القائمة الرئيسية

الصفحات

senator iptv activation code 2024

senator iptv activation code 2024
senator iptv activation code 2024

نج واتكلمنا قبل كده في فيديو شرح تفصيلي هسيبه لك موجود في الرابط الرابط بتاعه مثلا عايز احمل اي تطبيق وليكن خلينا نختار اي تطبيق من هنا يكون شكله حلو كده مثلا وليكن التطبيق دوت افتحه وبعدين هقول له تثبيت هتلاقي كاتب لك الحجم بتاعهاميجا وكاتب لك متوفرجيجا مساحه الشاشه عن، رسيفر سمارت واي فاي ،دنا هيجيجا كفايه جدا انك تثبت كل التطبيقات والبرامج اللي انت محتاجها وكده اكتمل التحميل وصل ل % بيبدا ان هو يثبت التطبيق تمام قال لي تم التثبيت هقول له طيب هقفله انا دلوقتي وبعدين لما ه، رسيفر سمارت ،رجع ورا اخش على القائمه الرئيسيه عندي هقول له خروج اجي ادور على التطبيق دور عليه في خاصيه مهمه جدا انت لازم انك انت تفعلها الاول ادخل مره ثانيه على المتجر او الابس خش على التطبيقات بتاعتك اللي انت مثبتها هتلاقيه مكتوب لك هنا التطبيقات التي.



 تم تنزيلها اخر تطبيق انا منزله اللي هو بضغط عليه ضغطه مطوله فبيظهر لي بقى يقول لي انت عايز تضيفه للقائمه الرئيسيه اللي حصل في مشكله عايز نرترد التفاص، رسيفر smart ،يل بتاعته اسم المطور ومعلومات عن التطبيق والحجم وده كله عايز انك انت تحذفه من هنا فانا هقول له انا عايز اضيفه للقايمه الرئيسيه رجع لي للقائمه الرئيسيه هو تطبيق تحس ان هو عايم ، أفضل رسيفر نت ،وبيتحرك اقدر ان انا احركه يمين الشمال مثلا عشان اعيد ترتيب القنوات او بالشكل دوت انا اضفته موجود عندي في القائمه الرئيس كده انت عرفت كل اساسيات الاستخدام الريموت الخاص بسامسونج لو عندك اي سؤال او اي اقتراح لفيديو اكتبه تحت في التعليقات هرد.

رسيفر سيناتور 999 السعودية


 عليك ان شاء الله واشوفك على خير في فيديوهات قادمه جايه كتير ان شاء الله والسلام عليكم السلام عليكم واهلا وسهلا بيك في فيديو جديد البيوتمقاس البوصه هن، سعر رسيفر iptv في السعودية ،عرف العيوب والمميزات تجربه الاستخدام ايه حلو وايه ناقص في الشاشه المتجر بتاع الشاشه والتطبيقات ونظام السمار واخيرا عيوب الصناعه والاسعار ايوه للاسف عيوب الصناعه فعلى طول يلا، senator octopus 2 4k ، بينا نبدا قوي وفي فتح الصندوق اس ولكن بالنسبه للاستخدام بيطلع الصوت صوره والالوان وهي جدا او مطلق مؤثر على تجربه بدايه من السطوع الت الثانيه منفصل الصوره قائمه القنوات العاديه فكره غير موفقه في على وشه كده في الخاص كنت هن.



يج او تق الجوله في المتجر الج موجوده فاحب مش مشكله واخيرا كده هتلاقي ان في الشاشه الكويسه مش البطء او التهنيج اللي هيخلي تجربه الاستخدام سيئه هي دي، رسيفر صغير hd ، تنقطه الوحيده اللي حبيت تناشر ليها في نظام التشغيل عدا ذلك فهتلاقي كل شيء شغال بشكل ممتاز جدا طيب بالنسبه للاسعار مقاسجنيه وديت هي لسته الاسعار الكامله لباقي المقاسات نقط، سعر رسيفر istar ،ه بس اخيره يعني الشاشه بتنزل من مقاسبوصه لحدبوصه في كل دول العالم نازله بالمقاسات ديت الا في مصر ليه بقى في مصر مش جايبين مقاسبوصه بادئين من الللمع عادي زيها زي باقي الشركه ولكن السنه دي بالذات تخلوا عن مقاسبوصه انا ما اعرف.

رسيفر يعمل بالانترنت


ش ولكن لو انت بتتابعني في دوله تانيه من خارج مصر فاعتبر ان المقاسات بدايه منالىاما في مصر بدا من الالى الوبس كده لكن كل حاجه في فيديو النهارده لو عندك اي ، ريموت رسيفر istar ،سؤال او استفسار اكتبه تحت في التعليقات هكون سعيد احسن حال كنا اتكلمنا في فيديو سابق قبل كده عن تشغيل شاشه سامسونج لاول مره وضبط كل الاعدادات الاوليه الفيديو دوت، ريموت رسيفر ismart ، مهم جدا هيوفر عليك الشاشه او يظبط لك الاعدادات وكل الكلام ده وده طبعا بتكلفه ماديه فمهم جدا انك تروح تشوف وتتفرج عليه ثاني الخطوه بتعملها بعد ما تشغل الشاشه انك تعمل حساب سامسونج ليه مطلوب انك تعمل حساب سامسونج عشان تقدر انك تستا.



هل المتجر وحبيت اني احمله اقول له تثبيت مش عندي حساب اصلا فانا هعمل ايه هضغط على انشاء حساب طيب من هنا جايب لي رمز او كود الكيو ار بيقول لي انك ان، رسيفر iptv بدون نت ،ت هتمسحهم من خلال الموبايل فبتفتح الكاميرا بتاع الموبايل الماسح مثلا او اي تطبيق تنزله من جوجل بلاي هتمسح رمز الكيو ار دوت خلينا ابعد عشان اجيب اجيبه بالكامل هيوجهك لي ا، أفضل رسيفر iptv في السعودية ،لموقع دوت اقول له فتح الموقع وافتحه في متصفح طب هنا بيقول لي عايزنك انت تسجل الدخول فقول له طيب ماشي حساب فممكن اني اقول له انشاء حساب او تدوس على تسجيل الدخول على طول من خلال جوجل الخيار اللي تحت دوت فخلين.

رسيفر يدعم iptv


ا على طول نسجل من خلال جوجل فنختار اي حساب مثلا موجود عندنا وليكن هذا الحساب بيقول لك هنا سامسونج ليها حق بتاعك طيب تمام البريد الالكتروني البنود وك، طريقة إدخال تردد جميع القنوات على أجهزة الإستقبال ،ل الكلام دوت اقول له انا قريته وافق ابدا ان هو يحمل معايا كده تمام بيقول لي تم انشاء حساب سامسونج وهقول له المتابعه اعمل بياناتك باستخدام ميزه التحكم بخطوتين وكل الكلام دوت خلي، لودر سوفت رسيفر hd ،نا بعيد عنه دلوقتي مش محتاجين على وحط لي الايميل بتاعي كده انا مش محتاج التليفون في اي حاجه ثانيه اوقف مسجل الشاشه اقول له هنا اوكي تمام طب بكده انا عملت ايه دلوقتي اقدر اني اثبت اي تطبيق انا عايزه اقدر اني استخدم الم.



ساعد الصوتي او اي حاجه ثانيه انا حاببها عداد رمز لي البي اي ان وليكن او خمس اصفار واقول له موافق او طالما عندنا خير التخطي انا مش حابب اني احط رقم سري ولا اي، جهاز رسيفر 4k ، حاجه دلوقتي فاعمل ضغط هنا دوت عباره عن زي اعلان ترويجي بيقول لك سجل المنتج بتاعك او الشاشه في اعدادات تانيه ما فيش عندنا اعدادات تانيه لو طرح سنه كاتب لي الغاء الام، تم غلق جميع القنوات ،ر وهنا بدا ان هو يحمل% بدا ان هو يحمل معانا التطبيق جميل جدا لحد دلوقتي خلينا نروح على المزايا الثانيه ميزه زي البحث الصوتي لو انا ضغطت عليها ما كانتش شغاله معايا خلينا نظبطها لاول هطلع على اللغه من فوق اشوف حل .

رسيفر iptv الرياض


اللغه العربيه موجوده عندي ولا لا ولكن اعتقد في شاشات سامسونج للاسف معيش في الموضوع ده فاختار مثلا انجليزي الخاص في امريكا واوليكس دوت المساعد تمام، كيفية تشغيل iptv على الرسيفر ستار نت ، الثاني لان هو طلع كده من الاعداد انا حددت اللغه اقول له نيكست هقول له برده عليها كونتينيو هنا بيقول لك بقى اكسبلور رومانسيه قله فتحت عندنا لو رحنا كده هو الجاليري او الم، تطبيق بال iptv ،ستعرض بتاع الصور الخاص بالسامسونج من هنا انت تقدر انك تشارك الصور بتاعتك على اي حساب ثاني او من على التليفون او على اي شاشه ثانيه طالما هي مربوطه بنفس الحساب وايه بس كده دي كانت اهم خطوه عشان تقدر تستفيد بباقي خ.



دمات شاشه سامسونج الذكيه والله لو عندك اي سؤال اكتبه تحت في التعليقات وارد عليك وبس كده السلام عليكم السلام عليكم يا اهلا وسهلا بيك في فيديو جديد فيديو النهارده ، برنامج تحديث التطبيقات للكمبيوتر ،هنعرف ازاي نحدث شاشه سامسونج بطريقه صحيحه بدايه التحديثات الرسميه هتلاقيها بتجيلك من خلال الواي فاي انت مش بتحتاج انك تعمل اي حاجه ولا لا ممكن تفتح القائمه ومنها الاع، كود تفعيل ويندوز 7 professional ،دادات هتخش على كل الاعدادات تنزل لتحت كده هتختار خيار اسمه الدعم ومنها تحديث البرامج وممكن ما تحتاجش تعمل ده كله لو الشاشه بتاعتك متصل بالانترنت ممكن تطلع لك التحديث في شكل اشعار يقول لك ان في تحديث .

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع