القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل lions iptv لمشاهد القنوات العالمية مع كود التفعيل

تحميل lions iptv لمشاهد القنوات العالمية مع كود التفعيل
تحميل lions iptv لمشاهد القنوات العالمية مع كود التفعيل

ود زي ما انت شايف ولحد دلوقتي الصفقه وكزبره كويسه جدا سعر بيضه عن بعض وبدانا ان احنا ندخل الصف طبعا زي ما انت شايف الصفقه انتهت كان عند نفس النقطه اللي احنا عملنا بيها الصفقه كده السعر ارتدي زي ما انتم شايفين فلحد دلوقتي الصف كسبانه وزي ما انا متوقع بالظبط السعر هيفضل يعلى لحد يعني لما الصفقه بتاعتنا تنتهي يكون السعر لسه فوق خلينا نتاكد برده مع بعض اللي انا عايز اوصله لك ان انت ما ، lion iptv 2024 ،تحطش فلوس وتشتغل الاستراتيجيه دي غير لما تتقنها مليون في المئه وتبقى متاكد من كل حاجهدولار وسنتر في حوالي دقيقه برده ان احنا كده في دقيقتين عملنادولار وخليك فاهم في نفس الوقت ان، code lion iptv 2024 ،ت ممكن في دقيقتين تخسر مليون دولار فالموضوع في مجسم ما تدخلش بفلوس حقيقيه غير لما تدرب على استراتيجيه مره واثن.



ين وثلاثه انا شخصيا محتاج ان انا اتدرب عليها مره واثنين و ادخل عليه كده تتداول من عليه تقدر ان انت مثلا تزود هنا المبلغ او مثلا خش الصفحهدولار وتبدا ان، شفرة قناة روتانا على الياه سات ، انت مثلا وتساقط صعود والهدف من ان انا اعمل لك الفيديو ده ان انا بعمل تجربه معاك حاجه انا بتعلمها وحابب ان انا افيدك بيها معايا وفي نفس الوقت حابب ان انا احذرك اقول لك لقيت نفسك ش، إمكانيات الرسيفر ( الهارد وير ):- ،غال بيها % واتقنتها % انا مش عارفه يعني لحد دلوقتي احنا الصفقه اصلا اتقنتها % ابدا حط فلوس حقيقيه وعايز اقول لك لو انت حطيتدولار ما تدخلش بيهم كلهم صفحه واحده قسمهم انت قول مثلا انا في اليوم هدخل خمس صفقات ممكن ادخل الصفقه اثنين مخسرش راس مال.

lion iptv apk


ي كله هيبقى معايا فلوس ان انا اقدر اكمل بيها انما لو انت معكدولار دخلت صفقه بدولار انت لو كسبت الصفقه كسبت زي ما انا بقول لك انت ممكن في ثانيه واح، شفرة قناة تي في فارزيش ،ده مسار الراسمال بتاعك كله يتحول يا مكسب تكسب يا اما خسارهدولار والصفر فحاول ان انت تتعلم الاول زي ما انت شايف احنا النقطه دي اهو الصفقه كانت لحد كانت النص فتره طويله جدا في الاخر، شفرة قناة ليكيب ، قبل تقريبا بسبعه ثواني ولا حاجه السعر رفع الصفقه كسبت موضوع مش عشوائيه موضوع مش بقطر الصفقات ما تدخلش مش طول ما انت بتكسب طول اه انا عارف فنجان قهوه زي ده كده قبل ما تبدا تشتغل لان انا هبدا دلوقتي اخلص الفيديو ده وه.



منتجه لكم وارفعه وابدا ان انا اعمل فنجان قهوه ثاني واقعد انا محمد اشرف هقعد اشتغل برده على الحساب التجريبي مش هبدا ان انا اخش على الحساب الحقيقي بتاعي واتد، كود تفعيل فشل الاتصال ،اول بدولار مره واحده لا انا هجرب الحساب التجريبي النهارده وبكره وبعده ممكن كل واحد على حسب القدره الاستعابيه بتاعته انت استعبت ايه او انت اتعلمت ايه طبعا هنا برده في فيديوهات تعليمات ، تردد كل قنوات نايل سات 2024 ،تقدر ان انت تحليل فني تحليلات مصوره تحليلات اساسيه تبدا ان انت تتعلم ممكن تدخل تدور على اليوتيوب على استراتيجيات جديده اهم حاجه تعلم قبل معاكم اخوكم محمد اشرف السلام عليكم ورحمه الله وبركاته منه ملايين ومليارات الدولارات بشكل .

lion iptv activation code 2024


شهري مش بشبع الثانوي وفي اشخاص كبيره جدا يمكن ما بيوصلوش لارقام ده لكن بيحققوا ارقام كويسه جدا قد تصل ل الف دولار الشهر الواحد طبعا مش كل الناس تت، الرسيفر يطلع اصفار ،حقق الارقام دي % من الرقم السلام عليكم وحشتوني جدا وطبعا كالعاده من غير اي مقدمه بقى ولا غير اي حاجه خلينا واللي ناس كثيره فعلا بالمناسبه استغلته فيواستغلته فيبتاعك ومش محتاج من، باقة 70 ،ك اكتر من الموبايل حابب الاول بس اعتذر لكم جديده علىدولار لخمس اشخاص بسيطه جدا اعملهم طبعا انت مشترك م.



عانا في القناه واعمل لك على الفيديو واتفرج على الفيديو لحد الاخر وتعمل شير الفيديو كل مكان اظبطك ازاي هو عباره عن سؤال انا هقوله لك دلوقتي واللي يعرف الا، هل الرسيفر يؤثر على جودة الصورة ،جابه بتاعته اول ثلاثه يحطوا الاجابه او اول ثلاثه اعرفوا الاجابه بتاعته الاتصال بتاعنا هو في اي عام نزل الوحي على سيدنا محمد عليه افضل الصلاه والسلام وايه اول ايه نزلت عليه لو انت عارف الاجاب، تحميل تطبيق نوفا iptv ،ه اكتبها في كومنت ثلاثه على شويه فيديوهات دي هتعجبك ان شاء الله الموقع اللي احنا جايين نكتشفه النهارده .

lion iptv activation code


او نجربه النهارده او نشوف فعلا هل هو حقيقي ولا كذب ولا ايه الدنيا فيه بالظبط خلينا نخش كده هو موقع اكسبلور اي حاجه عليه ولا عملنا ايه فخلينا كده موجود طبع، جدول جميع مباريات كاس العالم ،ا لكل الاجازه موجود عندك على الويندوز او على اندرويد او اي او اس او الماك تقدر تشتغل عليه عادي جدا من اي جهاز عندك انت لو معاك اي حاجه من الحاجات دي تقدر تشتغل عليها طبعا يفضل الموب، اشتراك وورد مجاني ،ايل وانا اقول لك دلوقتي لان انا جايب لك مفاجاه حلوه جدا جدا ان انت تعمل اكونت عليه فطبعا اللغه العربيه تقدر ان انت تغيرها طبعا هيدخلك على الصفحه بتاعه التداول بالشكل ده كده يبقى في عندك حساب تجريبي فيدولار تقدر تشتغل بيهم براحتك مش بق.



ول لكش حط فلوس تماما خالص عايزك تتعلم تتعلم عشان لما احط فلوس تعرف تكسب وتعرف تعمل ارباح كويسه زي ما هقول لك دلوقتي بالظبط طبعا انت خلاص انت ع، نتائج جميع مباريات الهلال والنصر ،ملت حساب تجريبي وبدات احنا شرحنا الكلام ده تبدا ان انت خلاص عايز تعمل حساب حقيقي الخطوه الثانيه اللي احنا هنشتغل عليها في الفيديو ده هتبدا تدوس مثلا ولا طبعا الحساب الحقيق، تحويل رسيفر sony star 6000 hd 4g ،ي عندي في زيرو اهو هبدا ادوس على كلمه طبعا بعد كده ما فيش اي حاجه دوس على كلمه ايداع مثلا هيبدا ان هو يدخلني على الصفحه بتاعه الاداءات عشان ابدا ان انا احط ابدا فعلا ان انا اجرب بقى الموقع اشوفها هو شغال ولا لا على نعرف فعلا نعمل.

lion iptv 3.3 apk


 فلوس طب انا دلوقتي مبتدئ يعني انا دلوقتي زيي زيك مبتدئ بالظبط هل اعرف اطلع فلوس او هعرف اعمل اي فلوس من الموقع ده ولا هيطلع بلح دخلنا طبع، رسيفر ستار سات 220 4k ،ا على الصفحه دي طبعا دي الطرق اللي انت ممكن تعمل باقي ايداع عندنا في مصر فمثلا عايز اعمل ايداع بدولار هنا بيقول لي ان انت ليك بونص % يعني انا لما اعملاخذاخذتقدر تستخدمه غير عن، افضل اشتراك iptv بدون تقطيع 2024 في مصر ، طريق الموبايل لازم تنزل الابلكيشن على الموبايل وتبدا ان انت تشتغل عن ده اسمه اشرف هتلاقيه ظهر عندك على الشاشه في صندوق الوصف تحت ولا ينسحبه متضايقه وابدا ان انا اكتب ده هبدا ادوس على كلمه بعد ما ادوس عليها خلاص اهو بيقول لي ا.



ن احنا ناخددولار عشان خاطر فيفي الحساب الحقيقي بتاعي طبعا خلينا نخش كده خلينا نخرج من هنا ونخش على كلمه وبعد كده خلاص زي ما انت شايف اهو بقى ، تحديث سيرفر iptv ،عندك انت محتاج ان انت عايز تتداول كل حاجه بيبقى لها نسبه معينه يعني انت لو هتداول مثلا في البيتكوين فانت بتاخد % لو الصفقه بتاعتك كسبت وانت داخل الصفقه بدولار فهتكسر وانت داخل ب، سوفت وير رسيفر ترومان hd 1 mini ،وهكذا الليبل مثلا % لو في ست وانت داخل بعشره تاخدفي طبعا عندك برده الاسهم في الفيسبوك على بابا جوجل تعلم استراتيجيات وتتعلم ازاي ان انت تتداول والكلام ده كله هتلاقي التحليل الفني التحليلات المصوره تحليل كيف تبدا فهنخش مش قصتنا .

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع