القائمة الرئيسية

الصفحات

اخر تحديث رسيفر تايجر ag 888 للاجهزة المتوقفة

اخر تحديث رسيفر تايجر ag 888 للاجهزة المتوقفة
اخر تحديث رسيفر تايجر ag 888 للاجهزة المتوقفة

 المنظر ده فمحتاجين محتاجين الاول نزود خلاص هناخد اللينك كده بتاع الاكونت بتاعنا كوبي هنبدا ندوس هنا كده وننزل على انستقرام حط اللينك بتاعي وانا مثلا هزود هنقولتمام هيقول لي البدولار وثانيه عايزين بقى ان احنا نحط لايكات على الصور دي نعمل لاف على الصور دي طبعا دي ارخص حاجه في الدنيا يعتبر ببلاش اقسم بالله هتبدا برده تخش على الصوره وتبدا تدوس على الثلاث نقط وتدوس على كوبي لينك دي اول صور، سوفت رسيفر تايجر ag 888 الصينى ،ه هنبدا نخش هنا وندوس انستقرام مثلا نختار ان احنا عايزين لايكس بس عندك انستقرام لايك جديد وعندك دي بيقول لك ان هي بتساعدك على البوست بتاعك يطلع اكسبلور انا عايز رقم بس مش اكثر، رسيفر تايجر ag 888 ، من كده خلينا مثلا نخش في اللايف دي العاديه ونختار اللي هيسنت وتحط اللينك بتاع الصوره زي ما انا قلت لك اهو وتبدا ان انت تقو.



ل له العدد فانا مثلا عايز ازود على الصوره دي نرجع تاني ناخد الصوره الثانيه ناخذ اللينك بتاعها كوبي خلي بالك عشان احنا داخلين على شغل تقيل اقسم باللهمثل، كود تفعيل رسيفر تايجر ag 888 ،ا مبدا ادوس على كلمه صدمه هيبدا ان هو هيقول لي الاوردر كده ريس ثانيه انت ممكن يعني انت دلوقتي بقى عايز ناس ان هي تشتري منك الخدمات بتاعتك دي طبعا انت ممكن انت الاسعار، سوفت تايجر ag 888 mini q1 ، بتاعتكالف واحد بيتفرجوا على الفيديوالف واحد منهم قرار ان هم يشتغلوا على الطريقه دي والالف خدوا نفس الاسطمبه هي هي بداوا يشتغلوا بيها فالموضوع بيبقى في نسبه شك بنسبه المتابع بسنت يعني اقل من دولار طب ال دولار وسنت يعني قولدولار طب لما ال , بس.

سوفت وير رسيفر تايجر ag 888


 وتجيب عليهم لايكات يبقى زي الفل قوي ظبطنا كل حاجه نبدا بقى نشوف احنا عايزين نجيب الناس دي ازاي عايزين نقول للناس ان احنا بنبيع الخدمه دي فانت ، سوفت وير تايجر ag 888 ،عندك مثلا نشوف تكتب اي حاجه عادي جدا ممكن تكتب مثلا انا دخلت على بوستات كثيره جدا جدا فخلينا نخش على الصوره دي كده مثلا فيها لسه واحد منثانيه ولسه ما حدش عمل لها لايك فنشوف الا، ريموت تايجر ag 888 ،كونت ده كده عايزين نعمل حاجه معينه ده عندهلا ده صغير تمام انت ممكن تبعث له رساله على فكره وتقول له انا ممكن ازود لك ضايع ما فيش خالص فتقدر ان انت تكلمهم عادي تبعث لهم رسائل وتقول لهم على العروض بتاعتك فاحنا لقينا مثل.



ا الاكونت ده ده فيهالف ونص وبينزل صور عن السبوريشن والملح كلم كل الناس اللي ما عندهاش تفاعل دي الاكونتات الصفحات دي كلها انا ما عندهاش تفاعلان حتى الاكو، تايجر الرسمي ،نت ده كمان وعندهالف بس ما عندوش لايكات بالكثير قوي فانت ممكن تكلمه ان انت تزود له لايكات المهم خلينا نرجع تاني طريقه منشن انت ممكن تجيبهم كلهم في البوست هنا تقول لهم بصوا انا بعم، تايجر z400 ،ل كده من غير ما انت تعمل اي حاجه هنعمل الكلام ده كله ازاي هنبدا نخش انت طبعا مش شرط ان انت تخش على اكونت مود في عدد كبير جدا من الناس واقول لك احنا ليه اخترنا اكونت في عدد كبير زيالف قل له تعال يا عم نمشنه هنا كده تمام نقول له.

ملف قنوات تايجر ag 888 الصينى


 تعال شوف البوست بتاعنا احنا بنزود متابعين قبل وبعد والكلام ده كله هنعمل الكلام ده ازاي خلينا نرجع على الموقع بتاعمره ثانيه ونخش هنا في الانستقرام هتلاقي حا، جهاز tiger ،جه اسمها انستقرام دي ام اهي انستقرام منشن اند ان انت تقدر تعمل منشن للناس على البوست بتاعك في بطريقتين اول طريقه ان انت بتجيب يوزر معين تقول له انا عايز الناس اللي عند الاكونت ده، tiger t8 ultra ، اللي عاملين فولو الاكونت ده منشنهم لي عندي على البوست عشان كده احنا رحنا الاكونت ده هنقول له دلوقتي احنا عايز.



ين شفت الاكونت ده كده يا عم هيبدا الالف منشن للمنشن لشخص بدولار وسنه طيب لو انت معاكهم اصلا الخمسه دولار وسنتر طبعا احنا اتكلمنا قبل كده او يعني سلسل، تايجر ون مليون tiger one million 4k ،ه بتاعتنا اتكلمنا عن ازاي ان انت طبعا في الصوره دي هنبدا ناخدها بتاع الشخص اللي انت عايز تسحب منه الناس فهنجيب ده كده اليوزر ونيجي هنا دوس بيقول لك ناخد منكدولار و فيديو اصلا كمل معاك ، tiger ag 888 ملف قنوات ،الشغل زي ما انا بتزيد خلينا نعمل ريفريش ثاني نشوف المنشن بدا يشتغل ولا لا اعمل لايك دلوقتي عشان نشوف.

ملف قنوات رسيفر تايجر ag 888


 احنادولار ثاني يعني حواليحواليدولار طيبدولار عشان انا قررت ان انا اشتغل بطريقه المنشن لان انا شايف ان هي احسن طريقه انت ممكن غيره ونرجع ناخد غيره ، tiger ag 888 q3 ملف قنوات ،وهكذا تبدا ان انت تبعت رسائل للناس طبعا الطريقه دي بتاخد وقت كبير قوي منك ومتعبه فعشان كده انا عشان وقت الفيديو قرار ونشوف هيجيب كم حد هيجيب كم بيعه لو مشدولار ونص حاجه زي كده ، ملف قنوات تايجر ag 888 mini q1 ،لما كملتش الدولار يعني حواليجنيه اوجنيه اعمل شير على قد ما تقدر براحتك بقى انستقرام وفيس ويوتيوب بص الدنيا كلها يخرب الدنيا اكثر حد يعمل شير هيبقى فرصته اكبر ان هو يكسر ان شاء الله اللي احنا عندنا خمسه بس هيكسب بقول لك يا صاحبي كله .



يا صاحبي طبعا نشوف بقى الناس دي يمكن كده ربنا يكرم معاهم واحنا مع بعض اهو نشوف كده الاكونت بتاعنا الدنيا في ايهhello سرنا طبعا الراجل ده لو افترق انا مش ه، مواصفات رسيفر تايجر ag 888 q1 ،عمل مونتاج للحته دي خالص عشان ما حدش يقول ان انا مش عارف ايه والله مثلا اول باكج خليني الاول الحته دي عشان اقعد كثير اكتب انا مش عامل صيغه معينه ربنا يسهل بقى انا لسه بكت، ملف قنوات تايجر ag 888 new ،ب اساسا ولقيته هو بعث لي عايز , خلينا ابله كده اول باكج يمكن نغير رايه ولا بلاش مشكلفنادولار اساسا عشان لو فاصل نعرف انه فاصل معايا يعني احنا قدامنا مصر اوكيبتبدا هتبدا تشتغل يعني الخدمه هتخلص من ساعه لخمس ساعات في الوقت ده قبل الفتره ا.

مواصفات رسيفر تايجر ag 888


للي فاتت دي كلها فعلا والله كان غصب عني انا كنت في المستشفى وعمل عمليه في الرئه فالحمد لله ان انا قادر اصور دلوقتي كول ناوي واثق ان بيقول لي ا، ملف قنوات رسيفر تايجر ag 888 q1 ،خر سؤال ازاي انقصك ان انا لما اديك فلوس انت هتديني الفولورز وكده ممكن دي مشكله تواجهك فانت حاول ترد عليها فنانين بقى ومشاهير بقى والدنيا خربانه وان احنا كبرنا الاكونتات بتاعتهم فخلينا ، رسيفر تايجر ag 888 لمبه حمرا ،نشوف كده الاكونت حصل فيه ايه حبيبي حبيب قلبي كنت عايز اعرف اسعار الفول ولا لو سمحت انت منين يا صاحبي انت منين يا صاحبيفولورز بدولار طبعا استحاله نهائي مليون في الميه اوعى تفكر في الكلام ده كله احنا في اسعار الاجانب المصريين فخ.



لينا مثلا نقول له العشرجنيه يعنيدولار واحنا هنجيبهم بدولار تمام زي الفل كده مكسب ونقول له مثلا ناوي تبعد تحول لك فودافون كاش دي ممكن تبوظ البيع بس مش مغرب، لودر تايجر ag 888 ، تمامدولار مش حوار ما فيش حاجات يا عم يا عم ما فيش حاجه جت يا عم يا رب يكون حول يا عم يا جدعان الراجل ده لو حول انا ممكن اصور لكم ما كلفنيش اي حاجه والراجل فعلا حول ليدولا، سوفت تايجر 888 ag لمبه حمرا ،ر انا كنت فاكر انهم مش هيحاول بجد والله يعني اصل هو هيضمن منين فولورز ماشي حط عايز اللينك فاحنا نحط بص انا تليفونيدولار تقريبا خصم منيدولار تمام وانت عندك كم فلور اصلا يا حبيب قلبي عندكتمام التليفون ثاني غير التليفون بتاعي ال.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع