القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل تطبيق code ghost tv الأقوى و الأفضل مع كود تفعيل مدى الحياة

تحميل تطبيق code ghost tv الأقوى و الأفضل مع كود تفعيل مدى الحياة
تحميل تطبيق code ghost tv الأقوى و الأفضل مع كود تفعيل مدى الحياة

بتاع الاوضه وبتشوف مشهد في الشاشه هتلاقيها واضحه معاك بالشكل دوت الشاشه هي فعلا بتدعم نظام الدايركت لايت يعني الاضاءه موزعه على الشاشه بالكامل مش مجرد الحواف ولكن لما تيجي تبص علي كده تحس ان في حواف في مناطق الاضاءه فيها مش مظبوطه مناطق الاضاءه فيها اعلى من مناطق تانيه فانا مش عارف هل كل ما بنطلع قدام مستويات الجوده عند ال جي خدمه ما بعد البيع اللي يعني على قدها شويه، كود ghost tv ، في ال جي بحيث لو الشاشه حصل فيها عطل او كده مش بتلاقي قطع غيار مش بتلاقي ليها دعم كويس زي بقيه الشاشات زي سامسونج او حتى توشيبا اللي بتعمل ثلاث سنين ضمان للشاشه هنا سنتي، تطبيق ghost tv ،ن بس وسامسونج برده سنتين لكن المشكله بعد ما يعدي على الشاشه بتاعتك حوالي الخمس سنين من العمر بتاعها وبمناسبه الكلام عن.



 الدعم وخدمه العملاء فانا قبل ما اشتري الشاشه ديت كنت عايز طبعا مقاسيجي ببنل الاي بي اس طبعا البانيل اس يعتبر افضل في طبعا مقارنه عملناها ما بين دوت ، تحميل تطبيق ghost tv ،وما بين دوت ولكن بشكل عام تفضيل الشخص حسست عليها بعد فتره من الاستخدام مش هتلاقيها ساخنه بنفس درجه الحراره لبنى الفي اي المهم كلمت خدمه العملاء ثلاث مرات عد معايا بقى الثل، ghost tv plus apk ،اث اجابات المختلفه دي اول واحد سالته عن مقاسما بين اليوتيوباللي عندنا واليوتيوبالفئه الاعلى انهي شاشه فيهمهي اللبانه الاي بي اس اما اليوتيوببيبانل في اي للسبب او للشيء الثاني انا اتصلت بخدمه العملاء او كلمتهم على الشات مره ثانيه ففي موظف قال لي كلام مختلف.

ghost tv code


 كنت بتكلمه عن حاجه ثانيه في الشاشه فقال لي الكلام مختلف عن الموظف الاول قال لي ان كده الشاشتينالفي اي قلت له طيب في موظف قبلك كده في الدردش، ghost tv 2024 ،ه فوق قال لي كلام مختلف قال انها بتيجي ببان الاي بي اس قال لي طيب انا هحولك لحد من الدعم الفني حد مختص هيتصل بيك على التليفون وتقدر انك انت تستفسر منه براحتك ولكن بالنسبه لي الم، جميع مباريات غزل المحله ،وضح قدامي اناليوتيوباو اليوتيوب المهم حد اتصل بيا بالتليفون سالته اكد لي ان كل المقاسين الفي الكلى الشاشتين كيواو يوتيوببيجي ببانل الفي اي المهم بعد ما اشتريت الشاشه تتوقع انها موظف العملاء او الخلاصه الفايده اللي انت هتاخدها منهم م.



ش مظبوطه قوي ايه الحل الامثل ان انت بتشتري الشاشه وانت في المعرض بتشوف الاستيكر بتصوره وبتبعث له الصوره على الوتساب بيكون في عنده قاعده بيانات ن، جدول افلام الرعب على جميع القنوات ،وع البانل ومواصفات للشاشه بيطابق السيريال نمبر الخاص بالشاشه كذا حرف فيه مع قاعده البيانات اللي عنده بي ولا في ايه ولكن انا ما عملتش كده لاني كنت بشتريها اون لاين الاوردر ثانيه برده ان ، حل مشكلة تحديث التطبيقات تلقائيا ،انت تقدر انك تتاكد منها لو انت جيت مثلا على بان الاي بي اس للشاشه خبطت عليه خبطه بسيطه كده بس مجرد خبطه بسيطه هتلاقي ان مش بيحصل اي حاجه في الشاشه بقى معاك بقعه من الالوان لون ابيض او الاضاءه بتبدا تتغير في مكان الخبطه ا.

ghost tv apk


ما الاي بي اس لو انت خبطت عليه مش هتكسر الشاشه طبعا هي يا دوبك لمسه بسيطه بس باطراف اصابعك ما فيش فيه اي حاجه بتحصل رايي الشخصي في الشاشه ه، رسيفر بي ان سبورت 4k حراج ،ل اشتريها ولا لا اولا احنا عملنا لها فيديوهات كثيره جدا اتكلمنا على المميزات والعيوب بشكل اكثر اشتريها ولا لا يعني بصراحه ديت مش شاشه طول العمر لسبب واحد بس هي خدمه ما بعد البيع الل، جميع مباريات كاس الملك سلمان ،ي عند ال جي اذا انت محتاج شاشه تدوم عندك مش اقل من سبعه ثمان سنين اذا انت محتاج يكون ليها دعم فني كويس محتا.



ج يكون لي خدمات ما بعد البيع كويس الكلام دوت مش متوفر عند ال جي ولكن بالنسبه امكانيات كخصائص كل الحاجات ديت تعتبر هي شاشه ال جي افضل شاشه اف، كود تفعيل سيرفر ابولو ،ضل شاشه كذلك في الريموت العمر الافتراضي بتاع الشاشه هو سبع سنين ولكن مش قاعده ان بعد خمس سنين او بعد السبع سنين الشاشه عندك هتبوظ احنا بنتكلم عن احتمالات يعني لو حصل والاحتمال دو، ملف قنوات رسيفر رويال 999 hd ،ت فيها دعم فني محترم انا عن نفسي حبب الشاشه حابب ال جي بسبب الميزات والاختصارات الكتير اللي فيها وب.

كود تفعيل ghost tv 2024


س كده اتمنى ما اكونش طولت عليك او انت زهقت مني اشوفك على خير الفيديو كله انجليزي عندك اي سؤال اكتبه تحت في التعليقات والسلام عليكم ملف قنوات جاه، كود تفعيل تجوال زين ،ز ومرتب ومنظم لشاشه ال جي تعالى ازاي نعرف ننزله بطريقه صحيحه بدون ما يحصل معانا اي اخطاء بدايه انا ركبت الفلاشه في الشاشه تعالى بقى نشوف بعض حاجات اعدادات مهمه لازم انك انت تتاجنه، مواعيد مسلسل حرب على جميع القنوات ،ا الاول على جميع الاعدادات طبعا انا ركبت الفلاشه في الشاشه وتاكد ان الفلاشه تنزل عليها والشاشه بتدعم تنسيق الفاتاو اللي انت اس هندخل على عام ونسمع على النظام هنلاقي في عندنا خيار اسمه الموقع اتاكد عندك وضروري ان بلد البث يكون شمال افريقيا.



 لان ملف القنوات هو الشمال افريقيا نايل سات والبلد اللي بتقدم خدمات ال جي هي مصر هندخل بعد كده على خيارات الشبكه واتاكد انك تقفل الواي فاي قبل ما تبدا تنسخ الم، يوميا لفترة طويلة و التى تفتح اغلب الباقات ،لف والصراحه النقطه ديت يعني ما اعرفش ايه المشكله فيها انا حاولت اني انسخ الملف كذا مره يقول لي خطا خطا ما كنتش عارف كانت ايه المشكله بالظبط ولكن لقيت ان بعد ما قفلت الوا، شفرة قنوات قمر هوت بيرد ،ي فاي ات ملف كان صح ما غيرتش حاجه بعديها غير اني قفلت الواي فاي فاقفل عندك الواي فاي ولو موصل كيبو للانتر شيله من الشاشه هنخش بعد كده مره ثانيه على جميع الاعدادات ومنها عام ثم القنوات هتلاقي في عندك خيار اسمه نسخ القنوات هنضغط ع.

كود تفعيل تطبيق ghost tv


ليه بالشكل دوت هو هنا بس مش ظهرت معانا خليني اشيل اليو اس بي واركبه مره ثانيه بنخش مره ثانيه على نسخ القنوات وبعدين هقول له من اليو اس بي ا، سعر عدسة رسيفر hd ،لى التلفاز لو طلب منك كلمه مرور هتدخل اربع اصفار ديت كلمه المرور الافتراضيه لاي حاجه على الشاشه ولكن على الاغلب مش هيطلبها لان انا كنت مغير شويه في الاعدادات خد بالك من الخطو، شفرة قناة bein 4k على نايل سات ،ه ديت لانه بيقول لك هنا لما ينس اللي موجوده حاليا فائتاكد لو انت عندك ملف ثاني مثلا عشان ما يحصلش اي مشاكل او اي اخطاء او الملف الثاني اللي عندك يضيع تنسخه الاول على فلاشه تانيه او على فلاشه خارجيه وتحفظه في مكان ثاني فانا هقول له.



 ايوه تمام نعم دلوقتي هيبدا ان هو يحمل الملف بتاعنا هنشوف لو هيحصل فيه عندنا معاكم في الفيديو ولكن يعني انا مريت تقريبا بكل المشاكل حاليا كانت ابرز مشكله هي، ملف قنوات رسيفر redbox rx-9000 hd ، الواي فاي اللي انا استغربتها بصراحه دي اخيرا قال لي تم نسخ بنجاح ودلوقتي التليفون بدا ان هو او الشاشه بدات ان هي ترصدر مره ثانيه وهتقيد منها لنفسها نستنى شويه طيب تمام اول قناه عند، طريقة تشغيل iptv علي شاشة توشيبا ،ك هتلاقيها من قنوات القران قديش ولا سلك القنوات مش ظاهره ولكن بشكل سريع خليني اقول لك على باقات القنوات اللي انا اضفتها وطبعا لو انت عايز انك تطلب اي ملف في اي قناه فتقدر انك انت تتصل لي القناه وببعت لك ملفات مجدده بشكل د.

لا تغلق المتصفح. انتظر حتى يكتمل التحميل قد يستغرق ذلك بعض الدقائق

ضع تعليق يكتمل التحميل

 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع