القائمة الرئيسية

الصفحات

aim cobra free code - الرقم السري لبرنامج الكوبرا 2024

aim cobra free code - الرقم السري لبرنامج الكوبرا 2024
aim cobra free code - الرقم السري لبرنامج الكوبرا 2024

لتعليم دلوقتي تقدر طبعا تداول في مخاطره كبيره جدا فلازم تتعلموا كويس ولازم تبقى عارف ان انت حتى لو اتعلمته في مخاطره كبيره في حاجه انا بقولها لك من اخ فانت كل الفكره ان انت مثلا السعر دلوقتي عن الرقم ده قدامك فانت بتتوقع او بتشوف على حسب التحليل اللي انت انت طبعا متعلم على حسب التحليل او حسب الاستراتيجيه اللي انت في استراتيجيه معينه انت شغال شغال عليها شفتها على اليوتيوب او في استرجاع احنا ، تحميل برنامج الكوبرا الذهبي ،هنقولها على الفيديوهات الجايه لو انت استمريت عليها تقدر ان انت تشوف السعر هيطلع ولا السعر هينزل وتبدا ان انت تحدد ما هيطلع من هنا لو فضل الوقت تمام وقت ايه خليني اتوقع مثلا السعر م، تحميل برنامج الكوبرا للكمبيوتر ،ن هنا كده هينزل فعندك الصفقه ليها وقت معين لو السعر نزل لتحت الخط اللي انا عامله ده اول ما الصفقه تخلص يبقى انا كده كسبت.



 الصفقه لو السعر كده اللي فوق كده زي ما انت شايف يبقى انا كده ايه على سعر هيصعد ربنا يسترها معاش ده لو خسر تقريبا ممكن الله اعلم ممكن يكون كسبان اص، بديل برنامج الكوبرا ،لا دولار في حواليثانيه بالظبط الدولارثانيه يعني لو في دقيقه ممكن اكسبدولار طب لو دخلت بدولار وخسرت اخش الصفقه بدولار ليه عشان لما لو كسبتها يبقى انا عوضت اللي فات وكمان ك، اشتراك برنامج الكوبرا ،سبت بالجديد عارف ان التداول في مخاطره كبيره جدا واحنا بنجرب طبعا وقت الصفقه هيثانيه ناقصطول ما السعر فوق الخط اللي احنا عاملينه مسابقه تخلص ولحد دلوقتي احنا خسرانين زي ما انتوا شايفين كده بالظبط طبعا الصفقه خسرت خلينا نقفل كده ونشوف صفقه جد.

تحميل برنامج الكوبرا


يده فخلينا مثلا يعني انا بصراحه مش عارف نص السعر ممكن يعمل معانا ايه ثاني فخليني اخش مثلا ما لحقتش كنت اخش ابص لسه الماوس السعر ده طول ما ا، تحميل برنامج الكوبرا على التلفزيون ،لخط والسعر والخط كده فالصفحه بتاعتنا كسبانه % انا المفروض كنت دخلت الصفقه دي بدولار مش بدولار واحد بس عشان اعوض الصفقه اللي فاتت صدقني لو انت مشاعرك اتحكمت فيك فانت لو معا، تحميل برنامج الكوبرا مجانا ،ك في الحساب بتاعك مليون دولار فانت هتخسر انضرب كلهم مش هتكسب اي حاجه فطبعا لحد دلوقتي زي ما انتوا شايفين احنا بنسبه يعني % احنا كسبانيين الصفقه دي الا لو حصل اي تدهور سعره ونظام مره واحده لكن احنا كده خسرنا صفيتين و.



كسبنا بس التوتال بتاعنا احنا كسباني كسبانينسنهثانيه وشايفين برده الصفقه دي خرجت خسرانه فخلينا نخش صفقه ثانيه كده هبوط بدولار بحيث ان احنا لو كسبناها نعوض، برنامج كوبرا لا يعمل ، الصفقه اللي فاتت وكمان نكسب الصفقه دي نشوف كده الدنيا تعمل ايه تمام زي ما انتم شايفين حواليثانيه بالظبط اللي حصل قدامك وقت ثلاثه دولار تقريبا بس انا مش هقول لك ان انت ممكن كويس، برنامج الكوبرا للكمبيوتر ، قوي وقاعد ريلاكس كده وهدي نفسك ما تتعصبش وما تتطورش وما تحطش مبلغ كبير مره واحده تعملدولار زي ما انا قلت لك هتبدا ان انت هتخش على الاموال هنا كده ابقى اتحمل معك بس تخش على كلمه المشروبات او لو انت بالانجليزي تقريبا هتبدا ان.

برنامج الكوبرا للايفون


 انت تدوس على البيرفك مي طبعا دي الوسيله اللي انت عملت بها الايداع ما اعرفش انت ممكن طلب جديد طبعا المحفظه بتاعتي خليني اتاكد منها كده خليني ادوس على كلم، برنامج كوبرا ويندوز ،ه طلب جديد هيبدا ان هو يحمل معايا خلاص تم ارسال طلب السحب بالنجاح اهو عملت ايداع قدامدولار ودخلنا كم صفقه كده دقيقه بالظبط لو دخلنا هنا كده ميه عندي هتلاقي بيقول لي هو ان انت استل، برنامج الكوبرا بلس ،متدولار من الاكونت ده فخلينا نرجع كده كده نعرفك ان انت ازاي ان انت تتداول وازاي ان انت تعمل انت هتسح فلوسك .



وكمان جبت لك البونص اللي انا قلت لك يبقى في استراتيجيه انا بجربها لو الاستراتيجيه دي نجحت معي عرفت حقق منها الرقم محترم جدا هنطلع نعمل فيديو اقول لك يا ، ما هو برنامج الكوبرا ،عم اهي على طبق من ذهب استراتيجيه اللي انت هتشتغل عليها مش محتاج ان انت تتعلم مش محتاج ان انت تعمل اي حاجه عايزك بس تفهم الاستراتيجيه دي بالملي بالظبط بس اخذ الاسترتش من هنا تطب، تنزيل برنامج الكوبرا بلس ،قها والله تطبقها بقى علىدولار طبقتها لهااهم حاجه تبقى عارف ان الموضوع التداول بيبقى فيه مخاطره كبيره .

برنامج الكوبرا الجديد


جدا انت لازم تبقى عارف ان انت داخل واخد رزق طبعا الموضوع يجازي على الموضوع كويس يستحمل ان احنا ناخد الريست بتاعه موضوع يستحمل على اليوتيوب، تنزيل برنامج الكوبرا للايفون ، ارباحه اوبشن اكتب على اليوتيوب ارباح التداول والفروض عموما وشوف الارباح عامله ايه لو انت مش واثق فيا انا ولا انت مش مصدقني وانا مش هشرح لك عن تداول حاجه ثاني لو انت سلام عليكم وح، iptv activation code free xtream ،شاني جدا والنهارده بقى عشان انا متحمس انا مش جاي اقول لك ان انت لازم بقى ازاي مناسف بعض الناس بتعمل انت لازم تشترك معايا لازم عشان ادخلك في جروب مش عارف ايه تشترك معايا عشان خاطر تعمل فلوس ما فيش الكلام ده كله انا جايب لك .



كل حاجه مجانا مليون في الميه انا جايب لك كل حاجه اعرفك كل حاجه ببلاش انا مش عايز منك اي حاجه ايه انا بتعلمها وحابب ان انا اعلمكم وافدكم معايا بنفس الطريقه اللي ، اشتراك قنوات iptv المانيا ،انا شغال بيها بنفس الطريقه اللي انا بعمل بيها فلوس انا وانت مهتم ان انت تكمل معي الفيديو وتعرف الحاجات دي كلها تكمل معايا فيديو رجعنا مع بعض تاني وكالعاده معاك اخوك محمد اشرف، حساب سيرفر iptv ، ودي قناتكم مسافر على اليمين وقناه متخصصه وفيديوهات ربح انترنت ما تنساش تفعل زر الجرس عشان مفعل زر الجرس تعمل لايك على الفيديو تتفرج على الفيديو لحد الاخر حد بيعمل لي ان انت عملت الشروط دي كلها هترجع بقى نتكلم بالراحه تاني ونش.

تحميل برنامج الكوبرا للايفون


رح الدنيا المنصات كلها وشوف انهي احسن واحده بحيث ان احنا نقدر نكمل عليها او انا شخصيا اقدر اكمل عليها ايه اكثر حاجه هتفيدني وتحقق لي انا ارب، كود تفعيل ويندوز 10 مجاني ،اح فبالتالي انا حابب ان انا اشارك معاكم والحاجات دي كلها زي ما شركتها معاكوا قبل كده مش هتضطر يا صديقي ان انت تعمل بقى بتاعه اليوتيوب اللي انت هتشترك بفلوس عشان خاطر تتفرج عل، كيف احذف جميع القنوات من الرسيفر دانسات ،ى الفيديوهات انا مش مفعله عندي ولا عمري هفعلها فخلينا كده نخش على السريع على الشرح العملي بتاعنا عشان خاطر نفهم الدنيا اكثر من كده شويه خلق الله سيدنا محمد عليه افضل الصلاه واتم التسليم خلينا نخش كده طبعا دي القناه تداول او سواء الاستثمار.



 او اي حاجه فهتقدر ان انت تتابع الفيديوهات دي هتفيدك ان شاء الله فاشترك في القناه وخلينا نخش على الشرح العملي بتاعنا النهارده الموقع اللي انا واسمع معايا بقى للا، هل يمكن تحويل رسيفر عادي الى hd ،خر كده عشان افهمك الزيتونه والخلاصه فيها ايه الموقع اللي احنا جايين اللي انا جاي اكلمك عليه النهارده واللي انا بقى لي فتره المجال اللي انا شغال فيه بقى لي فتره هو موقع اسمه اكسبر كتير، نرجو تسجيل الخروج من جميع القنوات الالكترونيه ، وشفت على ندل كتير وشفت مش عارف ايه لي كثير بس انا كنت شغال على حاجه ثانيه لكن انا جربت ده مره ولقيته ان هو تمام فقلت ان انا اعمل اكونت جديد ونبدا ان احنا نشتغل مع بعض ونبدا ان احنا نمشي واحده واحده مع بعض حتى لو عام.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع