القائمة الرئيسية

الصفحات

شفرة قنوات osn على النايل سات 2024 بنظام biss

شفرة قنوات osn على النايل سات 2024 بنظام biss
شفرة قنوات osn على النايل سات 2024 بنظام biss

الجمعيه الجمعيه بصراحه دي حاجات كثير قوي بعد الحلاقه دي عشان كده بقى انا باقول في حاجه ربطه لاعبين زي رابطه الانديه وهكذا تكلمنا فيها كثير بقى والله اكثر من عشر سنين باقول لك ابعثي لازم يبقى في صندوق للاعبين في الحاله د لع على طول اول حاله الطوارئ مستنوش وبعد كده بقى يبقى جمعه صح دي حاجه الحاجه الثانيه فيها ايه لما اللعيبه يبقى أعضاء في جمعيات لاعبيه المحترفين ليه دورها برده انها بتتكون بالعلاج الفرح كان يشرفني كم في السنه جنيه في السنه 



كلها يعني رسيفر ستار تراك 5600يعني اتمنى ان كل اللاعيبه الناس تشترك دي مش دعوة انا ما بعملش انا بشتغل في جامعه مفتوحه على فكره ولا ليها علاقه بيها انا كابتن مجدي طبعا ده رمز الكره المصريه بس انا بتكلم ده منفذ منفذ إن على الاقل لو لقدر الله حصل حاجه بتخوف الناس سلمى بنت بتكلف ألف جنيه انا باقول لك بجنيه قبل ما تعمل بقى  ربطة اللاعيبه لاعبين 




osn biss key nilesat 2024




  • ويدفعها مثلا جنيه كل العيب في السماء في السنة الجايه وتفتح احنا عندنا مثلا حوالي لهب اللي هو ده الاقسام الادبيه لما كل اللعيبه في عبيطه جنيه حتى ثمن الاستمارة حتى حاجات من دي النهارده عن لاعيب في مصر القسم الثاني والقسم الثالث هي اخذته منها تنظيف السنة قسم الثالث قوائم الدوري الممتاز بين وصلوا جنيه لازم يعني اللي هيبقى اتحسبت بعض النهارده عندي بكره عندك لا المفروض اتحاد الكرة جميع شفرات القمر البلغاري 2024الحامول تفكر في الموضوع ده وعلى فكره الحا ي مبتجيش الا المجموعة ا

  • بعث لي انه في دكتور إيهاب الكومي تواصل مع طارق شركه شركه يبعث لي هو تواصل مع مع وكيل اللاعبين و ابعث لي رقمها دي صوره محمد رمضان كان موجود في دكرنس المهندس إبراهيم وبالمناسبه المهندس ابراهيم حتى كمان ابعثلي المتواصل مع سماح حمزه و مع استاذ جمال علام اتكلم معاك اتواصل مع جمال حد عارف اقعد مع سماح حمزه تذاكر بالنسبه للولد لاقينه عايز يروح فين يا 



biss key nilesat 2024




وكان برده استاذ حماده الضوء يعني تكاتف بردهجميع شفرات القمر البلغاري 2024 في نفس الحكايه التذاكر بس كنت بذاكر كان في مشكله من امراته وبنته علشان يقدروا يسافروا معه وطبعا ناس كثيره من سيناء طيب استاذ جمال على الموقع ده الاستاذ ابراهيم ا يشوف حل برده في الموضوع هيحاول ان هو المهم انه فيه تكاته حتى في حوار حد حتى على احد ابدا ان يكون موجود فيها في وفي الحب وفي الاخر انسان بها ادم طب نحاول نحن ساعده يعني اللي هيفك كربو اكيد ربنا حي وقفت معه وهو بي



قول ايه عشان سمعت مصvanilla server codeر والمسئوليه الخاصه باصحاب استاذ ابراهيم هند ابراهيم علي مشكله جدا وشكله الصحاب دور حياه وسامر ابو الخير و كابتن محمد رمضان والناس اللي اتكتفت كلها عايزه اتكلم معك بسرعه من الانديه عشان ياخذ ياخذ الصعيد الاول الوطن بثلاثه اسمع م والاثنين قد بعض في البوست هناك المواجهات 




شفرات osn 2024




  • المباشرة مستقبل واضحين المجموعة الستة خلص على مكروه ولا شيليها جدا جدا جدا لهوش يعني انا باقول لها دلوقتي اتصل بالنت على الله أكرم نفسي وخلاص الدوري خلي مثلا خمس ست اسابيع وبيقول له من دلوقتي من الجروب المجموعة السابعة كهرباء اسماعيليه المجموعة الثامنة تعرفي انا بقى اروح وما الستار لينك 999 الازرقوطن يتنافس مع النجوم والاثنين قد بعض في البوست هناك المواجهات المباشرة مستقبل واضحين المجموعة الستة خلص على مكروه ولا شيليها جدا جدا جدا لهوش يعني انا باقول لها دلو

  • قتي اتصل بالنت على الله أكرم نفسي وخلاص الدوري خلي مثلا خمس س بيقول له من دلوقتي ميكروب المجموعة السابعة كهرباء اسماعيليه المجموعة الثامنة تعرفي انا بقى اروح وبس على فكرة قدرتنا على احنا نزعها دول اللي كانوا اللي صعب الثالثة عايزه اتكلم عن الصعيد أسوان وشجعني مشاكل كثير فاكر نبيل حسب حسلودر صن بلص فانيلاب الموضوع و ماشي في 



art biss key 2024




الطريق دلوقتي ما تعطلش طوارئ سنة مجموعه الصعيد على طول اللي بيركب العربيات القطار وراء بيصعب بسهوله يعني قبل كده كان أسوان والمقاصة والجونة و الشرقية للدخان وهو الركن السنتين اللي فاتوا كان المنافسه كانت ثلاثه ا رق كانوا يتنفس لحد اخر ثلاث او اسبوعين ثلاثه السنه دي رجعت بقى ريما لعادتها القديمة زي ما تقولي ولا ايه هترجع بأسوان اختار بشدة بين الصعود ولكن قيمه بيحاول وانت على قد المكانيات لكن هيما السنه دي امكانياته اعلى بكثير بكثير بقاحدث ت



حويل h6ى لي اكثر من عشر سنين ما اول مره يجيب لاعيب فوق الالف جنيه وانت طالعه يعني اغلى لاعيب عندهم عمر عزت من رقم بنت بتهزر عمرو كان واخذ في يديه ساعه التعاقد كده مئه الف جنيه وده اغلى لاعب يعتبر في موجود في في الصعيد ثم كيما من على بعض شويه لكن المنياوي الالمونيوم في الصوره والبترول الحياه بترول عامل مسلم ولا اروع عرض حاجه بصراحه يا حبيبتي 


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع