القائمة الرئيسية

الصفحات

اشتراك كوبرا بلس مجاني Cobra iptv apk في خطوتين

اشتراك كوبرا بلس مجاني Cobra iptv apk في خطوتين
اشتراك كوبرا بلس مجاني Cobra iptv apk في خطوتين

 اللي هم صور تعديل بقى عربيات صور مش عارف ايه شويه معلومات عن عربيات فمليون في المئه هيخرج من الصوره هيطلع كده يروح عامل لك فولو عشان يتابع البوستات او الصور اللي انت هتنزلها بعد كده هتحدد نوع الحساب مثلا مهتم بالميك اب لو لو انت بنت يعني هيبقى كل الصور الموجوده ميك اب وشويان العربيات وشويه عن الكلاب وشويه عن القطط وشعر على اليوتيوب وشعور على فيسبوك والكلام ده كله الاكونت، mot de passe cobra tv ، بتاعك صدقني مش هيتباعي لازم يكون مهتم بنتش معين حسابات عربيه حقيقيه عن طريق الاعلانات يعني هو بيجيبهم لك عن طريق النت هو بيعمل اعلاناتمتابع انستقرام الحساب دهانا عايز الرقم ، cobra tv كود ،وخلاص انما انت هتبيع الحساب فلازم على الاقل% % % % من الناس الموجوده عندك على الاكونت يبقى متفاعلين معاك لان وان.



ت بتبيع الحساب ده بيقيسوا نسبه التفاعل بتاعه الحساب او ايا كان السبب ايه يعني طيب دلوقتي عملنا ريفريش وصلوا لمتابع اهو ومستمرين هيكملوا يعني وب، cobra tv iptv ،المناسبه لو عايزين لو عايزين نعمل اكونت انستقرام جديد واوصله مثلا ل , واعمل لهم عليه جيفا واي فانا موافق انا ما عنديش اي مشكله وانا عيني الاتنين لي طيب انت دلوقتي عملت الحسا، cobra tv app ،ب وحددت النوع بتاعه النتش بتاعه سواء انت هتشتغل بقى في عربيات او او او او ايا كان انت هتشتغل فيه وصلته لوالف فين بلاش نخش بسنت تجيبلايك تمام جبت على كل بوستلايك على كم كومنت على كم منشن كده حلوين وتبدا ان انت تخش على تبدا تعرض الحساب بتاعك .

android one pro cobra tv


هتبدا تعرضه ازاي بيقول لك ان انت ممكن تبيع الانستقرام اكونت اليوتيوب دي شويه حاجات كده ميديا واحد ده ليزانين بتاعي وادوس ده هو بيقول لك ان احنا عش، cobra tv code 2024 ،ان نتاكد من الاكونت ده بتاعك خذ الكلمه دي كده حطها في البويو بتاعك فانت بتاخدها كوبي وترجع على الاكونت بتاعك ده لو اني حطيتها اهو الكلمه اللي هو عايزها في البايو هتبدا ترجع كده وادوس، cobra tv تحميل ، له بقى قل له اتاكد بقى يا عم براحتك ان الاكونت ده بتاعي احنا مش جاي نضحك عليك يا عم ما تشغلش دماغك علينا احنا جامدين قوي فخلاص هنا بيقول لي خلاص احنا كده اتاكدنا الاكونت بتاعك قل لي بقى الكاتيجوري بتاعه الاكونت بتاعتك ايه عشان .



كده قلت لكم اختاروا نتش محدث فهنا بيقول لك مثلا الكوتس او الفيتنس سبورت او الاكل الحاجات الموديل دي الشات اللي انت ممكن تبيعها فانا والله مثلامليار دولار او حاج، cobra tv للايفون ،ه زي كده يا ربدولار ولكن وهنا بيقول لي هل الايميل لما تيجي تعمل اكونت انستقرام اعمل ايميل جديد وابدا ان انت تكبر الاكونت عشان لما تيجي تبيعه تقول اه انا معايا الايميل الاصلي بتاعه اول ايمي، cobra tv بدون كود ،ل اتعمل بالانستقرام وما تغيرش هو ده ده الاكونت بتاعي وتبدا تدوس تكتب بقى توصف القناه بتاعتك في حاجات ممنوعه انت تكتب سعر في الديسكربشن السعر كده كده قولي لي مكتوب فوق ممنوع ان انت تكتب الايميل بتاعك ممنوع ان انت تكتب ر.

cobra tv pro


قم تليفون او اي وسيله تواصل خاصه بيك ممنوع ان انت تكتب اي حاجه غير ان انت توصل الاكونت بتاعك تبدا تدوس ان انت موافق على الشروط والاحكام وتبدا تدوس ، cobra tv apk ،على كلمه طبعا هم بيراجعوا الاول اكونت بتاعك في ضمن الاكونتات اللي عايزه تتباع بيتابعوا بيشوفوا انت كتبت اهو بص حتى هنا بيقول لك ان هو انت جبت تبيع اكونت واذا كنت يعني فعلا ولا لا، كوبرا tv تحميل ، هيرجعوا الاكونت بتاعته وشوفوا في صور مخالفه في حاجات مش عارف ايه ايا كان ويقبلوا يعرفوا له فانت خليك شغ.



ال زي ما انا بقول لك عشان الاكونت بتاعك يتقبل ان هو يتباع او الموقع ونفس الفكره في سوشيال برده بتفتح برده لهم شروط ما تكتبش الكلام ده كله وتبدا ان انت تحدد بق، android one pro cobra tv تحميل ،ى المتابعين بتوعك اقل مثلا او الافرج بتاع اللايكس اللي يجيبها قد ايه فبتقول له مثلا انا بجيبه في البوستكومنت تكتب له الموجود على الاكونت بتاعك طبعا انا قلت لك ان انت تروح الكلام ده كله تمام تما، تنزيل cobra tv ،م وفي نفس الكلام في اكونتات التيك توك تبدا تزود اكونتات تيك توك في هنا برده الخدمات بتاعتها لو خلينا نفتح ك.

android one pro cobra tv code


ده انت هتلاقي عندك الديسكورد عندك انستقرام عندك من الفيسبوك عندك اليوتيوب وعندك تويتر عندك التيك توك اهو تيك توك فولورز وفيوز وخلينا نخش كده في الفيو، تطبيق cobra tv ،ز المشاهده كده بقى احنا خلصنا فيديو النهارده والشوط الجيفاوي عشان تخليكم فاكرينها ان انت تتفرج على الفيديو لحد اللحظه اللي احنا فيها اللي انا هقول فيها شروط اصلا تعمل لايك على الفيديو وتعمل ، تحميل cobra gold tv ،شير للفيديو في اكبر عدد من الاماكن اللي اكتر حد هيعمل شير فرصتهم بتزيد اكثر انه وتقول لنا اللي احنا قلناها في السلسله دي كلها ولا لا رايك ده طبعا هيفرق معايا او هيهمني جدا مع اني انا حتى الفيديو بتاع بيع المتابعين وبيع الاكونتات انا جبت لكم قلت لكم ا.



زاي اصلا تحدد المتابعين ما تجيبهمش كلهم فيك انا شرحت لك كل حاجه بالتفصيل مش عارف الفيديو ده يوصل لكم فتره كبيره بس الحمد لله كان ظروف صحيه قال لنا بس، كود تفعيل cobra tv ، قبل اي حاجه بسم الله والصلاه والسلام على اشرف خلق الله سيدنا محمد عليه افضل الصلاه واتم التسليم وخلينا نخش كده على طول حاجات كثيره قوي او الدولار ال ثاني حاجه ان انت تعمل م، برنامج cobra tv ،تابع السلسله بتقول لك ازاي الدولارات فعلا ما حدش بيقول لك عليها يعني فاهم فاحنا في الاستراتيجيه بتاعتنا او في السلسله بتاعتنا اللي احنا هنعملهاالدولارات فعلا ما حدش بيقول لك عليها يعني فاهم فاحنا في الاستراتيجيه بتاعتنا او في السلسله بتاعتنا .

cobra tv كود تفعيل


اللي احنا هنعملها اهميه ان انت دخل وشكلنا هنتعب مع بعض واحنا هنصور فيديوهاتبنزود المتابعين بتوعنا وازاي اصلا انا عندي دلوقتي لسه عامل اكونت ، الرقم السري cobra tv ،جديد ازاي بخليهمتابع اواواواو الكلام ده الحاله دي انت بتستهدف اه ناس بتستهدف بتعمل استهداف في الاعلان بتاعك لكن الاستهداف ده ما بيبقاش مضمون بنسبه % ما فيش حاجه في الاستلافات دي م، cobra tv iptv 1.0.3 apk ،ضمونه بنسبه % من الاخر هي دي المنصات دي عايزاها منك المنصات دي مش عايزه منك اكثر من الفلوس وخلاص اعمل اعلانات يا باشا المحتوى اللي انا بنزله بحط هاشتاق بحط اي حاجه انا بحطها وبصبر يعني لو انت مش فاهم احنا بنتكلم في ده كله لي.



ه احنا مش بنرغي انا بفهمك حاجه مهمه جدا عيب الموضوع ده توصل عدد المشترك بس اصلا بتوع سنه وسنتين على فيسبوك بتعمل كده وهي مش مكلفه اصلا يعني هي، cobra tv 2024 ، تعتبر ببلاش تشتري متابعين من مواقع معينه زي مثلا انا بقى لي فتره كده ثلاث اربع مواقع افضل موقع شفته فيهم يعني على الانستقرام بسنت فالمتابع في الانستقرامسنتمتابع بسنت اللي هم يعني، cobra tv for pc ، بعد كده هيفرق ايه في حياه البشريه ان انت تزود المتابعين بتوعك طبعا في سمعه برده موجوده انت لما تروح تشوف مثلا محمد اشرف على اليوتيوب الناس ده الناس دايما بتجري ورا الارقام الكبيره الناس بتجري وراء اللي هي خلاص هي شافت ان .

لا تغلق المتصفح. انتظر حتى يكتمل التحميل قد يستغرق ذلك بعض الدقائق

ضع تعليق يكتمل التحميل

 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع