القائمة الرئيسية

الصفحات

مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر ال جي

مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر ال جي
مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر ال جي


 البطوله هل بعد كل مثلا لو انت ما انت كنت متضايق كنت بنت بس ساعات اوقات بيتحكموا بيتحكموا وتكتف في لكن لو كان ممثلا في منكم يحكموك مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر توشيبا منك مبيحصلش في نفس المباراة يعني ايه تقولي زمايلك لا انت كنت هنا مثلا مش موافق اللي انت كنت هنا كنت محتاج كذا ولا بتتعاملوا مع بعض ازاي لا فكرة يدك ليه مش هنطلع مع بعض في نفس الماتش ممكن يبقى في واحد او اتنين مش موجود لكن في وفي لكن احنا طبعا كلنا بنبقى بعدها جدا يعني بيلعب في التعيين اعمل مبارك لبعض ونبقى بعدها جدا وقليل بس برده البعض و لازم طبعا احنا وريني نتفرج على كل  ات واحنا قاعدين في الفندق التابع مباريات طبعا عشان خاطر نتعلمو بيذاكر برده الفرق ولازم ودي حاجه من الحاجات المه


مه جدا يمكن ذاكري الفرق بين طريق تلعبها تكنيكل بيلعبوا به وفي نفس الوقت اللي هو ده ما يمنعش كمان موجودين في احنا طالعه من العجين من فوكس قوي عليها على الط بعا نجاحهم يعني اسكندريه هنا كلنا للنجاح لقدر الله حصل اى اخطاء قد يؤثر على اداء البيت يمكن لما بيكون مثلا انت عارف ان كان لحد من عندها شويه عون في الاداء لحد ما حكم بتبقى بتبق ي يعني شايف انها تبقى مشكله مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر او انت خايف ان انت تبقي مباراه تبقى فيها شويه تقعد في تبقى خايف من الاخطاء مثلا لا هي مش هي مش هي مش هي فيها جوه يعني هو زي ما قلت لك قبل كده برده فكرت اللي يعني ايه الصور غرافي والمناخ اللي الكره الأفريقية مع يشفيك بقى غير شويه غير الشمال هم طبيعتهم فيها هو شويه والقوه البدنيه بتاعتهم المستوى




مقاسات تلفزيون ٦٥ بوصة




  •  البدتحميل ملف قنوات الهوت بيردل التحكم عالي جدا فعشان كده احنا دايما هتلاقي احنا نحط اول فرقة بتاعتها وتيجي تشارك بالطريقة السحرية لتجديد سيرفر gshare مجاناره فظيع جدا قولي احنا هنلعب ازاي الفرق جديده هم اقسام و قوة بدنية غير طبيعيه امتحانات آخر هي بتبقى يعني هو اللي بتاع الفرق الأخطاء متختلفش تحميل جميع ترددات نايل سات 2022 pdfما بتتغيرش لكن في الاخر الامتحان طول ما هو مافيهوش خصائص انا باسمع باللعب خلاص مش مهم كده لكن هي فترة طابع اكيد الدوري المصري أو الدوري في المتحويل ملف m3u الى cfgنطقة العربية غير الدوري في المستوى القاري الافريقيه او الدوري الاوروبي البر احنا البلد دي الوحيده احنا والمغرب تقنية الفار في المباريات المحلية شفتها ازاي تكشف هو تلاقيه وطبعا اكيد في حكام دولية مش بس مصيبه مغاربة هم فكرهم بره ولكن

  •  في دول هم معندهمش نيتك بقرف هل ابليس كان في اوبه في الوقت ده هل شفتوا اخطاء مثلا من الحكام من جنسيات مختلفة تحديدا في النهار والله بصي ما بقيناش مشاكل ولا حاجه   لان هو كشاف يعمل كورسات ودورات سواء التجمعات او عن طريق اون لاين للجميع الحكام القارة الافريقية يعني على اساس يبقى في الآيس تنزيل معتحويل رسيفر sony star 6000 hd 4gجم الحكم فأحنا بالناس صراحه مشاكل في البرد بالعكس كان كانت التعامل مع الجار كان بروفيشنال جدا التقنية معمول على مستوى عالي جدا اعتقد يعني بنسبة % التقدم التقني نجحت بشكل كويس في البطوله الامم الافريقيه مع حسن في مشاكل ولا خلصت على خير ما ينفعش لها حاجه وحنيتها شف ودي اول تجربه في بطوله امم في الكاميرا فطبعا يعني دي بالنسبه لنا حاجه كويس




ابعاد شاشة 65 بوصة




ه وده اللي هيستمر بعد كده يعني بقى  خلاص هتبقى للتقنيه دي فهي تنجح شكلك كويس في اول بطوله دي كانت كانت مهم وكان بالنسبه لي احنا تحدي يعني سؤال حكاما وكل المسؤولين يعمل تحدي مره يتم استخدام تقنيه النار ا  كوبرا قولد معنا تليفونك ده احد من زمايلك مش هاقول له مين انا عارفه طبعا منين بس ممكن تاخذ التليفون وتحولت اعرف صوتك الو اخبارك ايه اخبارك ايه انت عامل ايه تمام انا باكلمك اه انت عندك انت عندك ماتش النهارده ولا بكره النهارده عندك النهارده عندك ايه يا كابتن احمد ان شاء الله عندي النهارده الجيش ده بتاع ربنا يا جماعه على الشاشه  حسام طه معين على التليفون احمد كلمني عن البطوله وكواليسها كده هناك و انت


 متابعه مع بعض والله كنت نوع الحمد لله ن احنا نكون سبعة منمتش ده شيء يشرفني واكيد يعني كنت بار لانهم كانوا في نفس المدينه اللي احنا كنا ف عا في النهايه كان السواق أداء المنتخب او غداء  شيخ للمشاركة في التحكيم المصري في البطولة اهم مباراة شاركت فيها في البطوله  انا عايز اقول حاجه هو يمكن كان عندنا مطلوب المجموعات سلطان المشكله بتاعه ماتش كابتن احمد اسمع منك طبعا باذن الله ونبارك لك طبعا عن بطولة ويعني وشكل جميل ظهرت به في كاس افريقيا بالنسبة لك دائما بالتوفيق باذن الله كويسه كلنا لبن اتمنى لبعض ما كان يلعب في مباريات فادل درش ال كان سيدنا يعني والحمد لله ادينا اللي يعني الل





مقاس الشاشة ٦٥ بوصة




  • ي يقدر عليه بحس ان احنا نوصل لها بعد ما كان في البطوله مش واضح ان فقط الاتصال مع وكان بيكلم هم  هم سامعين فانا مش فاكره لقاء الحقيقه مقاس شاشة سامسونج 65 بوصة بالسنتيمتر بس هذا فعلا ممكن يحصل في المباريات نفضل اتصال بحكم الساحه والله بصي بتحصل بتحصل وعلى فكرة بتحصل في كل حته في العالم يعني اصل البيت لاخر تقنيه يعني اللي عاملين ممكن لاقدر الله يحصل عطل كهربائي عطل فى العربيه البار فيه مشكله في السماعات بتاعت الحكام ممكن تكون ولكن يبقى هنا تقنين موجودين يعني مش احنا مش موجودين لوحدينا بس قنين موجودين مسئولين عن في المنظمة بتاعه البارفان قدر الله ما بيحصل حاجه يحاول يدمر بكم لو ما رديت كمية البول لكن ممكن تحصل والتقنيات يعني تفطر خالص وهنا في بروتوكول ولم

  • ا الب راش موجود حكم بيع للحكم بيعلم الجميع الاطراف انه مش وهو بيلعب امور عاديه بس على فكره من المباراه اللي كان هو كان بيتكلم ما اعرفش بقى هو كان مش عارف 65 بوصة بالسنتيمتر كيف اعرف مقاس شاشة التلفزيون انك جئت اتصال ولا هو عارف ان هو يعني يمكن الكلام اللي وصلنا بعد كده ان هو عامل نفسه بيكلم الفار هل الكلام ده خنقني مضبوط ولا هو فعلا يبقى الخير ولا لما سامعين ممكن احيانا الح  احنا في المباريات بيحصل تشيك بيننا وبين بعض فغلبه اوقات الماتشات لاقيه ناس نظام الحكم حتى في الدوري المصري ممكن كل وقت يبقى في تواصل النهارده كون في حالا على اساس ان انا باطمن انه انه التقنيه معي ممكن يحصل حاجه بس ح ا حصل حاجه في بينكم اعطيني في الملعب لازم ف



مقاس شاشة ٦٥ بوصة




ي الملعب لو حصل حاجه بيت بلغتنا لعب منه فعندنا ارضي تزعقلي طول شويه ولا حاجه فيك وتكون بيقول ان ابلغ تين دائما ممكن نتكلم وفي انت فاكرني وبيتكلم هو مش سامع او انت عايز توصل معي لكن هو بيحاول يشوف العربيه البارودي موجوده معه اصلا ولا لا تتكلم عن بعض أحكام ويمكن يعني زي الاول ابدا الحكم في هذه طبعا المواقع الشهيرة بتاعة مباراة الاهلي وتونس اللي انتهت قبل النقاب خمس دقائق يعني كد لى الملابسات الموقف وايه اللي حصل منك ولا هو انا معنديش انا انا شخصيه اضحك مع واحده لا على فكره خرجني من الكلام ياسين سنه واربع شهور ي غندور ده بقى اول ولد عندي بيحبك جدا وحضرتك ابعدوا عني ابعدوا عن التحكيم على فكرة ما ينفعش عشان ما تعرفش هو


 كويس انهم دلوقت عشان عبده انت مين حكم كمان بالبسيط انت مريحة كم قوي جدا حتى كمان للفتن سمعتها كثير جدا يجري اختبارات اختبارات للحكام لنا اختبارات الحكام البطولة جدا يعني مش بسيطه يعني جاي يحكي لنا كده ممكن اختبار ازاى بيبقى قاعد له ازاي حتى علشان الاستعداد اللي انا دائما بعد ال  بشكل مواعيد تدريبات معينة تخليني اقدر اكتب هذا الاختبار اما شكل الاختبار هو معروف يبقى متقسم المستويين اول اول قسمين الجزء الاول بتاع الاختبار بيبقى فيلم الست اللي هو القصير ال ي برنس يبقى حوالي ست مرات في زمن معين لازم الحكم ياخذهم وبعدين فيلفيت بيبقى تسمين اللاب او الفواكه حسن منور متر في المغسلة مع متر على اربع مراحل يجي / ثانيه وجرحني التر الثانيه يبقى يبقى حكم مراقبه دنيا





مقاسات الشاشة 65 بوصة




  •  يقدر يجيب مرات او اذا كان مرشح ما يدخل قيمه توليه اوكا وهكذا وطبعا كان بينك انت لازم يكون في درس وتبقى يعني  عيد بقى المباريات مع شغلك والله طبعا اغلبيت مقاس شاشة ٦٥ بوصة الحكام فعلا زي ما انت قلت تقريبا معظم الموظفين في قطاعات مختلفه انا شخصين موظف قطاع البترول الصعوبه بتبقى معي من فكرت ان انا ازاي اهيئ نفسي وهي الناس اللي عندي في الشغل ان انا عندي من الشغل ثاني للن عتبره مش محترف ويعتبر حيوي احنا سبنا هو لسه مش محترفين تمام لكن ازاي تدريت تدي طباعه على الناس ان انا لازم في وقت ما يكون عندي ماتش وعندي سفريات ينفع ان اكون مش موجود في الشغل ده موضوع صراحه مش سهل يعني الموضوع مش هاكتب ايه معنى كده ان انا احمد  

  • سام نفس القصه وفكرك تتصل بتقول انت ممكن تلاقي المديرين مش مهم تفهمي فكره انه يعني يه عندك ماتش ما تجيش الشغل وانت عندك بطوله زي ما احنا كده كثير اهم انا زعقت لي شهرمدبلج في بعض الناس وهم تمام فكرت انه انا ربنا ادانى حته زياده شويه لكن في ت انا موظف فلازم اعمل بالناس بين الاثنين الصراحه يعني دي ارجع بقى للناس المسؤولين عنك الهم اللي يفهمه ده عشان كده الواحد صراحه يعني برده  اللي انت يعني جبت لنا في السكة ليه انا واحد من الناس يعني الواحد لازم يفكر ناس كثيره جدا ابق كلمني انا شخصيا منهم يا رئيس مجلس إدارة موجود ومش موجود اسمه السيد البدوي رئيس مجلس إدارة شركة الخدمات البحرية طب ده ساعدني كثير جدا ان انا اقدر اعمل بأن

لا تغلق المتصفح. انتظر حتى يكتمل التحميل قد يستغرق ذلك بعض الدقائق

ضع تعليق يكتمل التحميل


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع