القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات سيناتور 9900 max 2024 رسيفرات hd

ملف قنوات سيناتور 9900 max 2024 رسيفرات hd
ملف قنوات سيناتور 9900 max 2024 رسيفرات hd

ضافه لهيفهمك الاعدادات اللي انت بتلعب فيها دي نظم ومرتب ومهيئ وكل القنوات محطوطه باكجات كده اللي انت بتفضلها فتروق بقى بعد الفيديو دوت تعالى نشوف وهو بيتكلم عن ايه طيب خلينا نبدا اننا نشغل الشاشه لاول مره خالص ونقول بسم الله وهي عماله تشتغل اشيل الاستيكرز ديت عشان الصوره تكون اول حاجه هطلبها منك انك انت تضغط على اوكي بالريموت علشان اضغط على اصرار او اضغط اوكي هنا بيقول لك انت، ملف قنوات سيناتور 9900 max ، حابب انك تبدا التثبيت ازاي باستخدام التلفزيون ولا عن طريق الموبايل انا اقول له باستخدام التلفزيون الريموت يعني عادي عربي عشان الامور كلها تكون واضحه معانا كده كل حاجه اصبحت افض، كود تفعيل سيناتور 9900 جولد ،ل المنطقه هنا فانا هختارها على شمال افريقيا اللي فيها مصر لو انت في الشرق الاوسط اللي فيها بقيه الدول تقدر انك انت تختارها ال.



مغرب الجزائر وبقيت الدول العربيه هتلاقيها موجوده في الشرق الاوسط اللي عندنا هنا اللغه العربيه وتحديد هنا في مشكله مش راضي يحدد البلد اللي هي مصر ول، سعر رسيفر سيناتور 9900 جولد ،كن هو جايب لي مصر اول خيار تبارك كده ان انا حددته فقول له التالي الخطوه اللي بعد كده بيقول لك انا اخذتها تتصل بالانترنت عشان يعرض لك السياسات الخصوصيه وهقول له انتر بيبدا، تحديث رسيفر سيناتور 9900 max ، ان هو يتصل عليه تم الاتصال طيب تمام ابدا ان هو يظهر لي الشروط والاحكام اقول له على التالي اقول له تحديد الكل الموافقه على الكل على طول لو انت حابب تقرا الحاجات ديت تقراها ولكنها للاسف طويله طبعا ما حدش بيقرا مثل هذه الاشياء كثير هنا بيقول لك حتى.

سوفت سيناتور 9900 جولد


 مهمه جدا مزيون ازاي هل هتستخدم رسيفر خارجي انا عن نفسي هستخدم رسيفر الداخلي الموجود في الشاشه فانا هقول له هنا التلفاز فقط لو انت هتستخدم رسيفر، سيناتور 9900 max واقف على لود ، خارجي فتقول له جهاز التشفير انك انت هتشغله انت حاطط التلفزيون ازاي عشان يعدي الوضعيه الصوت انا حاطه على الحامل لو انت بثبته على الحيطه فبتقول له على خطوات مهمه انا هنا مو، سيناتور 9900 جولد واقف على لود ،صل سلك الدش على طول بالشاشه فهحدد على القمر الصناعي مش موصل او كيبول بتاع الهواء اللي بيجيب القنوات الارضيه حددت على القمر الصناعي هقول له التالي بعد كده هضغط هنا على تغيير اعدادات الامر الصناعي عشان احدد القمر الصناعي .



روح كده على قائمه الاقمار الصناعيه وبعد كده هنزل لتحت اختار النايل سات هتلاقيه بالخيار دوت اللي هو النايل ساتوجنبيها دبليو هضغط عليها وبعدين اقول له تعال طي، الفرق بين سيناتور 9900 و 4040 ،ب بعد كده هيجيب لك على نفس الخيار تعمل ايه من الريموت هنا وهتضغط موقف من فضلك هتضغط كده على زر الرجوع انا على فكره بتحكم من خلال السكرول ديت هي اللي انا بضغط عليها فكره ، الفرق بين سيناتور 9900 و 3030 ،تلقائي لو انت نزلت القنوات هيبدا ان هو ينقلك على اي قناه تلقائي تسجيل الدخول من خلال تطبيق ال جي سنتك يو او المتصفح والكلام دوت احنا مش محتاجينه حاليا هنقول له تخطي يوتيوب وامازون برايم هنقول له طيب اليوتيوب عايزين ان هو ينزله تث.

كود تفعيل الفا iptv سيناتور 9900


بيت لي التطبيق هقول له طيب موافق ان هو ين اغلاق وبكده هو بان على التلفزيون ولكن انا هنا ما نزلتش قنوات طيب خلينا نخش على الاعدادات انا موصل فلاشه في الشا، سوفت وير رسيفر سيناتور 9900 جولد ،شه هقول له جميع الاعدادات ومن ثم على عام اخش على القنوات وبعدين هقول له نسخ لي القنوات طيب هو مش قادر ان في فلاشه واصله مره ثانيه جديد احيانا بتحصل عادي جدا نجرب مره ثانيه ن، سوفت وير سيناتور 9900 كومبو ،سخ القنوات من اليو اس بي الى التلفاز ونشوف كده هينسخ ولا ايه خطا ثاني طب خلينا الاول نفصل النت مره ثانيه شوف.



 الناس هيتم بنجاح ولا لا وعاده هيحصل معاك اخطاء عشان كده اخصص فيديو كامل او حتىوشاشات القدم فنشوف هيكتمل النسخ ولا ايه مش بس الخطا دوت انك انت ، سوفت وير سيناتور 9900 max ،لازم تفصل الانترنت في بعض الموديلات لا كمان في عده اخطاء ثانيه مش شرط ان يكون المشكله عندك في المرتب قال لي هنا تم النسخ بنجاح وسيتم اعاده تشغيل التلفاز بعد اشتغل معنا التلفزيون ولكن انا، احدث سوفت وير سيناتور 9900 ، مش موصل سلك الدش ديت هي قائمه القنوات الملف طبعا هتلاقي رابط الفيديو بتاعه موجود في الوصف .

رسيفر سيناتور 9900 جولد


اسفل الفيديو ولكن طائر اللي ممكن انها تحصل معاك اقول لك ممكن يحصل معاك كذا وكذا وازاي انك انت تعلقه بدايه القنوات الدينيه بس كده لكن كل حاجه في فيديو، جهاز سيناتور 9900 جولد ، النهارده لو عندك سؤال او استفسار وتحت في التعليقات والسلام عليكم السلام عليكم ازاي انت عندك شاشه ال جي ذكيه شاشه جديده اذا في اجراء واعداد لازم ولابد انك انت تفعله عشان تقدر تستفيد بكل المز، تحويل سيناتور 9900 كومبو الي نوفا ،ايا الذكيه الموجوده في الشاشه يعني اللي انا اقصده اذا انا جيت مثلا دخلت على المتجر حبيت ان انا انزل اي تطبيق وليكن التطبيق دوت اللي هو اليو اف سي دخلت عليه هلاقي عندي حجم التطبيق هو اصلا متسبب طيب خلينا نروح على تطبيق ثاني زي مثلا .



تطبيق سبوتيفاي لو انا عايز قيمه هلاقي في عندي الحجم بتاعه كاتبه لي الفاضيه بتاعه الشاشه طيب لو انا دوست دلوقتي على تثبيت هيقول لي انت محتاج انك تسجل دخول ، تحويل سيناتور 9900 ماكس الي نوفا ،انت فاتح المتجر اي نعم وتقدر انك انت تتصفح فيه براحتك ولكن مش هتقدر تنزل اي تطبيقات محتاج الاول انا كنت اتسجل دخول وتعمل حساب على ال جي انا ما اعرفش صراحه ايه هي الخط، سيناتور 9900 max - مصراوى سات ،وات بالظبط اللي بنعمل بها الحساب ولكن هنعمله مع بعض او من خلال المتصفح ولكن دوت هيكون اصعب طبعا في الكتابه او تسجيل الدخول من على التلفاز طب خلينا نجرب من خلال التطبيق هنا بيقول لك بكل بساطه هتجيب التليفون بتاعك وتمسح الرمز دوت.

ملف قنوات سيناتور 9900 جولد


 عشان تنزل التطبيق عندك انا عندي منزله هنا جاهز هو دوت ال جي لا مش مش لازم دلوقتي هضغط على اضافه جهاز هقول له ماشي مسح عن طريق ال، سوفت سيناتور 9900 ماكس ،كود بيقول لي الوصول للموقع الجغرافي طيب تمام هقول له سماح ببدا ان انا اقرب كده على الباركود دوت طيب تمام ارى الباركود هستنى كده ثانيتين يحمل معايا طيب انا ده اللي هي ممكن تظهر، سيناتور 9900 كومبو - مصراوى سات ، معاك فهنقول له تحديد الجهاز يدويا بيقول لي اتاكد ان سلك الطاقه قد تم توصيله قبل البدء اقوله طيب تمام بيقول لي جاري الاستعداد واضافه الجهاز يبدا ان هو يحمل وبيبدا ان هو يعمل بحث على الشبكه هختار ان دوت تلفزيون بيبدا ان هو يدور على التلفزيونات.



 تمام هدخل الكود واقول له التالي هنا على التليفون هتلاقيه على طول جايب لي الايميل اللي انت من خلاله هتسجل بيه على التلفزيون هقول له ربط او انك انت الايميل الل، سيناتور 9900 جولد مصراوى سات ،ي انت مسجل بيه في التطبيق اصلا لما تيجي تنزله او تشغله لاول مره التسجيل بتاعه ممكن خلال الجوجل او فيسبوك عادي جدا قال لي هنا قمت بالتسجيل ما اعرفش كذا كذا في الرساله ديت ان، فلاشه سيناتور 9900 ماكس ،ا هقول له طيب موافق هنا سياسه الخصوصيه والحاجات دي كلها هقول له التحديد الكل نفس الخطوات ديت انت كان ممكن تعملها على التلفزيون ولكن التحكم فيه صعب شويه لما تيجي تكتب مثلا على رحت المفاتيح وتتنقل ما بين حرف للتاني وهكذا ه.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع