القائمة الرئيسية

الصفحات

جميع ارقام تفعيل السيرفرات لجميع رسيفرات hawks iptv

جميع ارقام تفعيل السيرفرات لجميع رسيفرات hawks iptv
جميع ارقام تفعيل السيرفرات لجميع رسيفرات hawks iptv

ثه مش بغالغ ومش بزود ومش بقول ارقام وخلاص المهم انا عايز اللي يتفرج معايا على الفيديو واللي يكمل معاه الفيديو يكون فعلا حد عايز يشتغل مش حد عايز اللي هو برنامج على الموبايل يخش يجيب منه لو انت شخص عايز برنامج سهل جدا ما بتروح يتنصب عليك الفيديو ده للاسف مش ليك والفيديوهات الجايه عندنا في القناه كلها عباره عن شغل بجد هتجيب منه فلوس بجد وفلوس حقيقيه حاجه عايزه اقدمها فانا متشكر جدا لي، رسيفر hawks 555 mini ،ك كوبايه الشاي بتاعتك بقى وكوبايه القهوه بتاعتك انا مش هاجيبها تمام ويلا بينا نخش على شرح العمل هو اللي انت شايفه قايم اشترك خليني اقول لك قبل ما نبدا ان الشغل بتاعنا النهارده يعني حاجه، سعر رسيفر hawks 555 mini ، كده عشان خاطر بتاع تحفيظك شويه فالشغل بتاعك واللي هيديك فلوس هي شركه جوجل فما فيش اضمن من كده وما فيش اامن من .



كده مكان انت تشتغل فيه وفعلا تاخد فلوس اخر الشهر مش هتلاقي حد ينصب عليه فخلينا نخش على الكمبيوتر كده مره ثانيه ونيجي هنا كده ده الموقع بتاعي تما، رسيفر hawks 555 combo ،م اسمه فلوس اون لاين او دبليو دبليو لايف بتنزل فيه هتلاقيني اصلا بحط لك رابط المواقع اللي انا بشرحها دايركت يعني مباشر كده في الوصف ما بحطلكش مواقع ولا خش على موقع هتلاقيها الر، سوفت رسيفر hawks 999 mini ،ابط والكلام ده كله عشان مش عايز اتوه حد فيكم انا مش عايز استغل حد فيكم ان انا احط له رابط المدونه حساب منها فلوس تمام ادي اثبات اهو في اثبات ثاني تمام على فيديوهات على التيك توك نعمل موقع سهل جدا جدا جدا ركز معنا قلت لك ده مشروع فانت لو عايز فعل.

تحديث رسيفر hawks


ا تعمل فلوس ركز معايا قبل بقى ما نخش كده خلينا نخش كده على اليوتيوب ونكتب مثلا جوجل ادسنس مثلا ادسنس دي بالمناسبه اللي بتدينا احنا يوتيوبر فلوس د، ملف قنوات رسيفر hawks 999 mini ،ي اللي احنا بنكسب منها فلوس فلو انت شايف ان احنا بنعمل فلوس زي ما انت متخيل بالكم مع اني اروح ادسنس اضعاف اليوتيوب تمام ارباح ادسنس للمواقع اضعاف بقى من اليوتيوب فانا يكرمه يا رب، ملف قنوات رسيفر hawks ،يورويورودولار بس هشام ثاني كيفيه مضاعفه ارباح في ارباح بفلوس برده ما شاء الله اساسا محموله بتعمل كورسات بس للمجال ده فاهم قصدي فخلينا نقفل بقى كده جبت لك كذا اثبات ولسه متالقا بدولار في الشهر يعنيجنيه مصريجنيه مصري في الشهر ده .



انت ممكن تشرب كوبايتين انا بقول لك هتعمل مشروع فاهم قصدي فخلينا نكمل شويه طبعا الموقع ده بيقدم استضافات كثير تشتريها بس خلينا ننزل كده ونشوف اسعار الص، رسيفر هواوي ،فات هنا دي دولار ونص في الشهر تمام دولار ونص في الشهر يعني ايه يعنيجنيه اوجنيه وفي الاستضافه مواقع مميزهدولار وفي المواقع الاعمال باربعه دولار في الشهر طبعا كل واحده لها مميزا، رسيفر hk1 ،ت وكل واحده ليها عيوب فهنا بيديك موقع من واحد بيديك ما فيهوش دومين مجاني دومين ده اللي هو الاسم بتاعك اللي هو دبليو دبليو دوس محمد اشرف دوت كوم الاسم ده بقى انت بتشتريه اصلا بدولار فهنا هو مش موجود مجاني فهتروح بيديك بريد الك.

ملف قنوات رسيفر hawks 555 mini


تروني مجانا وبيديك دومين مجاني يعني بيوفر لك كماندولار هو واخده ما اقصرش وعندي اكثر استضافه ناس بتستخدمها واجي فعلا اللي انا استخدمها دلوقتي فهبدا ادوس، سوفت وير رسيفر hawks 999 mini ، اضف الى السله بعد ما ادوسها قد ايه عايز مدتها شهر واحد بس في ناس بتحجزفيبسدي لو انت ضامن اول الحاجه اللي انت رايح هتشتغل فيها ابدا انزل واقول له بيقول لي حدد طريقه ا، رسيفر hawks ،لدفع خلينا ننزل الاول بيقول لي ان هو هيديني الدومين اهو اللي هو اسم النطاق مجانا وبيقول لك اساسا والكلام ده كله فانا عايز قرون خ.



صم هيدوني جمول خصم فانا استغلت النقطه دي وهستخدم الفون الخصم اللي هي فعلا وابدا ان انا اختار طريقه الدفع طبعا تقدر تدفع عن طريق بايبال او البطاقات الم، مواصفات رسيفر hawks 999 mini ،صريه وهبدا ادوس تقديم دفع امن كل ما تدوس على تقديم دفع امن صحيح انا عشان ما عملتش الحساب على المنصه اهو بعد ما ندوس على التقديم ده ايمن هيبدا يفتح لك انا اخترت دولار مميزه قيد الاع، فلاشة رسيفر hawks 999 mini ،داد وابدا اخش اعملها اعداد لو دخلنا على الفاتوره هنلاقي مثلا ان انا كنت عامل لخبطه كتير ما شاء الله عليا ب.

رسيفر hawks 555 lux


س ان انا خلاص دفعت تمام تمام وزي الفل هنبدا اول حاجه نعملها ان احنا طبعا عايزين الاسم نت بقى دوت كوم عادي وانت هتاخده ببلاش اهو زيرو في السنه اقول، تنزيل القنوات على رسيفر humax ، له احصل على نطاق كده انا اخذت دومين ثمنهدولار خدته ببلاش يعني يعتبر انت واخد الاستضافه لو خصمناهم مندولار هتلاقيهادولار ولا حاجه فبيقول لي البيانات بقى بتاعتي هبدا املاها عشان خاط، ضبط رسيفر humax ،ر دي حاجات شخصيه وابدا ادوس على نهايه تسجيل فانا كده خلاص كملت البيانات فجايب لي جاري التسجيل اهو البريد التحقق ان هو يبعث لك رساله على الايميل عشان خاطر يبدا يستحقها فكده خلاص انا قد تم ارسال رساله التاكيد الالكترونيه هبدا اخش.



 على الايميل بتاعي عشان خاطر ان انا ااكد الكلام ده كله دي حاجه احنا متعودين عمل وكل حاجه تمام صلاحيهتمام هنبدا بقى نخش على الاستضافه بتاعتنا كاميرا انت كده ، سعر رسيفر hawks 555 lux ،بتدوس ابدا الان ابدا ينزلك بيقول لك انا شغل نفسي سانشئه بنفسي اجيب حد يعني يعمله لك ولا انت هتعمله لنفسك انت هتقول له مثلا انا مبتدئ فهيبدا ان هو يساعدك في حاجات يقول لك ان ا، رسيفر ركاز hd للبيع ،نت ازاي تمشي ازاي تعمل تمام فهنا بيقول لك انت عايز تعمل موقع جديد ولا انت عندك موقع اصلا وعايز تنقله على الاستضافه المهم انت اختر الورد يا برنس لو انت هتعمل متجر الكتروني بتختار هنا وبتختاره هنبدا ندوس على بينزلك هنا بيقول لك هيعمل حسا.

رسيفر hawks 555 mix


ب على الايميل الباسورد عشان اتاكد ان انت صاحب الموقع فتعمل الباسورد كويس واوعى تنساه انا عملته خلاص ونزلني بقى على الصفحه دي بقى بص بقى، ريموت رسيفر hawks ، الجمال والحلاوه لو انت عايز تعمل موقع مثلا تعرض عليه المعرض عربيات الشغل بسهوله هتيجي تعمل لهم مواقع كده لا اقول له خلاص انا عايز الموقع ده فبيقول لي اختار الدومين اللي انت عا، رسيفر دش وانترنت ،يز تحطه عليه الموقع الحوار ده وابدا ادوس على حد وخلاص يجيب لي الصفحه دي هقول له انهاء الاعداد كده هو هيبدا يركب لك الشكل اللي انت اخترته ده كاني انا دلوقتي بعمل موقع تاجير عربيات تمام فالشكل ده بيحطه لي على الدومين تهيئه الاعداد % %.



 وهكذا المهم احنا بقى هنكسب ازاي او احنا هنعمل ايه اصلا زي ما انا قلت لك انا دلوقتي كنت عامل موقع او مدونه بس عقلات فاهم حكتب بس وبعد كده هقدم الادس ان، رسيفر هوكس جامبو ، هو يحط لي اعلانات عندي زي الاعلانات اللي انت بتشوفها في القناه عندي كده هو بيحط اعلانات على الموقع بتاعك بس بتبقى عباره يعني اللي بيجي لك على المدونه بيبدا يديك عليها فلوس ، جهاز رسيفر gobx ،زي ما في اليوتيوب المشاهدات بتاعه الالام بيبدا يدي عليها فلوس اليوتيوبرز الموقع المشاهدات بتاعه الاعلانات برده هتبدا ان انت هت بتحبه انت راجل بتحب الكوره تقدر تعمل مدونه تتكلم فيها عن الكوره والدوري المصري الدوري الانجليزي دوري ا.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع