القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل اكواد اكستريم يحتوي علي أكثر من (8000 قناة +25000 فلم ومسلسل)

تحميل اكواد اكستريم يحتوي علي أكثر من (8000 قناة +25000 فلم ومسلسل)
تحميل اكواد اكستريم يحتوي علي أكثر من (8000 قناة +25000 فلم ومسلسل)

لكامل على فلاشه من خلال الكمبيوتر ووصلناه بالشاشه يعني اصبح دلوقتي كل التطبيقات الاندرويد اللي انت بتحبها وبتحب تستمتع بها على موبايلك هتقدر تشغلها عندك على الشاشه بتاعتك بما فيهم متجر جوجل بلاي عشان تحمل مش بس كده كمان عندك التطبيقات الموجوده على الموبايل بتاعك، اكواد اكستريم نوفا ، هتقدر انك انت تبعتها على الشاشه وتستخدمها عادي جدا يعني نظام اندرويد بقى مفتوح خليني اوري لك من السعر لو رحنا على جوجل بلاي فتحنا هتلاقيه بيفتح معاك سلس جدا في عندك كم تطبيقات ، اكواد اكستريم 2024 مجانا ،بقى بحر التطبيقات بتاع الاندرويد لو دخلت مثلا على الالعاب على التطبيقاتي بعد التطبيقات اللي انا كنت نزلتها قبل كده لو رحت على الاي تي في لانشر ده عباره عن لانشر بيغير لك من وجهه التلفزيون عندك من الشكل التقليدي او النمط العادي بمجرد ما انا اثبته.



 للشكل ده وانزل جاري التثبيت هقول له فتح اوكي الوجه عمل لي اعاده تنظيم للتطبيقات ديت القايمه اللي انا كنت واقف عليها لو انا عايز ارجع مره ثانيه للقائمه اللي انا، كود اكستريم يومي ، كنت عليها او الشكل الاساسي بتاع الاندرويد اللي انا كنت عليه ارجع عليه بالشكل دوت اقدر من هنا ان اضيف بعض التطبيقات التطبيقات المفضله اللي عندي زي الاي تي في لانشر اللي انا ، كود اكستريم نوفا 2024 ،لسه منزله لو ضغطت عليه بالشكل دوت تي في ستور او الفايل اكسبلولر او الاكسبلورر طرد من دوت مستكشف ملفات خلينا كده هنفتحه بالظبط في عندك كل حاجه خاصه بقى بيك من تخزين من صور من نظام تشغيل حاجات كثيره جدا بحر تطبيقات زي ما انا بقول لك في ا.

اكواد اكستريم 2024


ول تعليق مثبت وتضيفه عندك على الكمبيوتر وتحطه على الفلاشه وتربط الكمبيوتر مع الشاشه وغيرها من الحاجات يعني اظن الضروري انك انت تشترك، كود اكستريم نت فودافون ، بالقناه عشان تعرف وتتعلم اكثر من مثل هذه الاشياء المهم بقى شيء واحد بس متعلق بالنقطه دي كلها يعني في ناس سالت هل هنفضل نستخدم الشاشه من مفاتيح ومن خلال الماوس خليني اقول لك انك ، اكواد باقات اكستريم نت فودافون ،انت عندك نظام اندرويد يعني نظام مفتوح يعني بكل بساطه لو انت رحت مثلا على متجر جوجل بلاي فتحته كده عندي على الشاشه اتمنى ان هو يكون واضح ورايا دخلت على مربع البحث احنا طلعنا منه خلينا نخش عليه الثاني دخلت على البح.



ث وبعدين مجرد ريموت بس وهختار اول تطبيق اللي هو اندرويد ريموت بالشكل ده وهقول له تثبيت عندي نفس التطبيق دوت من المطور اللي هو اسمه زنك لو، مولد اكواد اكستريم ، رحت على الموبايل هخش على متجر بلاي هلاقي في عندي حاجه اسمها زنكر موت هقول له على الشاشه بيقول لي جاري التثبيت هخش على متجر بلاي هلاقي في عندي حاجه اسمها زنك، مصراوي سات اكواد اكستريم ،ر موت هقول له على الشاشه بيقول لي جاري التثبيت قال لي تمام من خلال التلفزيون عايزه انك انت تقفل وترجع لي القوايم اللي زي دي اضغط على الخيار اضغط على الخيار اللي بيطلعني لفوق بس مش متعود عليه اقعد تمام ويحدد على مسح الكل اقول له.

موقع توليد اكواد اكستريم


 يحذف كل التطبيقات اللي هو ايه حاططها في الخلفيه لو انا رحت مثلا فتحت الخيار اضغط على الخيار اللي بيطلعني لفوق بس مش متعود عليه اقعد تمام ويحدد على مسح، اكواد اكستريم مدفوعة ، الكل اقول له يحذف كل التطبيقات اللي هو ايه حاططها في الخلفيه لو انا رحت مثلا فتحت حاجه انت تكتب اي حاجه انت عايز لو انا حابب اني افتح تطبيق ممكن اقول له اوبن اب، كود اكستريم للنت الضعيف ، هيدي لك كل التطبيقات اللي انت مثبتها عندك على الشاشه بتاعتك ممكن انك انت تعمل كاست من الموبايل بتاعك بضغط الزرار واحده هقول له ابدا الان اصبح دلوقتي كل حاجه عندي موجوده على الموبايل تتعرض عندك على شاشه التلفزيون وعلى فكره .



الاداء ممتاز حابين نسال عن اي حاجه ثانيه فاكيد هتابع معاك في التعليقات وبس كده عندك اي سؤال او استفسار اكتب لي تحت في التعليقات والسلام عليكم السلام عليكم، كود اكستريم لمدة طويلة ، كالعاده فيديو حصري بس فيديو المره دي هيوفر عليك فلوس ازاي ثبته وشغلت نظام اندرويد كامل بتاع شاشه التلف حاليا النظام شغال على الشاشه اللي ورايا دي شاشه ال جي دوت هو ا، كيف انزل كل القنوات على الرسيفر ،لريموت بتاع الشاشه ولكن مش محتاجين ده كله في حاجه النظام اشتغل وكله تمام فاضل اللمسات الاخيره واننا نفعله وافتحه معاكم صراحه انا اتبسطت لما لقيته اشتغل وكله تمام واعرفك الدنيا دي تعملها عندك ازاي على اي شاشه عندك س.

اكواد اكستريم لفترة اطول


واء سمارت عاديه ذكيه ونشوف في البرامج اللي فيه بحر التطبيقات الكبير بتاع الاندرويد يلا بينا طيب بص يا صديقي العزيز وطبعا انا هجيب لك الخطوات ديت من البدايه و، شرح شحن فلاشة الرسيفر صينى بعد الوقوف على لمبة حمراء ،الاخطاء والمشاكل اللي ممكن تحصل معاك وحصلت معايا وازاي ان انا بدايه دوت يعتبر زي نظام الاندرويد الموجود على التلفزيون عادي في عندك الباور والسليب وكل حاجه تمام غير، مواعيد مسلسلات رمضان على جميع القنوات ، الاسم بتاع التلفزيون بتاعك ديت هي البدايه خالص هقول له اندرويد تي في مرحبا بك في الاندرويد تي في بتاعك الشاشه الرئيسيه شاشه ما اعرفش ايه كل الحاجات ديت فانتخطاها وطبعا جوجل بلاي بيقول لي هنا جاري اضافه اللمسات النها.



ئيه يا مسهل ويا اهلا وسهلا بيك على نظام التشغيل الجديد من اندرويد واهم يوتيوب وتقدر انك انت تضيف تطبيقاتك وعندك افلامك عندك حاجات كثيره جدا ووتشات ونتفلي، أفضل تطبيق iptv مدفوع 2024 ،كس والكلام ده كله بصراحه شيء عظمه جدا فخلينا نروح على اهم حاجه متجر جوجل بلاي نتاكد ان هو شغال بشكل سليم وكل حاجه تمام طب هنا اللي التفكيه الاستخدام هقول له قبو، برنامج لمعرفة مدة سيرفر iptv ،ل حرفيا دي اول مره اجرب معاكم النظام اوكي هو علق فتحته وقفلته ثاني لقيت معانا التطبيقات اللي موجوده على جوجل بلاي ودي كلها التطبيقات تلفزيون انت تقدر انك انت تثبت عندك فبشراحه يعني شيء عظيم جدا جدا جدا جدا خلينا ننز.

اكواد اكستريم فيروس الحب


ل لتحت في عندنا الواتش ديسكفر وما اعرفش ايه وادوات وطبعا عليه مئات وعشرات والاف من التطبيقات عليه التطبيقات كثيره جدا تطبيق الميديا ستيشن اكس تطبيق د، ماوس وايرلس هدية. ،وت انا عايز انزله طبعا لان التطبيق معروف مشهور وانا ممكن لو انتم عايزين نعمل عليه شويه فيديوهات ننزله تنزيل شغال معانا على طول% تم التنزيل طيب التثبيت طيب عظيم جدا ، برنامج تلفزيوني يستخدم لبث محتوى التلفزيون والوسائط المتعددة عبر الإنترنت ،كل حاجه شغاله عندنا تمام محتوى فعلا معك تمام الفلاشه دي فتعالى بقى نشوف نعمل كده ازاي كده ستارت ريكوردر بثانيه ثانيتين ثلاث ثواني اوكي هنحتاج فلاشه تكونجيجا او اعلى وده الزامي لان التطبيقات اللي انت هتنزلها هتتثبت على ال.



فلاشه ويفضل انها تكون بتدعم اليو اس بيولو انت عندك كمبيوتر حديث شويه ده تفضيل خلي العمليه والاداء يكون اسرع وافضل شويه طيب خلينا نروح على جهاز الكمبيوتر ه، افضل رسيفر ميني hd واي فاي ،ننزل من الرابط الاول في التعليق الاول البرنامج الاول اللي هو اسمه ريفيس هتنزل البرنامج دوت وهتنزل الملفات بتاعتنا بتاع الاندرويد برده من الرابط التاني في اول تعليق مثبت تمام كده هنش، اضافة سيرفر iptv لرسيفر ،غل البرنامج اقول له يس خلينا الاول نروح نتفرمت الفلاشهننزل من الرابط الاول في التعليق الاول البرنامج الاول اللي هو اسمه ريفيس هتنزل البرنامج دوت وهتنزل الملفات بتاعتنا بتاع الاندرويد برده من الرابط التاني في او.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع