القائمة الرئيسية

الصفحات

تحديث سوفت ال رسيفر fortec star فى 5 ثوان بدون فلاشة

تحديث سوفت ال رسيفر fortec star فى 5 ثوان بدون فلاشة
تحديث سوفت ال رسيفر fortec star فى 5 ثوان بدون فلاشة

وري كل ثلاث او اربع شهور على حسب الباقه اللي تناس عندنا قنوات السعوديه سنه او اخير بقى الريموت ليه مش شغال ريموت كده ليه مش شغال انا مش فاهم اوكي حصلت مشكله ثانيه ولكن القنوات تتنسخت بشكل سليم كان كل حاجه في فيديو النهارده خلصنا من مشكله طلع لنا مشكله ولكن طايباه تمام اشتغلت في عندك قنوات الاسلاميه قنوات المحتوى المتنوع وغيرها من القنوات وبس كده لكن كل حاجه انا للمصطدم في شاش، بديل ريموت رسيفر fortec star ،ه ال جي من خلال السيريال المكتوب على الكرتونه وايه افضل بنل في الشاشات الاي بي اس ولا الفي اي طيب بصي يا صديق انا كتفضيل شخص ليا فانا بفضل بنالات الاي بي اس كنا عملنا مقارنه م، فلاشة رسيفر fortec star 777 ،ا بين الاثنين ولكن على القلب اس بيكون درجه الحراره بتاعته اقل عكس الفي اي اللي بيسخن بشويه فبالتالي ده بياثر في العمر الافترا.



ضي بتاع الشاشه النقطه الثانيه ازاي نفرق ما بين نوع البانل من خلال السيريال على الكرتونه طب انا عرفت انك انت تقصد ايه اعتقد انك بتقصد مجموعه الاحر، ملف قنوات رسيفر fortec star h1 ،ف اللي بتكون موجوده في السيريال اللي بتميز بين الطريقه ديت لها شروحات طبعا على اليوتيوب ولكنها مش هتكون صح حروف جديده القطع الجديده وبالتالي انت تدور على مجموعه الاحرف د، كيفية اضافة قناة على رسيفر fortec star ،يت في كل موديل انت هتشتريه وفي كل سنه مش طريقه مستمره او مش طريقه دقيقه دقيقه قوي بالنسبه لي انا مثلا يا صديقي نبص على الاستيكر دوت دوت هو السر النمبر او الموديل الكامل بتاع الشاشههي موديلقطع الهاردوير المتركبه في الشاشه لو جيت تبص على الح.

تحديث رسيفر fortec star


رف الرابع هتلاقيه حرف غريب اف غير مطابق للاحرف بتاع الاي بي اس حرف الاف هو الحرف المميز للسنه دي سنهطب سنههتلاقيه كان حرف واي ، ريموت رسيفر fortec star 999 ،مثلا لنفس الموديل دوت اول يكن حرف ثاني فالفكره اني بقول لك ما تعتمد متغيره معاك مش شيء عملي انك انت تستخدمه كل سنه فانا عندي طريقتين ليك هقول لك ازاي انك انت تتميز واحنا جينا كد، ملف قنوات رسيفر fortec star 999 ،ه على الشاشه الشاشه ديت هي ببانل اللي احنا هنعمله ايه اخبط عليك جامد لا هو مجرد لمسات بسيطه بس كده على الشاشه لان عادي ما فيش اي حاجه بتحصل على عكس الشاشات الفي اي لو انت جيت لمست الشاشه بس او خبطت عليها خبطه ب.



سيطه هتلاقيني فيس زي هاله ضوئيه بتظهر معاك في زي وميض بيظهر معاك في الالوان بتتغير وميض ابيض كده بيبدا ان هو يظهر معاك زي ما واضح طب لو انت عايز ، ملف قنوات رسيفر fortec star 4g ،بقى انك انت تميزها من الكرتونه من غير ما تفتح الشاشه بكل بساطه انت بتصور السرير نمبر او الاستيكر الموجود على الكرتونه بتبعته على خدمه العملاء على الوتساب وعلى فكره بيردوا بسرع، ملف قنوات رسيفر fortec star h5 ،ه هيردوا في نفس الدقيقه انا مجربها كذا مره هيوضح لك من خلال قاعده البيانات اللي عنده يا ترى الشاشه ديت ببانع الاي بي اس برده ما تعتمدش على لغه الارقام او الاحرف لانها مش ثابته وبتتغير كل سنه وبس كده عندك اي سؤال اكتبه تحت ف.

ملف قنوات رسيفر fortec star 111


ي التعليقات سلام يعني اتكلمنا كتير عن مميزات شاشات ال جي وعمالين نعدد في المزايا اللي فيها ولكن زي ما كل حاجه ليها مميزات مستوى التصميم لو هنتكلم بشكل عمل، رسيفر فورتك ستار 999 لمبه حمرا ،ي ما ينفعش ان الشاشه فيتيجي بالشكل دوت اولا دوت موديل ليكوموديللو تلاحظ كده هتلاقي ان الحروف بتاعته كبيره السمك بتاع الشاشه عريض الاطار الخارجي بتاع الشاشه كله يعتبر كبير مش، شرح رسيفر star track ، صغير شاشه لها ظهر كبير من ورا تصميم دوت اللي بيجي بيه موديلات كثيره من سنين كثيره ما تغيرش عند ال جي فمش.



وه شكل الشاشه بالنسبه لي لو تيجي تبص كده تلاقي الفريم الخارجي كله اسود وحجمه فعلا كبير من تحت الاطار اللي تحت دوت اللي في اللوجو بتاع ال جي حجمه اكبر، سعر رسيفر fortec star ، كمان من الفريم اللي قدام هتقول لي اه بس ديت فيها اقتصاديه اللي هي اليوتيوببيسوقوا لها فريم ليست بدون اطار بدون ظهر وده غير صحيح هي مش بدون اطار هي باطار اقل في الحواف من الليجوولكن ، رسيفر فورتك ستار بلس 2 ،ما تعتبرش اقل حاجه في السوق وليها ظهر شويه من ورا لما يحطوط في المداخل والمخارج بتاعه الشاشه ده مقا.

ملف قنوات رسيفر fortec star 777


رنه بايه بشاشه تانيه زي شاشه سامسونج الشياكه ما فيش حوافق السمك بتاع الشاشه الصغير جدا ماتريال والخامات اللي مصنوعه منها الشاشه ممتازه كل دوت طبعا ات، مواصفات رسيفر فورتك ستار بلس 2 ،كلمنا عنه في فيديو المقارنه شاشه سامسونج من ورا ما فيش ليها اي ظهر في حرفيا تتحط في بيتك شياكه جدا على عكس شاشه ال جي اللي شكلها فعلا قديم مع انها موديلقالوا سنين ما تغيرش عند ال جي، وصلة تحديث رسيفر فورتك ستار 111 ، ده مش حلو تماما النقطه الثانيه عينيها من الشاشه بتيجي بالظبط ولكن لو طفيت الاضواء اللي موجوده في الاوضه وانت بتتفرج على فيلم مثلا فيلم اجنبي او حاجه زي كده في مناظر صودا او مناظر معتمه وخاصه اللون الاسود هتلاحظ ان الاضاءه مش متوزعه.



 بشكل سليم في كل منا لقطات زايده بشكل كبير جدا في الجوانب عامه بتاعه الشاشه على العكس نص الشاشه العيب دوت يعتبر جديد موجود في موديلاتوفيوقبلالموديلات الل، تشغيل iptv على شاشة سامسونج مجانا ،ي اقدم ما كانش يعتبر الحاجه دي ملحوظه قوي او لو حتى كانت موجوده ما كانتش بقوه الاضاءه اللي موجوده عندك فهل مستويات الجوده عند ال جي مثلا بتقل ولا ايه يعني انا مش عارف ول، ولمده عام كامل 365 يوم ،كن ده برده يعتبر من ضمن عيوب الشاشه تهنيج والتعليق المستمر في الشاشات ال جي مثلا لو انا حبيت ان ادخل على الاعدادات شوف انا دلوقتي ضغط على الاعدادات ده كله والشاشه بتبدا ان انا اتحمل تحمل جديد سوفت وير جديد ولكن لازال نفس نظام التشغيل ا.

ملف قنوات رسيفر fortec star 666 hd


لتحديثات تحديث كمان جاي جديد وما فيش اي حاجه بتتغير نفس الاداء لو انت حافظ مكان الاعدادات دلوقتي انا بضغط اهوت بتلاقي ان الشاشه بطيئه في الاستجا، شفرة قناة ،به حاول ندخل يمين هنزل لتحت تلاقي ان الشاشه بطيئه شويه في الاستجابه لو انت حافظ مكان الاعدادات انا ده كله انا بضغط على الريموت انا عم بيقولوا المعالجات بتتغير بتاعه الشاشه ده معالج الف، تحديث رسيفر open sky 02 hd ،االلي قبله كان معالج ما اعرفش ايه ولكن نفس الاداء بنفس الاستجابه ما فيش جديد لو جيت دخلت على قائمه السمارت مثلا قائمه السمارت هوب هتلاقيها انها بتاخذ شويه وقت في التحميل لو انا جيت نزلت كده هتلاقي في حاجات بتبدا ان انا اتحمل مع ان النت ع.



ندي سريع جدا جدا يعني انا ممكن اقول لك ان دي مشكله نت ولكن انا واثق ان النت عندي سريع جدا هو نكتب فور جي ده كله هي لسه لازالت انها بتحمل وانت فاتح المتج، ريموت رسيفر strong hd 666 ،ر برده لو جينا دخلنا على المتجر من هنا هتلاقي ان التنقل فيه مش سلس صعب ياخذ برده شويه وقت بيفضل فيكذلك ريموت برده نفس الكلام خليني اشوف المتجر يحمل معانا براحته لو جيت بصيت، رسيفر رويال 4k ، كده على الريموت هتلاقي ان في هنا ازرار جديده ضفاف غير مدعومه في هذا البلد يعني طب بالنسبه لاليكسا سعر الصوت بتاع امازون برده نفس الكلام يعني انتم عاملين ريموت جديد وفي ازرار جديده ولكن ايه فايدتها يعني يفترض ان دي .

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع