القائمة الرئيسية

الصفحات

forever system gratuit 2024
forever system gratuit 2024


 تعلم هل تعلم معلومات جديده يعني ممكن لازم طول ما هو يعني انت حضرتك' bein sport biss key nilesat ' شايفه ان هو لازم طول ما هو موجود في تجربة الاحتراف يفضل يتعلم يفضل يطور من نفسه طول الوقت ما تكبرش على فكره ان هو وده الكلام اللي هيجيبها سته منتخب مصر  جيت لي الجديد بتاع الاسباني كل اللي بتلعب في الفريق كلهم يعني اطير ونجوم وكل حاجه ورغم كده المفروض الجديد بتاع كل الناس حاولت تعمل لي عدتيش المستقبل الجديد وكل اللي هيبقى غيرت طيب ذهبها عشان


 تقفل التليفون البيت وفي الاخر قبل كده ده كلهم اللي هم يقدروا حاجه كده وما حدش يتكبر على ان' كود تفعيل renbow tv مجانا 2024 'هو لا انا لقيت جامد وانا فاهم كل حاجه وانا عايزك لحد لو جئت في تجربه الاحتراف انا احترف السعوديه الموضوع مختلف شويه بس معي كريم العصريه بصراحه ضد العرب والمسلمين يعني اتصلت وهم ما كانوش متقابلين عاداتنا وتقاليدنا في الاول وبعد كده لما احنا يعني ما تخلي بالك ني نجمعهم يشرح لهم من زي ما احنا احنا ليه بنعمل كده احنا مش






 هنروح الاماكن دي والكلام فتحت النت يعني الكلام اللي تكلمه في الحياه اللي هم عايزينها الموضوع بالنسبه له مكان يعني في الاداء بتاعنا افتحهم بالبيت اللي احنا جايين دي لا طبعا دول الخليج هتقول مختلف شويه هنا لان هو يعني ' كود تفعيل vavoo 'هيبقى اللاعب المحترف هو على طول هو كل ماتش في دافعهم بيجيبوا بيجيبوا اللي بيعمل بيعمل كل حاجه مش زي فاكر فضلت مستنيك مستنيك يبقى تقريبا المحترم طبعا ده بيحط عليك ما تقولي اكبر واكبر حتى لو اللعبه هلبس المسؤ 


 ش اكثر والزور بتاعك اللي مختلف عن نادي الزمالك وحط في أوروبا طيب انا عايزه اسالك عن الدوري اكيد انت بتدعي على الدوري وهي عايزه اس' كود تفعيل iptv رسيفر سفن ستار 777 'الك عن يعني المباريات الانطلاق يوم الثلاثاء باذن الله توقعاتك ايه من بطل وشايف وسواء الدوري المصري وصل منحط و بين الأهلي والزمالك في آخر وسعاد تخش كان بيخرج الجيش ودلوقتي دخلت في المدرسه انا سايب نوت طبعا المغص يعني اسكتي دلوقتي داخل جوه على فكره قاعده مع الهاتف طالعه من الكشافة بس برده ممكن






 نشوف ممكن يعمل مفاجأه وممكن يعني مركز يعني ممكن يخلص المركز الثاني من من أي ف لأهلي والزمالك خلاص هو قال والزمالك هيلعبوا ولا لا انا قلت لك هيعمل عندنا المنافسة على لقب الدوري بين أكثر من يدي وما تكونش مقتصر فقط على الأهلي' تحميل سوفت وير رسيفر humax ' والزمالك بيراميدز موضوع عن الاندية هنا كلها يعتبر ما بيبقاش فيه زي ما هي زي ما هي كلها امنيه طبعا احد عنده داخل الأهلي والزمالك وبيع اللي عندك هو بتاع تروح فين من هو اللي هيبقى فوق طبيعه


 واللي هيجيبه لاعيب يعني مثلا بعد ما العيال اللي بيلعب في الزمالك الزمالك   فين قبل كده مقابل الفلوس طبعا ولا حتى من المقابل المادي انا شايف ان هو القوه الفلوس وانت ماشيه في الاهلي والزمالك فعشان كده مش هينفع اللي انت بتبقى قويه م' nashare pro code 2024 'قارنه بالانديه الثانيه فريق كبير الاهلي والزمالك بعيد خالص يعني اكثر من ثلاث اربعات اولاد العظيم انا اول ما تبعديش طب عندي حاجه مستحيل اللي هيبقى هتبقى يعني حتى كده الملف القويه لازم المسجد في






 القضيه الثانيه بتاع مش هيكون الزمالك بس ممكن يبقى قريش الزمالك في الانديه دي وما  ه منتخب مصر في السله يعني بقيت مش في نهايه بتاع الامريكي او علي مباريات' كود سيرفر haha ' الانديه قريبه من من بعضها يعني الخمس فيهم الاتحاد والاهلي والزمالك والجزيره في بعضها في السنه ممكن يكمل الاتحاد قوي عايز تاخذ نفس المقاس بتاعه حتى لو قاعد شويه بيفكر في النادي بتاع اول وهي عليه قب


ل ما انت بعيد قوي وجود اكثر منمحترف مصري في الدوريات الاوروبيه كيف ازاي فاز المنتخب كثير هو انا في الاول قبل ما المنتخب كان قاعد حترفين الناس بتكبير طبعا هم هيروحوا اللاعيبه لابوهم بقى العمده كانت عند جدو سيبك انت عارفه ازاي لما جئت دكتوره كبيره و يظهر في الشكل اللي هو اللي هم عليه دلوقتي اصلا ده فوزي وبرشلونة على المصريين اللي موجود قدامهم يلعب مع منتخب وكده افلام أنت طول بتاع الهمبرجر' red iptv code free 2024 ' في






 الثلاثة ما عرفتك الاسباني اللاعيبه دي بنفس الامكانيات بس عزت تستخدمها صح ظهر بمستوى كبير جدا في العالم كلها عايزه تتعشى معي عرفتك مصلحه الامكانيات   اللي عندك صح وتقدر تستخدمها منتخب والله ده نفس الامكانيات هم المدربين لما اقوم الاسباني من هم اكثر حاجه حاجه في الدنيا يعني ايه دقيقه اللعبة بتاع اوروبا طيب بالنسبه لمستوى منتخبنا والظهر الاخيره منتخبنا اصبح قادر على أن هو يحصد لقب أول ميدالية في الاول بصراحه انا الأخيرة ا' سوفت وير سبايدر t888 ultra plus


 premium 'لمنتخب بتاعنا بكره على مستوى العالم حاجه العالم لعبنا ماتش الامارات الدور الثمانية ونصف ثلاثة وبعد كده انا تعبت ممكن يبقى يعني عقد مشاركة المنتخب مشاركة المنتخب في بطولة كأس الامم الافريقية المقبلة شايفها ازاي فصل كده ما بتخلصش دلوقتي في افريقيا ي للي ركب بتاع ابو عدي على تحت امرك برده زي الدوري المصري بعد ماتش الزمالك وافريقيا بعد شايفه انه اخر الفتره الاخيره مصطفى محط طب وعلى الفصل بتاع ابعث رحت المدرسه طبعا يعني ايه

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع