القائمة الرئيسية

الصفحات

65 بوصة بالسنتيمتر كيف اعرف مقاس شاشة التلفزيون

65 بوصة بالسنتيمتر كيف اعرف مقاس شاشة التلفزيون
65 بوصة بالسنتيمتر كيف اعرف مقاس شاشة التلفزيون


 ن على ده لكن هي دي الاقوال الممكن صعوبه يعني فكره الاجواء تغيير الجو احنا في مصر كلنا تمام بيتلجوس فهمهم من هناك انا يعني تقريبا قاعد بقت وهم قاعدين تحت البطاطين في هيفضل ده الفرق اللي انت ممكن تحسي راحه احنا ما تتعبناش في القائمه انك تكوني كويسه بس هو الجو بينزل كم هو ده اللي كان القهوه بس الحراره عليها ورطوبه عليه وبعدين تلاقي تغيير الجو ده بقى اشتغل على حاجه طب كلمني برده عن الاجواء دي مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر توشيبا لان يمكن هنكلم بعض على اللي حصل في مالي وتونس والحكم لم  الجو كان يعني كان صعبه بالنسبه لي ولما المباراه خلصت خمس دقائق بدري يعني ده كله عن الي قى ماشي ازاي تمام احنا كنا في الاجواء الصعبه يعني درجه الحراره عاليه تمرين في شده


 قويه جدا الفتره دي لما يعني احنا بقينا قلقانين فكره الجو باين على قد ما بنظام نحا  التغذية من الموضوع ضوع تمرين على قد ما هو انت اللي انت ضبطت زي يعني الميه تشرب ميه كثير تحاولي تسافر حاجات فيها ريكفري للعضله تقدري تستريحي كويس ده مهم جدا عشان تقدري تقعدي نفسك نفسيا وبدنيا للمباراه تواضع كنت حابه بالليل او بالنهار لكن المهم التدريب احنا تم ويس جدا لكن فكرة القنطرة اللي بيحصل لي الطقم او ال اي حد كده حاجه د  ان احنا طول الوقت نحاول نهتم غ  اثناء الماتش و اثناء التمرين كابتن محمد صلاح كانت عمرو السوليه وهم بيعملوا مستشفى في برابير الحقيقه انتم بتاعكم واحنا بنقول الحك




مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر lg




  • ايه يمكنك ان قابلتهم م ف خالص عن بقيت المنتخبات مستشفى كنت عامله ازاي وهل كان نفس الشكل ده ولا لا كريازى ولا انا ما كانش على فكره برده عشان موضوع الايميل ده يا للمساج لكل الحكام بتوع ما في سكيدو ال بينزل في أسماء الحكام طبعا كل عل سب المستوى البني والمفروض اللي قدامك بيكتب اسمه بس يعني المساج عشان هو اسمه وبقى في حاجات بيديها لنا قبل المباريات أو أثناء التمرين زي بتبقى عبارة عن مش ج اجه زي القبر يتحط في الميه في داهيه  عمل لكش في العضلة دائما بعد بعد التمرين لكن كان صراحه هم في الجزئية دي كانوا مصرين غرف للحكام عشان ستيشن مختلفة عندكم طيب و برده وبعد كل عايزه اعرف برده بيبقى فيه قبل المباريات

  •  لكم بتساعده ازاي من لك لمباراه وهل بتبقوا قاعدين فيه ده وتقولي تكتبين زي كل يوم هل بتبقى قبل ما ترو وله كان معروفا نكحه هتحكم اني مباراه سواء حكم مثلا صححها كمساعد بحد احلى يوم يومنا عادي كل يوم في تمرين سلكنا ولما بيتعمل يتم التعيين بتاع من الحكام او الطعميه اللي هيلعبوا اي مكان يعني الحكام اللي عندهم وغرائب تعملهم بريه سنه للمباراه بيروحوا مع الكوتش م  اثناء التمرين في نفس الملعب عادي ولكن بيروحوا في مكان لوحدهم ميدو بتعمل لهم اعداد مختلف عن باقي بالضبط يعني هو بالحكام هنبقى الحكام قاعدين ف بيتنا روش تمرين بمستوى معين غير الحكام اللي عندها موجودين الجزء الفصل اعداد للمباراه بالنسبه وكان بيقول احنا ك 




مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر ال جي




 ا الفون في النهائي بس طبعا بامانه منتخب لسه الحقيقه في ما كناش في النهائي والله بصي هو يا طبعا يعني احنا طبعا كنا اتمنى ان احنا نفضل موجودين لحد الاخر واكيد شرف لاي حاجه من مصر اين يلعب نهائي بطولة امم افريقيا وتواض وظفين في نهائي امم افريقيا لكن طبعا السعاده الأكبر هو منتخب مصر خلينا المنطقيين يعني احنا كنا احنا سبعة نفرح شويه لكن المنتخب فرح ملايين فهمك  منتخب مصر كاس الامم الافريقيا و ذلك أنها منه ذكر ذكر يعني باذن الله انا حتى باحبك زي زي المتخرجين من مصر بس توصل لنهايته خطوات فقط وعلى فكره برده الفكره ان احنا يعني احنا ممكن اكثر حكومه دي بتحصل كثير يعني يعتبر لحد قبل الناس يعني


 كانت اللجنة برده يعني سايباني لحد تعمل قبل النهائي على اسم احنا موجودين لكن ومنتخب طبعا اكتب قبل النهائي وبقى للنهائي فبعثت العمليه صع حنا تواجد المنتخب لو ما فيش مباراة التحكم بها ولا كنت في اماكن مختلفه والله هي مشكلة حصلت مره هم على فكره فكره ان الحكام بتحب تروح كانوا بيسألوني ولا عايز اروح يتفرج على المباريات على أساس برده  على زمايله تمام واللي عايز يروح يشوف ايمورا ما كانش في مشكله في مبلغ بس اللي هو كان في ماتش ماتشات روحنا كلنا حضرته عند كانت مصر وكوت ديفوار حضرناه ناكله واحنا تقريبا من المباراة واتفرجي عليها ويكون عاملين زي المتفرجين في الحكم وهو يتفرج على المباراة تختلف اكيد عن عيد الجمهور العادي او المشاكل خلاص بعض 





مقاس الشاشة ٦٥ بوصة




  •   طبعا بصي هو الفكره انت من كثر ما انت في خلاص مارست اللعبة بعد سنين طويله فخلاص بقى عندك حساسيه الحكم محمود ابو الرجال عندهم نفس الحساسيه بتاعت المساعد يعني لو حصلت لعبه احنا بنتفرج فساتين غصبن عني انا اعلق على التحكيم اديداس لولا دي بنات قلقت مشكله وبين بعض وبعدين تبقى حاجه غصبا عني خلاص بقيت جواك بقسطره جواك مش هتقدري انك انت فيها فكره اللي انا اكون جمهور اه جوانا بس ما بقتش زي زمان بالنسبه الم  بالتحديد ما حاج بتقول يا حضر ثلا كان لكم تعليق او ملحوظه على الحكم متحسبتش او خطا عملوا مبنش او كده مباراه كويسه جدا واللي بيكتب هو اللي بيكتب مباراه المباريات الاداره الحكام المصريين يعني كلمني كده عنك لمباراه وعطاك

  •  هنجيبهم كنتم انتم الاربعه اعتقد حكام ظهر ويم ي صوره هنا لكم هو اعظم الماتشات اوتار ومشاكلها لعبنها ينتقم منكم في السابعه تقريبا او الستائر كان بيبقى في الماتش يعني يعني حتى في التواصل بيننا وبين بعض الدن قى اسهل طبعا فطبعا بكتب بالنسبه لنا مديانا ميزه كوميديان يعني بيوريتان احنا نقدر ننجح مباراه بشكل كويس ونوصل محمود البنا حكم ساحة وبعدين شاركت في سيراليون وفانيليا وكان معروف حكم ساحة وكنت انا برده في البار مع محمود عاشور وبعدين في الدور الـ جنبي جنبي وغينيا لكن  اهر تلخبطت عايز ارجع  ت بتيجي الفصل قصير ونرجع نكمل مع كابتن  د الغندور خليك معي زمان ابو مع الايكو البطه




ابعاد شاشة 65 بوصة




 بصراحه يعني كان يعني فيها وبعدين القرار ازاي يعني انت اخذت القرار افتح فقلت له يا ريت والله فعلاساره وبقيت بحكم من زمايلي وبقيت مفروض لقصه دي وبعدين صلاح عليك مره بيقول لي على فكره هتنامي ليه فيديو في اي طلبات فرحه حكامكم ايه رايك دخل المجال قلت له والله انا يعني انا اتمنى نفسي ان انا اخش من غير التحكيم وأنا مهت ال التحكيم وبصراحه قال لي طب خلاص بقى بنفسك وبتاع وقدمته وراقيه سنه سنه سنه وداومي من اتاخرت شويه في انك تكون حكم دوله يعني فكره دكتور انا كان نفسي يكون حكمها للكابتن جمال يد برده فكرت أنك كنت عايز تكون حكم زي ولا هي جاءت صدفة الص ابتن جمال بالنسبة لي كان مثلا على طبعا لانه في


 التوقيت ده انا بلعب كوره كنت جمال كان كان بيروح بطولات امم افريقيا وكاس العالم وحطها في العالم طبعا طبعا وانا كنت ما بلعب في اي نادي بيروحوا طبعا وكانت الناس تعرف ان انا حماده وانت جاي من الناس التانيه هو انت قريب جمال هاقول لهم كابتن مال  يبقى عم فانا كنت يعني المقصود مين ده مين وكان في دماغي في حته كبيره قوي لكن كنت مهتم جدا ان اكون لعيب كوره ولكن ده كان مخليني برده يعني ايه مات ازاي ده شويه لحد مثلا عمي ما طبعا طبعا وصل مستوى عالي جدا من التحكيم وكنا متابعين وخل لحكايه تعال  حنا كنا واحنا لعيب الكوره واحنا صغيرين منالى اخبار ايام وطبعا كان ديني جامد جدا في البرازيل وسوف لما تشوفي بقى يعني اشوف عني بيلعب في كاس





مقاس شاشه ٦٥




  •   مع البرازيل او غيره واشوفك مع اللاعيبه اللي انا اعلق صورها منك انت بالنسبه لي حاجه من الحاجات اللي كانت مخلياني احب التحميل لكن هو ما لوش صراحه يعني يداوم ما كانش يعني ايه اللي النصيب في القصه دي وزي ما حكيت لك ان كاب  محمد السيد صراحه الواحد لازم يقول لي يعني الفضل يرجع ليه هو اللي خلاني ركز في اتصل بصراحه والكارت جمال فوق وبعد كده ان انا ف ال التحكيم لكن ما كانش ما كا و فكر الاول يعني كنا نذكر لما كان حكم حكم مباراه الكونفدراليه فيوبرده من اشهر المباريات في الحياه اصلا حكمه لكن الاكيد برده كان بي  او يعني اديك بعض يعني نصائح نصائح بالضبط كده والله بصي لما طبعا م

  • ا كنت يعني بيقدر من الكلام مع كابتن جمال اللي هو طبعا ما شاء الله عليك لكن لما كنت طبعا ابعد بعيد ما دخل في التحكيم إذا إذا أنا قابلته ولا حاجه كنت دائما يعني اساله اعمل ايه في موقف معين إذا تعرض وقف معين احول من خبرته يعني على قد ما تقدر تفيدني في لماتشات وفي نفس الوقت أنا كنت يعني يعني من العيله كنت بتابع في وقت وانا العب كوره وارجع كل الحكام يعني يعني سواء على المستوى الدوري المصري أو على المستوى الإفريقي و مستوى الدولة كنت بحب اتابع الموضوع التحكيم فكنت بحاول اتعلم من كل المدارس لكن طبعا الك ممكن بالنسبه لي هو مثلا علاء طبعا لازم اسال على كل حكام حقيقه يعني ارجع ثاني الامم افريقيا هاو وجمالك بتقول لك بالحكام وكده انتم السبب على كده موجودين في

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع