القائمة الرئيسية

الصفحات

كود برنامج star 10 من الموقع الرسمي

كود برنامج star 10 من الموقع الرسمي
كود برنامج star 10 من الموقع الرسمي

ه دي بيقول لي تم عمليه الدفع بنجاحه زي ما انتم شايفين حطيت ولا لا خلينا نعمل الفلوس انا مش عارف لما انت لو انت حبيت تعمل الموضوع ده او تضربها وتشتغل في الكلام ده كله هيبقى البونص لسه شغال ولا لا لكن خليني اقول لك بقى اليابانيه تمام فخلينا كده هتفتح البولينجر سهم اللي طالع واللي نازل ده ده اللي هو الزجزاج تمام والحياه البرتقالي دي اللي انت شايفه برضوان الشفاف ده هو ده البولينجر بس المهم احنا هنشتغ، تحميل برنامج stars tv ،ل ازاي خلينا اقول لك ان عباره مجرد ما هيطلع لفوق هنستنى نشوف الشمعه اللي بعديها على طول ان هو طلع اللي فوق خلاص هنشوف الشبحدولار اخليها مثلا دقيقتين مش دقيقه واحده ونستنى لحد ، هل برنامج سناب شات مراقب ،على الحاج ده يطلع يا جدعان انا اقسم بالله لو كسبت الفلوس هنشوف غالبا كده هيبقى فبص انت هتفهم الفكره ان احنا هنطبقها كذا مره .



دلوقتي هو الزجزاج نزل اهو نزل الشمعه اللي هو نزل فيها عيله عنه عيله عن الزجزاج بس احنا هنستنى الشمعه اللي بعدها تمام عايزين بقى كده خلصت الخ، تطبيق star 10 مهكر ،مس ثواني دي الشمعه اللي بعدها وغالبا كده هنعمل اب تمام احنا كده عملنا اب وحطينادولار مستنيين دقيقتين يعدوا فهو المفروض احنا دخلنا الصفقه دقيقتين فربنا يستر انا كسبتدولار و سنت ، تحميل تطبيق star 10 للايفون ،الرصيد بقىعلى اخر لحظه احنا كسبنا ال : دولار خلينا نخش صفقه ثاني نستنىدولار لحد ما نشوف النتيجه عامله ايه وعايز اقول لك ان هو انت ممكن تخسر وممكن تكسب عادي جدا طبيعي بس الفكره كلها ان انت لما تيجي تعمل تداول لو انت حاططدولار مثلا هتداول يع.

تنزيل برنامج star 10


ني ما تروحش تتداول بيهم كلهم مره واحده لازم القيمه اللي انت هتداول بيها يعني انا اصلا بتداول بدولار لازم يكون معايا في الحسابدولار وخسرت الدول، كود برنامج star 10 ،ار دول ابدا اخش صفقه تاني بكلهم عشان لو كسبت عوض اللي انا خسرته ما ابقاش خسرت وما فيش حاجه اعوض بيها تمام قصدي هي الفكره ماشي كده فخلينا نستنى الزجزاج يبدا يتحرك مره ثانيه ونخ، تطبيق stars tv ،ش انا عايز اقول لكم ان انا متحمسه اللي فوق الدولار اودولار فيدقائق لكم ولا حاجه تعالوا نزلهادولار ثاني مش مش عارفانا مني والله بس عشان استمر على الرتم اللي احنا ماشيين عليه القناه بتاعتي اهي فاهم اهي ازاي نزل لتحت طبعا على اساس الشم.



عه دي حدد على الشمعه اللي بعدها من فضل ثلاث ثواني خلاص فخلينا مستعدين كده للي هيحصل فالشمعه صعدت فاحنا بسرعه نعمل اب ربنا يسترها علينا اللي انا عايز اللي، تطبيق ستار 10 ، انا عايز اوصله لكم لحد ما تخلص ان موضوع المكسب والخساره ده لازم تتعلم شويه الصفقه اللي بعديها ونخليها مثلادولار بحيث ان احنا لو كسبنا نكسبهنعوض الصفقه اللي فاتت او ممكن مثلا نقلله ن، برنامج اي ستار للاندرويد ،خليهافنكسبفانا فهمت الفكره هي الفكره كلها في الزجزاج بتاعه الحمد لله ان انا خسرت انا شفت احمد ربنا ازاي عشان انت بتبقى فاهم ان الموضوع مش مكسب % الا لو تعلمت كويس قوي بقى فاهم انت كويسه بص احنا لو كنا عملنا هنا هبوط.

تفعيل برنامج start 10


 صعود مش شمعه اللي بعد التكزاك على طول السعر اهو بيعلى كنا كسبنا على طول الحمد لله ايفون او الفيديو بتاعه اهو تمام زي الفل فالمسابقه دي غالبا على حد ما انا شف، برنامج اي ستار ،ت في الفيديو ان المسابقه دي هتخلص يومانت معاك فرصه من هنا ليش الاسواقوتنزل مسابقه الشهر بيعمل مسابقات كل شهر عاملين كمان قناه تليجرام ده كله طبعا هتلاقيني سايب لك اللينكات دي اق، ضبط الشاشة على الرسيفر ،ل حاجه فعلا انا اقدمها ان انا اقدمها هسيب لكم الروابط بتاعته كلها تحت في الوصف قناه اليوتيوب بتاعته الفيديو بتاع مسا.



بقه عشان تشاركوا فيها طبعا واسيب لكم الرابط بتاعه خلينا نرجع بقى نقول حلوه بتاعتها كده ونشوف هنعمل ايه عشان ربنا يسترها منصه تانيه هو مطول معانا شويه، ماهو كود التفعيل ، قدامه اربع دقائق لحد ما يتحرك ثاني ولا حاجه فهموم المنصه لاولمريد مش شغال عندك ما انها شغاله في كل الدول العربيه هتلاقي المنصه دي برده ان احنا لو كنا فعلا دخلنا الصفقه دي كنا كسبنا لان احنا ك، ترددات كل القنوات على النايل سات ،نا هنعمل من اول هنا كده يعني احنا ان شاء الله هنظبط الزجزاج اقعد اتحرك وقف عند النقطه دي خلينا نشوف .

تحميل برنامج star 10


الشمعه اللي بعده هتعمل ايه هنخش صفقه دي عايزين نعوض احنا خسرناه ونبقى خارج انا عايز اخرج كسبان من الموضوع ده فوق الدولار لو خسرنا نخسر دولار ، رسيفر wmax 600 hd ،كسبنا كسبنادولار بص احنا دلوقتي دقيقتين بدولار برده لو كسبنا نكسبدولار لحد دلوقتي الموضوع مش مباشر بالخير خالص يا شباب كثير وما خسرتش عباره الدنيا فيها يمكن نعوض فيها اللي احنا خس، جميع قنوات كاس ،رناه ده طبعا احنا استنينا الزجزاج ان هو يثبت والشمعه اللي بعده لقيناها طالعه فحددنا السعر ان هو سعود ده على حسب ان انا اتعلمته في الفيديو طيب الصفقه بتخلص يا شباب خلاص وتقريبا كده يعني يعني خلاص اهو ثواني تقريبا وخلصت الصفقه وكسبنا و.



عملناها اقسم بالله العظيم كنت حاسس عوضنا كل حاجه والله انت عبقري يا ابني بصوا ثاني والله العظيم مره ثانيه ده انا هطلع قناتك لفيديو الراجل ده يا جدعان انا دخلت طب، افضل نوع ريسيفر mini hd ،عا تعلمت الكاميرا وانزل كده اقعد على كافيه اشرب كوبايه القهوه بتاعتي الفيديو بتاع مسابقه ده طبعا عشان خاطر ايه حابب ان انا افيدكم فان شاء الله حد فيكم يكسب المسابقه دي بس وفي ال، طريقة البحث عن قناة في رسيفر bein 4k ،اخر قبل ما يقفل الفيديو حابب اعرفكم ان الموضوع ده لازم تتعلموا دخلنا تقريبا اربع خمس صفقات كسرنا منهم ثلاثه خسرنا واحده او خسرنا اثنين عوضنا المبلغ ده عشان كده بقول لك لما تيجي تدخل صفقه تداول بدولار مثلا او بخمسه دولار ايا كان لازم يكو.

تحميل برنامج start 10 للكمبيوتر


ن معاك ثلاث اضعاف اربعه اضعاف مثلا المبلغ ده عشان لما تخسره تعرف تعوض ان انت خسرته مش تبقى خسرته وخلاص كده انت معكش فلوس تعوض من ، كود تفعيل تطبيق 5g ،دخلت الفلوس انا مبسوط قوي انا دلوقتي فعلا والله هقفل الفيديو واخش اتعلم اكتر من استراتيجيه ثانيه وابقى اطبق فيها ان انادولار دول انا ما عنديش مشكله ان انا اخسرهم كلهم في سبيل ان انا اتعلم ط، آخر الأغاني العالمية ،بعا الفيديو ده او الطريقه دي على المسؤوليتك التداول في مكسب وفي خساره ما ينفعش ان انت من غير ما تتعلم ومن غير ما تفكر كده تخش تقول انا هكس فروحي اتعلم زي ما انا قدام كان معاك اخوك محمد اشرف قناه جنيه تقريبا ده عامل طبعا زي م.



ا انتم شفتوا عشان انا متحمس في الموقع اللي احنا هنشتغل عليه النهارده او اللي احنا هنشرحه النهارده موقع منصه محترمه جدا جدا طب هتسالني سؤال هل انا محتاجه ، كود تفعيل كارت المارد ،رسميه عشان اشتغل مش محتاج اي رسمه زيرو هل انا محتاج غير الموبايل بتاعي لا انا محتاج الموبايل بتاعي بس لو معاكم الموبايل طرق السحب ايه عشان انا مثلا في دوله عربيه مش متاح اللي، تشغيل iptv على ويندوز ، هي بايبال او مش متاح ليه طرق السحب والموضوع صعب بالنسبه لي هقول لك سحب كثيره جدا عندك فودافون كاش نخش على الانتر وبعد كده نبدا الحلقه بتاعت ورجعنا تاني كالعاده معاك ومحمد اشرف دي قناتكم صفر على اليمين بسيطه جدا ان ا.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع