القائمة الرئيسية

الصفحات

echoo iptv code 2024
echoo iptv code 2024


كل كل يوم تنامي في في ماتش التمرين في من ساعتها ما بيفهمش اطلع بقى من مطروح سجلت من مطروح أسوان وروح طايع النشاط بتاع وطبعا من الاندال والقاهره كلها كلها كلها ولا اسماعيلية بورسعيد كله كل اللى ملاعب مصر مد لله حضرتها بالمناسبة بعد بكره في مباراة تاريخ سينا مفتوحة كان عندهم يلعبوا ماتش النهارده في ملعب السكة بتاعت مصر كانت غير بتاعه : كانت بين الهلال على نفس الملعب السكة وراح تفرجت على فترتين وعلى تدريباتهم كابتن جمال عبد الحميد ومشرف مع الفرقه نجمة سيناء والناس بقى خبر العصر اول مرة يتقال النهارده هو محمد قاعو 



بتاعت محمد عوض تم واول مره في مدرب في سيناء في اقتصاد الجزائر و أول مدرب تعمل له عقد هاني شفتك ازاي قد ايه , جنيه اول مره في تاريخ سيناء مدرب احط شرط جزائي و بيدوروا كمدير فني سنتين نادين نادي نجمة سيناء استعانوا بكفر الجمال الحميد كاشتراك كوبرا بلس تجريبيانوش تلفن مع الفريق وهو برده هيركود مع محمد قاعود المباراة تعرف طبعا مع اللعيبه عندهم 




كود تفعيل echoo iptv 2024




  • خبرات يا مصطفى جعفر زي وليد حسن هشام وأمير بتعلق حد بيعاكسك كده باعث لي بيقول لي ثانيه في كم كم عدد ضربات الجزاء السنه دي في كل مجموعه الدرجة الثانية وصل حوالي يعني درجه الحواني مثلا حاجه و اكل الجزاء وهاجرت كمان يعني مش بس كتاب سجله لا تقدر كمان لا كلها ان شاء الله يا كبير الحمد لله يا عم ان شاء الله بعد الهواء باقول لك بقى مين اللي كان بيعاكسك هاروح للدرجه الثانيه و عليك اول ما دخلت كنت عايز تتكلم عن كمان يعني مش بس كتاب متسجله لا 


  • تقدر كمان لا كلها يا كبير الحمد للهرسيفر واي فاي يفتح جميع القنوات يا عم ان شاء الله بعد الهواء باقول لك بقى مين اللي كان بيعاكسك هاروح للدرجه الثانيه وعليك اول ما دخلت كنت عايز تتكلم عن اضرار التبغ من بنها استاذ والخضر ابراهيم وعد هو هيشارك باي شيء يقدر يساعده به والله كابتن مجدي عبد الغني تبع جمعيه المحترفين وقلت اللي شايله ده هو كابتن محمد رمضان 



echoo iptv activation code




محله لو انتقل من دكرنس للانتاج الحربي ولد راجل وربنا يبارك له في صحته كان موجود في المستشفى بالصدفه لان والده بيعمل عمليه هناك ولما لذلك هو خالو على ظهره وعلى فكره لما حبيت ان انا اعرف مين اللي شايله ويشارك في جزء من تكاليف المستشفى قال لي ما تضيعيش على السوائل الحقيقه هو قال كده لرسيفر واي فاي يفتح جميع القنواتكن انا شايفه ان من شهامته ورجولته الحقيقه اللي هي يعني حقيقه نادره وفي نفس الوقت ما يطلعش عادل المصري الاصيل الحقيقه يعمل حاجه زي كده شايفه انه لا كان لا صورته 


انهم مم  يا ايه ايه وراها لنا يعني هو لاعب الإنتاج الحربي حاليا في الحياه طبعا كل التحيه والاحترام الي محمد رمضان حلا قبل مدينه السلام محمد رمضان حله أصحابه كلهم هو وأصحابه دائما عيشه كريمه ويتربى في حي شعبي لو مدينه السلام وعلى فكره بيطلع كناشيرل سنة في الدورة الرمضانية من أفضل لاعبى ما شاء الله عليه هنادي لعبه اولادي يروحوا اختبارات كان بهتيم 




كود تفعيل echoo iptv




  • كان عنده حوالياه و مقابلتك نعتبره اه كمان ليه لانه كان وزنك ولا زي الاول مدرسة ساعتها ما عنديش وقت ان انا اعمل اعمله خسيسة بتاع الحاجات دي مهمه لازم حتى ماتش ودي اخر ربع ساعه محدش راح فين ساره اللي هي طبعا محطة كويسه وهذا في نفس الوقت قعدت ثلاث سنين في الصيدليات كان هو هداف الفريق و طبعا اتخضيت وانا قلقانه خبيرة طبعا في دكرنس طول ما اقدرش قدره قدره من الدنيا وهو طلس


  • وفت camex 999 hd mini 4kع طبعا هداف الفريق وقدم احلى احسن ممثلين في حياتي تاج الحربي واحد بيفكر نامي اشتروه يعني تقريبا تشتريهم هو سلام بكم ب , جنيه عشان عارف قيمة الولد ده راح قال لك هو بس مش مش فاهم بس وابن ناس وجدع لا ولا بكره كويس قوي ع كده هو حاسه ان هو بيبيع شعبيه وحاسس باللي زيه واللي عامله ده مش غريبه عليه ان شاء الله اتحاد 



كود تفعيل سيرفر echoo




مدينة السلام يعني لي على حسين اللي هو دلوقتي والداخلية السابق و هدافي الفريق لا يعني انا في حقيقه وبحكيلك للاعيبه مدينه السلام اللي هو الرجاله اللي هو واحد منهم الحاجه حي شجاعته وبحيي شالته وبس وبهيك انت كمان اللي انت فتحت الموضوع دوت بدري وتدور اكاديميه وكنت اتمسيرفر nashareنى اللي ضايقك يبقى الدور الكم انك مسؤوله في اتحاد الكوره لو كنت رنيت انك انت كنت دخلت يعني بتقولي كاميرا اجمل حاجه على حاجه مزعله الكلام ده يعني كلميني تعبانه يعني بعد ما تحبي شويه على الساعهمش لا


قيين خليتني فبدات معها رحله الموضوع ده ل كانت حد يساعدني وانا ما فيش اي ادوات في يدي عشان اساعدك يعني حاول تعمل اتصالات كثير لكن يعني هي تقدر توصل برده كابتن مجدي عبد الغني وهو يتعرف كابتن مجدي عبد الغني متتاخرش على الناس في الحاجات دي بص بقى رغم ان هو الولد مشفرة قنوات bein sport على النايل سات 2024ش مش عنده في 

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع