القائمة الرئيسية

الصفحات

كود تفعيل سمارت سات 999 برو ماكس

كود تفعيل سمارت سات 999 برو ماكس
كود تفعيل سمارت سات 999 برو ماكس

كن المحتوى اللي بتبصوا القناه البرامج والافلام بتاعه القناه مش القناه ذات نفسيها يعني ايه يعني احيانا بيكون في بعض قنوات بس افلام مثلا اكثر منسنه اقول لك موجبولا موجبفبالتالي غير مناسب للاطفال بيبدا ان هو يقفل الحاجات دي ولكن طبعا عندنا على النايل سات اغلب القنوات مش بتدعم الخاصيه ديت فالخاصيه ديت ممكن تقول عليها انها مش ليها لازمه قوي ولكن اللي له لازمه شويه هو قفل التطبيقات ممكن انك انت تعمل، ملف قنوات سمارت سات 999 ، الخالات اللي هو وصلات ال hdmi مثلا او الوصلات الخارجيه الموجوده في الشاشه بيوصل البلاي ستيشن او كده من ورا او طبعا اعاده تعيين كلمه المرور طيب ازاي بقى انك انت تقفل قناه ايا كان ا، رسيفر سمارت سات 999 سيلفر ،لمحتوى اللي هي بتبصه خش على عام ومن ثم نرجع بس تكه لورا خش على القنوات وبعدين هات مدير القنوات او في عندنا خيار ع.



لى طول اسمه قفل والغائك خش على تعديل الى كل القنوات وبعدين حدد القناه اللي انت عايزها وليكن مثلا القناه ديت وهتلاقي في عندنا خير برده اسمه كفر اللي هو، سمارت سات 999 الاسود ، ده كده قال لك تم قفل القناه بغض النظر بقى القناه كانت شغاله بتبص حاجه مش عدله الدعم ثم المساعده السريعه ثم التحقق من حاله التلفاز ثم ريموت السحري ده كله عشان تقدر تعرف بطاريا، سمارت سات 999 سيلفر ،ت الريموت بتاعتك يا ترى لسه شغاله ولا ضعيفه البطاريات مشحونه بشكل كويس او شغاله بشكل كويس والريموت هو اللي فيه مشكله عشان كده مش بيقلب ولا البطاريات هي اللي خلصت عننا بلايك او حابب تعمل شير الفيديو لحد عنده شاشه يقدر ان هو يستفيد بكل المزايا .

سوفت سمارت سات 999 الابيض


والامكانيات الرائعه اللي موجوده فيها عشان نحس فعلا ان هو ما دفعش فلوس في الهواء اعمل شير الفيديو وبس كده عندك اي سؤال عن الشاشات او في المجال ، رسيفر سمارت 800 ،التقني سيبه تحت في التعليقات والسلام عليكم السلام عليكم فيديو النهارده نعرف ازاي نعمل ضبط مصنع لشاشات سامسونج اللي هي بتيجي بريموت حديث بالشكل دوت ليه شاشات سامسونج سمارت واحن، سوفت وير سمارت سات 999 ،ا معانا النهارده موديلايا كان الموديل اللي عندك فهي نفس الخطوات نفس السوفت وير الشاشات سامسونج تايزن فعلى طول هنضغط على الزرار دوت زرار الاعدادات بالشكل ده وبعدين هنخش على كل الاعدادات هنضغط هنا كيب الريموت وبعدين ه.



ننزل لتحت على عام والخصوصيه بالشكل ده هنضغط شمال من هنا وهو بياخذ شويه وقت تضغط شمال او هتدوس اوكي بيقول لك دخل رمز البي اي ان لو انت ما كنتش ، سوفت وير سمارت سات 999 برو ماكس ،غيرته فهو بشكل افتراضي بيكون الاربع اصفار فانا ادخله الاربع اصفار وبستنى ثانيتين مش بعمل اي حاجه بيقول لي هنا اذا قمت بالمتابعه فسيتم حذف كل البيانات بما فيها التطبيقات بما فيها لو ف، وصلة تحديث سمارت سات 999 ،ي ملف قنوات انت عامله فانا اقول له اعاده انت حاطه على الشاشه هيتحذف فالافضل انك انت تاخده نستنى شويه وبعدين بيحمل ل % ومن ثم الشاشه بتقيد وبس كده ده كان كل حاجه فيديو النهارده السلام عليكم ويا اهلا وسهلا بيك في فيديو جديد فيديو .

سوفت سمارت سات 999 برو ماكس


النهارده هنعرف ازاي تسبب تطبيق سمارت سنجس الخاص بشاشات سامسونج التطبيق انك تتحكم في الشاشه بالكامل من موبايلات دوت هو التطبيق انا مثبته عندي تقدر، لودر سوفت سمارت سات 999 ، من خلاله انك تعمل حاجات كثيره مكان الريموت زي مثلا تفتح اي تطبيق ديت التطبيقات اللي انا مثبتها انك تشارك الكاميرا واليو اس بي او انك تستخدم الورك سبيس لو عندك تابلت مثلا او ، تحميل سوفت وير رسيفر سمارت سات 999 ،غيره وغيرها من التلفزيون طيب خلينا نعرف الاول ازاي ان احنا نثبت التطبيق لاول مره طيب بدايه انا هتخش على جوج.



ل بلاي وتكتب سمارت سنجس هو دوت شكل التطبيق طبعا المطور بتاعه يعتبر شركه سامسونج هيبدا ان هو يحمل معانا حجمهميجا علامه التطبيق يحمل فانا ه وبعدين، سوفت smart sat 999 معالج ali ، هنتقل لي القائمه اللي تحت ديت ومنها الاجهزه المتصله الاقي في عند خيار اسمه لسمارت ثاني هضغط عليه بالشكل دوت يبدا ان هو يفتح معايا وهقف على القائمه دي تقدر انك انت تضيف جهاز من خلال ، smart sat 999 pro max ملف قنوات ،الايقونه اللي فوق لو انا قلت له من هنا اضافه جهاز بيبدا ان هو يبحث التطبيق عندي بدا ان هو يخلص اهوت .

سوفت سمارت سات 999 برو


وبيقول لي جاري التثبيت هقول له فتح اول خطوه تعملها لازم تتاكد ان كلى من التليفون والشاشه متوصلين على نفس شبكه الواي فاي حتى هنا هو بيقول لك وكمان م، سوفت سمارت سات 999 برو ماكس الاسود ،حتاج اذن الوصول للموقع الجغرافي بتاع تليفونك ويعتبر شيء عادي جدا من هنا او انك انت تخش على الاجهزه وبعدين هقول له اضافه جهاز استنى شويه بيبدا ان هو يحمل طبعا كل الحاجات ديت مطلوب، ملف قنوات سمارت سات 999 معالج ali ، انك انت يكون عندك حساب سامسونج وكلمنا قبل كده كذا مره ازاي تعمل حساب سامسونج على شاشه سامسونج عشان تقدر انك تقدر توصل له كل المزايا الذك شركه سامسونج من تثبيت تطبيقات تشغيل المساعد الصوتي كل حاجه الذكيه بتحتاج عندك حساب.



 من سامسونج عدم ترقيه خش برده على الاجهزه واقول له اضافه الجهاز هنا بيقول لك في عندي خيار البحث عن الاجهزه المجاوره هقول له مسح طالب مني اني اشغل البلو، كود تفعيل سيناتور 9900 كومبو 2024 ،توث والواي فاي والموقع الجغرافي تمام ابحث من هنا ولكن التلفزيون مش راضي يظهر على التليفون ولا حتى التليفون راضي يظهر على التلفزيون فممكن نرجع باكل ورا كده واختار نوع ال، كود قناة نسمة ،جهاز اللي هو من هنا تلفزيون وبعدين يا دوبك اول ما اخترت النوع الجهاز تلفزيون لقيت جاب لي التليفون اهوت موجود فوق اللي هو بوكو فون اضغط عليه بالشكل دوت اكمل هنا بيقول لي جاري التهيئه بدء الاستخدام هقول له طيب تمام هقول له هنا التالي.

تفعيل رسيفر سمارت سات 999 سيلفر


 بيقول لي هنا جاري الاعداد فهنستنى شويه كده وتلاحظها هو جاب لي على طول التلفزيون بمجرد ما انا رجعت على الاجهزه لقيته جاب التلفزيون بشكل تلقا، كود تفعيل محفظة وي ،ئي وبدا على تنزيل فهو لسه بيتصل او بينزل الحزم الخاصه بالتلفزيون وجهاز الريموت اللي هيشتغل على التليفون طيب واخيرا التحميل اكتمل دوت هو عندي التلفزيون بالشكل دوت اول ما افتحه لو انا دخ، شفرة قناة ادمان اذربيجان ،لت على المصادر والتطبيقات هيبدا ان هو يعرض لي التطبيقات اللي انا هعم لو انت حابب انك تنتقل لي التلفزيون طيب خلينا نفتح التحكم عن بعد من هنا تقدر انك انت تحرك يمين وشمال زي ما احنا شايفين ما بيحصل كده في التلفزيون وشمال تبدا انها تظه.



ر معانا على الشاشه بالشكل دوت لو انا ضغطت مثلا من هنا كذلك من خلال مؤشر اللي هو بيوريه لك مش ايدك عليه دوت يمين وشمال تقدر انك انت تلاحظ في عند، تشغيل iptv في اجهزة التلفاز samsung smart tv ،ي الصوت في السماعات في التلفزيون بقدر ان انا اعليه واطي على قائمه الهوم فكده اصلا موجود عليها ولو ضغطنا على الثلاث شرط فهنا ما فيش عندنا اعدادات تانيه في عندنا في الاخر بس، افضل رسيفر 2024 4k ، اعدادات وهي الخيارات الالوان اللي موجوده في الريموت دوتديت اسهل على فكره من الريموت بحيث انك انت تكتب الرقم على طول تقلب في القنوات برده في القنوات لوحه رباعيه ديت الاصل اللي احنا كنا فيها واخيرا زر قفل الشاشه لو احنا.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع