشل يعني البنج عندك هيبقى عالي جدا واللي انت هيبقى فيه لما الراوتر ده ياخذ واي فاي من الراوتر الواي فاي من نفسه كده الدنيا مش هتبقى مضبوطه عمليه.


  •    عمليه مني مش هتبقى افضل حل هي ان احنا نوصل راوترين ببعض عن طريق كابل ونخلي راوتر دوت يبث واي فاي بشكل اوضح واحنا عندنا راوتر بتاعنا الاساسي في البيت اهو اللي احنا مستخدمين الواي فاي منه و عندنا راوتر ثاني في اوضه ثانيه مثلا بعيد ان احنا مثلا هنج, تحديث رسيفر drake 850 mini ,يب سلكين ركبه في الراوتر ده وصلت الرساله في الراوتر ده الراوتر الاولاني دوت هيبقى راكب في سلك التليفون الارضي بقى اللي مش هيبقى في سلك تليفون ارضى علشان يبقى.




سوفت تحويل رسيفر دريك 850 ميني شامل ايقونه اكستريم





 الأول ويعني حاجه انتم في غنى عنها خلي بالك وركز سوفت وير الت, كود تفعيل iptv لرسيفر drake 850 mini ,اب كده بقى رفع سوفت وير هندوس ابجريد زي ما انتم شايفين كده دلوقت هو بيقول لي ان السوفت وير بترفع وميفصلش الكهرباء وان هو هياخد تقريبا لمدة ثلاث دقائق انا انتظر ثلاث دقائق و هنشوف بعد كده ايه اللي بيحصل دلوقت زي ما انتم شايف  وير ترفع وهو حولني اصلا اوتوماتيك كده من غير حتى ما عملتش غير الصفحه ولا حاجه لا اول ما ثلاث دقائق خلصوا لقيت كده السوفت وير ترفع ولقيت بدل كلمه اي ده اللي كانت هنا كتب لي ثري دي يعني معنى كده نشوف تي اي داتا اللي كان موجود عليه او سوفت شركه وي خلاص كده ما بقاش موجود موجود عليه سوفت وير مختلف اسمه وسيبيه طب تعالي بقى نفتح الراوتر بتعنا ونشوف هل هن, ملف قنوات دريك 850 ميني ,عرف نحط اليوزر نيم مختلفه عن بتاع شركه وندر انا شغال على شركه مثلا زي فودافون يعني راوتر ده شغال على فودافون يعني انا مركب في خط فودافون دلوقتي  وف بقى هل انا عرفت شغاله ولا لا طبعا علشان تفتحه بقى زي ما قلت لكم الخط ولا انت لازم تركز معي فيها اليوزر نيم ادمن زي ما هو ولاكن الباسورد ثري دي اسم ولد بس زياده هنا بقى في السوفت وير دوت ان في هنا حاجه اسمها فيلد كود البريد كود دوت اللي انت مثلا لازم تكتب, مشاكل رسيفر drake 850 mini , حاجه زي الكابتشا كده اللي احنا كده في المواقع عشان نعمل منها داونلود او نخش نعمل حاجه عشان تاكيد احنا مش ولا اي حاجه ممكن تعمل مشكله في الجهاز او السوفت وير زي ماحنا شايفين دلوق  مني ان انا اكتب به اف اف اسانا اكتبه افاسو بعد كده هتدوس على لوجين بيقول لي طبعا عايز تغير الباسورد الراوتر ولا لسه زي ما هو انا هاقول له اجيب ايه يعني مش عايز غير دلوقتي بعدين اخش بقى كده على الانترنت و نشوف بقى نظافة واي الجديدة ولا جبت بعد السوفت وير دو ات ان مبقاش يظهر لي هناك كونكشن الاستفادة جيم, باقات رسيفر دريك 850 ميني , الباسورد بقيت لازم ادوس على انترنت ثاني كده علشان تظهري طيب انا دلوقتي ظهر قدامي اثنين كونكشن واحد بيسال واحد يسال طيب خش كده اعمل ابديت للفيديو ثقيل عشان.




ملف قنوات معالج فانيلا تحديث 2024 لاين مجانا بدون تسجيل




  •  انهم هيعملوا خط من اي حد هيجي لهم من الفيديو اللي انا لو انت بتتفرج عليها دلوقتي خليك متأكد ان انت لو, drake 850 mini iptv activation code 2024 , رحت لهم هتلاقي خاص من في المئة على اي حاجه انت تشتريها يعني الجهاز مثلا بجنيه هتاخد بجنيه لو شاريها بجنيه هتبقى جنيه طبعا عرض جميل جدا والعربدة لمدة أيام من نزل الفيديو ده اللى عايز يستفسر على اى حاجه هو عايزها او ايه اللي هو عايزه ايه اللي هو عايز يشتريها لينكات الشراب بتاعتهم تحت الفيديو كمان في بيتي فيسبوك بتاعهم لو انت عايز ت منهم عن اي حاجه واحط كمان الواتساب بتاعهم عشان بر, رسيفر سبايدر 2024 ,ده الواحد عايز يكلمه على.


  •  الواتس عشان تاخذ بقى الخاص منفي المئه هتخش على ليك الشراء اللي موجود تحت الفيديو هتجيء في سلومه كل ده بتكتب فطلب منهم على اي حاجه انت عايزها وشوفي الشارع كلمتكم وكل التفاصيل موجود عندكم بصراحه انا شايفني ده المستقبل اللي هي حياه جميله جدا وبس كده لو ا بكم ما تنسوش تعملوا لايك للفيديو اشترك في القناه وصابون على فيسبوك انستغرام علشان يوصلكم كل جديد شكرا لكم والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته الى اللقاء يا سلام انا باقول لهم باخرثانيه من الفيديو وفي الغالب ما حدش بيتفرج علىثانيه دور اول حاجه نازل مش مصدقه لازم تشتركوا في القناه على فاهمه اي حاجه اي حاجه طبعا لازم تعملي, drake 850 mini , لايك للفيديو دوت علشان وصل الفيديو دوت اكثر عدد من اللايكات علشان يوصل لكل الناس كل الناس تفيده.


  •  طبعا اكيد انتو عارفين الفيديو ده عليه كثير بيوصل لي اكبر عدد من الناس أنا جئت بيساعد ان هو يعتذر يظهر في الفيديوهات المقترحه كفايه بقى  ى يلا خش الموضوع النهارده طبعا كلنا عارفين اول ما ظهرت السرعات الجديده والباقات بتخلص بسرعه وفي الغالب يعني معظم الناس اللي عندها يوم او ايام كمان الدنيا بقت بايظه خال, برمجة رسيفر دريك 850 ميني ,ص وتبقى مش رايحين ثمان ساعات عليها في الناس بتستخدم انت بقيت أكثر الناس بتحبك اليوتيوب يأخذ من ولا في اعلى الناس اللي انت رديت مثلا ممكن لها تقعد تعمل داونلود اكثر يعني زي ما انت راحه كده في الفيديو بتاع ليه الباقه بتخلص بسرعه ولا ما بسرعه.



حل مشكلة Data Error في اليوتيوب لرسيفر دريك 850 ميني





 انا عايز اقول لك من جهاز الصغير ده ارخص جهاز سمارت هوم في مصر ومش عارف يعني ايه سمارت هوم فانت كده في كثير فلازم تركز معي نمرته وانتوا بره عند بيت جدي يحكي لي كل حاجه عندك في البيت بس هي زي الموبايل بالضبط وتحكم في كل حاجه في البيت عن طريق الموبايل كل حاجه في البيت عندك حر فيها لو انت مثلا خارج بره في الحر او في الشغل او بتعمل, جهاز دريك 850 ميني , اي حاجه وعايز ترجع البيت وتلاقي كل حاجه جاهزه ممكن تخش الموبايل في لح  بس تشغل التكييف شغل الواي فاي وشغال تلفزيون وترجع هتلاقي كل حاجه جاهزه اول ما تخش البيت بدل ما تقعد تشتغل انت بنفسك وتستنى بقى التكييف لما يصدق عاوز ايه بدل ما اسخن الاكل وهكلمك كل حاجه في البيت انت بتعملها بالموبايل يعني انت بصي كل المطلوب منك ان انت تقول لي قبل ما تروح البيت هتقول انا لابسه يعني انا راجع ع , رسيفر drake 850 mini الذهبي ,البيت كل حاجه تشتغل زي ما انت طلبتها بالضبط نهار هتشتغل التكييف يشتغل كل حاجه هتبقى تمام طب لو انت مثلا مش هيفرق ومش موجود وعندك أجهزة في البيت الكهرباء ما ينفعش انت ما بتسالش مثلا على ضبط المنبه أو النبي الموبايل ما بيضحكش مثلا غلط تبقى ظلمه حاجه ممكن اول ما يجى ميعاد الصحيان بتاعى لقيت الستائر بتفتحها اتوماتيك كهرباء والشمس بيخش الاوضه عندك وكل حاجه هتبقى تمام ف تصحى الصبح وتلاقي تعبان النهارده لحد دلوقت لا متضايق وزهقان او تعبان شويه ومحتاج ان انت مثلا تفك عن نفسك كل اللي انت محتاج تقوله انت بس متضايق وزهقان وبتلاقي موسيقى , اجهزة دريك 850 ميني ,اشتغلت عندك في البيت وظهر عشان المشاكل تخرجك من المود السيء اللي انت فيه وتخليك تموت احسن بكثير طبعا كل ده بتاع التوفيق فاتوره الكهرباء عندك ناس على حسب الاحصائيات الى سمارت هم بيقفلوافي المئه من الكهرباء عن اي بيت بيشتغل ازاي واوريكم.



هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع