القائمة الرئيسية

الصفحات

كود تفعيل سيناتور 999 بلوتوث تحديث الرسيفرات المتوقفة

كود تفعيل سيناتور 999 بلوتوث تحديث الرسيفرات المتوقفة
كود تفعيل سيناتور 999 بلوتوث تحديث الرسيفرات المتوقفة

ل تعليق مثبت تمام كده هنشغل البرنامج اقول له يس خلينا الاول نروح نتفرمت الفلاشه بتاعتنا لان عشان الوقت انا عملت لك ستريكت قبل كده هنا بيقول لي انت عايز انك انت تعمل له ريبليس ولا ايه فانا اقول له لا ديت هي الملفات اللي احنا عملنا لها استخراج طيب هنشغل البرنامج قريب فيس ، فلاشة سيناتور 999 بلوتوث ،وبعدين هنخش عليه من هنا اول خطوه هتلاقيه تعرف بشكل تلقائي على الفلاشه اللي انت مركبها انا عندي الفلاشه في حرف الاي مساحتهاجيجا طيب عشان اختار الملف اللي انا فكيت من عليها الضغط ا، ملف قنوات سيناتور 999 بلوتوث واى فاي داخلي ،للي هو الملف ده اندرويد تي فيحاطط عليه واقول له اوبل طب الخطوه اللي جايه دي بقى يا ريت انك انت تركز معايا فيها انت نوع الهارد عندك يا ترى هو جي بي تي ولا ام بي ار اللي هو نوع التقسيمه الهارد لو انت فتحت من هنا بيقول لك اختار ام بي ار ولا ج.



ي بي لو الكمبيوتر بتاعك طيب اتاكد ازاي بص معايا خش على ماي كمبيوتر وبعدين نخش على ديسك مانجمنت استنى ثانيه بيحمل هنفتح مثلا الديسك اللي متثبت عليه ، سيناتور 999 بلوتوث واى فاى ،الويندوز هضغط عليه كليك يمينز هتلاقي عندك هنا اللي هو ام بي ار انا عندي ام بي ار وخد بالك من النقطه ديت عشان ما تتلخبطش فيها انا عندي ام بي ار ولكني هختار جي بي تي ليه لاني، فلاشة سيناتور 999 بلوتوث واى فاى داخلى ، عندي فل اصل الجهاز هو جي بي تي بس انا محوله الان بي ار ولو عندك الجهاز بتاعك جي بيدعم الاثنين ولكن لو عندك الجهاز ام بي ار فهتختار ام بي ار عندك اي بي ار تختار ام بي ار جي بي تي تختار جي بي تي انا عندي هختار انا الجي بي تي ليه لان عندي لو انت .

سوفت سيناتور 999 بلوتوث واى فاي داخلي


اخترت ام بي ار فمعنى كده ان الاقلاع عندك بيتم من خلال البيض ولو انت اخترت جي بي تي فبيتم من خلال هنا تقدر انك انت تغير الاسم مثلا ايا كان الاندرويد، رسيفر سيناتور 999 بلوتوث واقف على load ،اي اسم انت عايزه هنخلي الفايل سيستم على فاتزي ما هو بالنسبه لاسايز هنختار اقل حاجهوبعد كده هقول له بيقول لك هنا تحذير ان كل حاجه على الفلاشه يتم حذفها عايزين نتكلم فيها احنا هنبدا نعمل، سوفت سيناتور 999 بلوتوث واي فاي خارجي ، اقلاع لجهاز الكمبيوتر بتاعنا بس بدل ما يدخل على الويندوز يدخل على الفلاشه طيب ازاي بقى اعمل الحركه ديت ادخل على جوجل انا عندي مثلا جهاز كمبيوتر من لينوفو مثلا فهكتب لينوفو بوت منيو انت عندك اي جهاز تاني هتغير لينوف.



و بقى ل hp لاسوس ايا كان اللي عندك هتلاقي اول نتيجه بحث هنا بيقول لي اضغط على افاو الفانكشن زائد الافتمام جدا خليك فاكر هنا لازال عندي بيحرق الملف ال، تحويل سيناتور 999 بلوتوث الي نوفا ،ايزو على الفلاشه فهستناها لحد اما يخلص برنامج يخلص وكل حاجه عندي تمام خليني افتح الفلاشه اتاك هي اندرويدما تقلقش الشكل بتاعها يتغير بعد ما ترستر الكمبيوتر في عندي هنا نق، ملف سيناتور 999 بلوتوث ،طه لو انت الجهاز بتاعك قوي يعني بيدعم بقى اليو اس بيوفي مداخل سريعه والجهاز اصلا قوي يعني وكل حاجه فيه تمام فتقدر انك انت الملف دوت اللي هو داتاجيجا ممكن ان احنا نعمل له اكسبريكت كده ونحطه على الفلاشه لو انت محتاج داتا تطبيقات اكثر .

سوفت سيناتور 999 بلوتوث


والكلام ده كله ولكن خد بالك الخطوه دي لو الجهاز عندك بطيء لو ما عندكش يو اس بيهتلاقيه ان في بطء وتهنيج شويه في نظام التشغيل حذفنا كل حاجه هبدا بعد كده ا، مميزات وعيوب رسيفر سيناتور 999 بلوتوث ،ن انا اعمل ريستارت لي الكمبيوتر خش على الويندوز وبعدين هقول له ريستارت طيب تمام كده وصلنا اجيبه للاتش دي ام اي من الكمبيوتر على الشاشه لان طبعا برنامج مسجل الشا، سيناتور 999 بلوتوث لمبة حمرا ،شه مش هيشتغل والكمبيوتر مقفول ابدا ان هو يعمل ريستارت هيبدا الكمبيوتر يفتح معايا فانا هضغط على افبالشكل دوت منيو طيب هنا انا عندي في هارد وده كمان هارد واليو اس بي اللي هو اخر حاجه المكتوب جنبها يو اس بي اتش دي دي اضغط عليها بالش.



كل ده هلاقي عندي ظهر لي رساله اليو اي اف اي لان عندك الكمبيوتر بتاعك بيدعم البايظ بس البايظ دوت لان انا مختار هنا الجي بي تي لو انت عندك ام بي ار واخترت ، سيناتور 999 بلوتوث كاتب لود ،جي بي تي هيظهر لك رساله الخطا ديت ولكن انا عندي طبعا زي ما انا قلت لك الكمبيوتر بيدعم اليو اف اي فلو رجعنا تاني كده على الشاشه ودخل معانا على الفلاشه هضغط انتر لو رحت هن، اخر تحديث لرسيفر سيناتور 999 بلوتوث ،ا كده هيقول لي بيقول لي اندرويد تي في وفاوند ما اعرفش ايه بيبدا ان هو يحمل البيانات هستنى عليه شويه كده اوكي بدا ان هو يحمل جاب لي جوجل على طول وبيبدا ان هو يدخل على نظام التشغيل جميل جدا بدا النظام ان هو يفتح معايا ب.

تفعيل سيناتور 999 بلوتوث واى فاى داخلى


يقلب تختار اللغه العربيه ادي العربيه اقول له اوكي بيقول لي هنا جاري البحث عن التحديثات والنقطه ديت مهم جدا ليه النظام هنا محتاج ان هو يتصل بالانترنت عشان، كود تفعيل mitv 2024 ، يبدا ان هو يبحث عن التحديثات وتبدا انك انت الواي فاي عندي في مشكله في الكمبيوتر فاهم مش راضي ان هو يشتغل عليه النظام فاديت مشكله عندي انا بس مش هتظهر معاك وفي نفس الو، تنزيل القنوات على الرسيفر qmax mst-999 ،قت اللاب توب ما فيش فيه مكان للسلك النت ان هو يدخل فيه فانا استعنت بيه الموبايل من خلال كيبل اليو اس بي زي ما احنا شايفين اليو اس بي تايب سي مع الكمبيوتر وموصل له نت والدنيا شغاله عادي ولكن انا حبيت اعرفك برده اقول له هنا.



 متابعه طبعا خلينا نظبط الاعدادات اللي في الاول ديت ندخل الايميل بتاعنا بسرعه ونرجع لكم على طول طيب تمام جدا النظام بدا ان هو يشتغل معانا وزي ما احنا شايفين سر، مشروع تطبيق iptv ،يع وسلس ما فيش عندي اي مشاكل يبدا ان هو يفتح اوكي حمل تمام اهم حاجه بقى عندي هو لو انا قلت له احصل على المزيد من التطبيقات تقدر انك انت تحمل اي تطبيقات انت عايزها ، برنامج 247 iptv ،اوكي هو ظهر عندي رساله خطا عدد المحاوله طب خلينا نخرج كده ونرجع نفتحه مره ثانيه يحرجنا في قلب الفيديو ده ولا ايه فتح معانا كل حاجه شغاله تمام جدا بتاعه جوجل بلاي وتطبيقات وتقسيمات وحاجات تانيه كتير خلينا نرجع على الط.

احدث سوفت سيناتور 999 بلوتوث


بقات الخاصه بالالعاب جايبين لنا النظام شغال بثلاثه ما فيش عندي في اي مشاكل هنا التالي التخطي وحاجات بقى انك انت تظبط الاعدادات الاوليه احنا بنتاكد بس ان، ضبط رسيفر ترومان 1000 hd ، كل التطبيقات شغاله معانا تمام ما فيش اي مشاكل لو فتحت اي تطبيق بيفتح معايا وشغال بقى ده جيد جدا الاعدادات بتاعه التطبيقات بقى والحاجات دي كلها تعتبر ايه قصه كبيره اهم ح، طريقة تجديد سيرفر iptv ،اجه ان النظام وكل التطبيقات اللي عليه شغاله تمام ما فيش عندي في اي مشاكل وبس كده يا سيدي لكن كل حاجه او اي حاجه عايزينك انت تسال عنها اسالني ما تنساش ان محتوى القناه بتاعنا كالعاده هتلاقيه محتويات كثيره حصريه جدا وقويه و.



بس كده السلام عليكم السلام عليكم اول واهم اعداد ضروري ولازم تفعله على اي شاشه سواء كانت من ال جي او سامسونج لازم انك انت تفعل تلفزيون او الشاشه بتاعتك من ، رسيفر بي ان سبورت 4k في مصر ،مجرد شاشه والتلفزيون عادي بيستقبل القنوات بس اللي الشاشه سمارت الشاشه الذكيه تقدر تنزل التطبيقات تفتح المتجر تستخدم المساعد الصوتي تستخدم كامل للخدمات الذكيه اللي بتوفرها ليك الش، ملف قنوات رسيفر galaxy 999 hd 4k ،ركه او الشاشه واللي انت عشانها اصلا دافع فلوس زياده عن الشاشات العاديه شرحنا قبل كده على الشاشه سامسونج ويف في فيديو ونفعل الاعدادات مع بعض بص يا صديقي العزيز في شاشه ال جي لما تضغط على زرار الهوم هي.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع