القائمة الرئيسية

الصفحات

اكواد mega star iptv جودة عالية تصل إلى HD, FHD, 4K

اكواد mega star iptv جودة عالية تصل إلى HD, FHD, 4K
اكواد mega star iptv جودة عالية تصل إلى HD, FHD, 4K

اقول لك الاول الشرط الثالث ان انت تكتب كومنت على الفيديو تعرفني ان انت عملت الشرط الاول والثاني عشان خاطر الناس اللي هتكسب بتبقى قرعه يعني في اللايف قدامكم كلكم عشان ما حدش الشغل دي كلها طيب ايه بقى يا عم محمد الطريقه الثانيه اللي انت قلت لنا عليها لو احنا مش شغالين او الكلام ده كله لو دخلنا على موقع فايبر اللي طبعا انا بالمناسبه عامل منه ارباح محترمه جدا في وقت قليل جدا وتقريبا انا نسيرتها ما، mega star تحميل ، اشتغلتش عليه ثاني لان الوقت بس عندي مزنوق شويه فخلينا نخش علىدولار وسحبتهم كلهم وصدقوني والله العظيم دولار دول انا عملتهم في وقت يعني قليل جدا جدا فخلينا نخش كده زي ما احنا قلنا ، mega star تطبيق ،على فايبر وخلينا نكتب هنا انا مثلا الشخص ده بيبقى حتىدولار انا مش عارف احنا كده نخش ونشوف الكارثه اللي احنا فيها كمبيوتر.



 الموقع خلينا نخش كده المثلا بدولار يبقى ببدولار يعني هو في الخدمه اللي هو مقدمها دلوقتي دي هو بينفس الوقت اللي احنا بنصور فيه الفيديو دلوقتي ده فيه ده في ، super star تلفزيون ،حاله لو الاوردر الواحد من الثلاثه دول عايزواحد ثاني لواحد بمنشن بدولار والمنشن بدولار طيب موضوع سهل جدا انت مش عايز تشتغل مع الاجانب او مش هتعرفش تكلم انجليزي او الكلام ده ، mega star ott تحميل ،كله عندك موقع خمسات ممكن تقدم فيه برده الخدمه بتاعتك للعملاء المستهدفين من المنافسين لكن انا برجح برجح المواقع اللي هي اجنبيه بقى فايبر او سواء غيره انت عندك ابرك وعندك وعندك وعندك لكن مستوى السهوله من الصعوبه بيفرق بين الموقع ده كل حاجه تي.

mega star iptv كود مجاني


جي تبدا تدوس على ادفنس هنا وبعد ما تدوس عليها خلينا ندوس عليها فهنا بيقول لك انت عايز تدفع بالكريبتو ولا عايز تدفع بالفيزا او مصر الاثنين موجودين حس، ميجا ستار ايبي تيفي ،ب بقى العمله اللي انت عايز تدفع بيها فلو بيتكوين مثلا خلينا نحط البيتكوين ولا يكتب لي اسمك الاول فانا والله مثلا محمد اشرف دي بتاعتك وهنا الفريفيكيشن كود تخلي الاثنين دول معاك عشان لو حص، تفعيل mega star iptv ،ل اي مشكله في عمليه الدفع بتبعتهم من الموقع الموقع بيبدا يحط لك الفلوس ثاني وبيحل لك المشكله عموما هو ما بيحصلش مشاكل اصلا يعني ما حصلش اي مشكله خالص ونفس الكلام في اي عمله ثاني انت عايز تضيف بيها الفلوس بتاعها خلينا.



 نرجع كده على الموقع ثاني بعد الفلوس بتسمى عندك في الحساب بتبقى موجودين هنا في الاكونت هنا تبدا تعمل الخدمه اللي انت عايز تعملها سواء الانستقرام منشن لو دخلنا ، تحميل تطبيق mega star ott ،مثلا على اللايكات انستقرام لايكوفي اسعار اقل من كده بكثير وفي اسعار ان لو دخلنا هنا مثلا سنت دول اللي انا اعملهم بالمناسبه انت بتعمل اعلانات على فيسبوك انستقرام والكلام ده كله لان انت لو ، تطبيق mega star ott ،هتعمل اعلانات مثلا لو انت شغال في الافليت فانت بتعمل اعلانات للاجانب مثلا انت بتسوق للاجانب فلما تيجي تعمل ايه اعلانات وتستهدف دوله زي امريكا تحطدولار عشان تجيب نفس العدد اللي هتجيبه الدولار هنا في مصر فالناس بقى المحترفين.

mega star iptv كود


 ما بيعملوش طرق دي كلها ويستخدموا الطرق جايه اكثر بكثير السلسله دي اللي احنا عملناها قبل كده وتابع الفيديوهات اللي هتتعمل بعد كده كان معاك اخوك محمد اشرف ع، تحميل كود mega star iptv ،لى اليمين سلام حاجه والراجل فعلا حول ليدولار انا كنت فاكر ان هو مش هيحاول بجد والله يعنيجنيه ولا لا السلام عليكم يا حبايب قلبي وطبعا وحشتني جدا في الفيديو ده اعرفك زي ما انت كده في ا، تحميل mega star ott ،ول الفيديو يعني احنا كسبنا من حددولار وخسرنا من حد ثاني بالمصري من بدايه لحد النهايه ولا انت مهتم ان انت تعرف تفا.



صيل كمل مع الفيديو ورجعنا لبعض تاني وكالعاده بسيطه جدا هنقولها على مدار الفيديو تاكد ان انت عامل الشروط بالظبط عشان ما تجيش في الاخر انت ازاي تعمل ا، كود تفعيل mega star iptv ،يميل فيسبوك ازاي تعمل انستقرام ازاي تتكلم حد شدي كل الخبره المطلوبه منك مش مطلوب منك اكثر من كده تقدر تعمل منها فلوس محترمه جدا الكلام ده مش كلام انا بس لا ده كلام ناس كثير شغاله، كود تجريبي mega star iptv ، في المجال ده من زمان كلام الناس فعلا عملت او بتعملدولار بس بيعملوا فلوس بيعملوا فلوس ازاي ان هم بيشغلو.

mega star ott كود


ا دماغهم حاجه بسيطه اه وحاجه مش محتاجه خبره اه وحاجه سهله اي حد يشوفها وكمان ازاي تعمل زي دي بالفلوس دي كلها مبدئيا وازاي تمشي بالخطوات واحده ، كود تطبيق mega star iptv ،واحده فخلينا دلوقتي نخش على شرح العمل على الكمبيوتر عشان اعرف ازاي ان احنا متعودين بسم الله والصلاه والسلام على اشرف خلق الله سيدنا محمد عليه افضل الصلاه واتم التسليم كلنا نصلي ع، كود تفعيل mega star ott ،لى النبي لفه كده هتلاقي فيديوهات تفيدك وخلينا نخش على الانستقرام انستقرام زي ما انا قلت لك ممكن تعملوا مبدئيا احنا اتكلمنا قبل كده عن المتابعين والانستقرام والكلام ده كله لكن ما كانش بشكل عملي او ما كانش الموضوع بيبقى واضح قوي عشان خا.



طر دي الوقت والكلام ده كله لكن المره دي انا جايب لك كل حاجه بشكل عملي احنا هنعمل ايه او عملنا ايه من البدايه ونبدا ننفذ ازاي نبدا نتكلم مع الناس ازاي ونرد ازاي وه، جميع قنوات ريال مدريد ،نبدا ان احنا نبعت المتابعين للناس يا رب بقى الفيديو ما يطولش من الناس بتزعل لما نعمل فيديوهات طويله مبدئيا انت لما بتيجي تشوف فيديو عن شراء او بيع متابعين او الكلام ده كله يا اما انت، جميع قنوات الجزائر 2024 ، بتجري وتقول ايه الهبل ده عشان انت ان هو موضوع فاشل لو انت شايف فاشل مبدئيا احنا هنعمل اكونت على الانستقرام خلينا ماشيين مع بعض واحده واحده انا طبعا عملت الاكونت وكل حاجه الاكونت اهو عملته اسمه يعني بص التفاصيل الصغيره بتفرق.

ميجا ستات


 قوي هنا كده نقعد هنا كده بس الاسم ستيل واضح يعني واضح ده اسم احترافي كتبت برده كلمتين كده في البايو طبعا وحطيت صوره خاصه بالماركتينج ان انا ، شراء كود التفعيل ،شغال تسويتشدولار والكلام ده كله يعني حاول ان انت تنسق الاكونت بتاعك طبعا احنا دلوقتي عملنا الاكونت حطينا الصورتين وكل حاجه مظبطناه زي ما انا قلت لك بالظبط بص شكل الاكونت زيرو فول، صوت الاشتراك ،ورز طب هل في حد يعني بيبيع متابعين او في شركه بتزود متابعين امال انت تروح تكلم حد تقول له انا هزود لك وانت عندك الاكونت بالمنظر ده حاله طبعا فاحنا هنعمل ان احنا مش هنصرف اصلا حاجه ومش هنصرف كثير هنعمل حاجه بسيطه قوي سجل ا.



زاي سهل ان انت تسجل عليه لو عايز تجيب فلوس بتدوس على كلمه تبدا تدوس فيزا علينا بتختار العمله الرقميه اللي انت عايز تعمل بها الايداع وهنا بتكتب اسمك الاول ، طريقة تنزيل القنوات على الرسيفر star sat ،مثلا محمد وانا اشرف مثلا وهنا تكتب الايميل بتاعك المفروض ندوس كمبيوتر هيبدا ان هو يحمل معانا ويدخلنا على الموقع اللي من خلاله هنحول الفلوس هفتح لك المنظر ده كده زي ما انت شايف، تشغيل الرسيفر على اللاب توب ، قدامك هنا بيقول لك المبلغ اللي انت عايز تعمله ايداع هيساوي الرقم على المحفظه دي ده المحفظه وبيقول لك اهم حاجه ان انت تعمل التحويل ده في خلال ثمان ساعات الجايين وهنا البيضاء الموقع احنا قلنا طبعا ان احنا مش هينفع نسيب الاكونت ده.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع