القائمة الرئيسية

الصفحات

كود تفعيل istar A8500 جميع رسيفرات HD

كود تفعيل istar A8500 جميع رسيفرات HD
كود تفعيل istar A8500 جميع رسيفرات HD

 ان انت تعمل اعلانات تبدا تعمل كبيره جدا وانت بتحدد على قد ما تقدر الاستهداف بتاعك لكن في الاخر خالص النتيجه بتبقى ضعيفه جدا ليه لان الاستدافها ما بيبقاش % صح سواء انت بقى مش فاهم في الاستهداف قوي انما في الاخر خالص انت بتصرف فلوس بتروح تصرف فلوس وعقبال كبيره جدا بتوصل لدولار ممكن اوده في طريقه ثانيه خالص مش هتدفع المبالغ دي كلها اصلا مش هتروح تعمل اعلانات ومش هتدفع الكلام ده، ملف قنوات رسيفر istar a8500 plus ، كله وحقق مبيعات اكتر بكتير جدا من المبيعات اللي هتجيلك من الاعلانات في استراتيجيه جباره لو انت بتسوق الخدمه مثلا المطلوب منك ان انت مثلا لو جبت حد اشترى الاستضافه دي هتاخددول، رسيفر istar a8500 ،ار طيب انت بتروح تعمل احنا انت ما بتعرفش انت بتعمل اعلانات انت معكش فلوس دلوقتي شخص معهوش اي رسمه خالص .



فانت المفروض مطلوب منك ان انت يا اما تروح تسوق مجاني تفضل تنشر على الجروب الخدمه بتاعتك او سواء تشتري المنتج بتاعك فخلينا بسرعه كده نروح عل، مواصفات رسيفر istar a8500 plus ،ى الكمبيوتر بتاعنا ونبدا لشرح العملي كده على السريع شكل نظري نبدا دلوقتي نخش نطبق بشكل عملي اوبو ان في فيديوهات كثيره جدا فايداكم فاللي لسه اول مره يشوفنا يخش ياخد لفه كده في الق، istar a8500 plus اشتراك ،ناه وخلينا نبدا الفيديو بتاعنا على طول خلينا نخش كده مثلا على الانستقرام وليكن مثلا انا دلوقتي ببيع او بقدم خدمه معينه خليك معايا وما تستصعبش الكلام الموضوع سهل جدا لما اشرح لك عمل دلوقتي هتفهم الدنيا سهله ازاي وان هي مش محتاجه التعقيدات دي كلها بق.

istar a8500


دم خدمه معينه وهي ان انا مشترك مثلا بسوق القفله تبع البلو مستهدفه تشتري الخدمه بتاعته عشان الناس دي تشتري فعلا الخدمه بتاعته او تروح تشتري المنتج بتاع، تحديث istar a8500 plus ،ه او تشترك في الخدمه بتاعته لازم فعلا تقوم مستهدفه % وفعلا محتاجه الحاجه اللي هو عايزها لما انت تيجي تعمل اعلان بتعمل استهداف وانت وحظر بقى انما في طريقه ثانيه اسهل بكثير جدا جدا من ، ملف قنوات istar a8500 plus ،وليكن مثلا خلينا نبص كده في الاكونت بتاعي زي ما انا قلت لكم والاكونت اهو فيواحد عشانلايك برده طب لو جينا بصينا على الصوره دي انا جبتالف لايك طيب وفيكومنت برده ما فيش كومنتات لو دخلنا نبص على الكومنتات كده لو بصينا بعضهم مث.



لا ادي اول واحد حمو ابراهيم ماشي تمام وسعيد بيبو منور عم سيد مهند ماشي يا عم كثير جدا سواء الرقم بتاع الاكونت نفسه اللي هو ال , زي ما انتم شايفين انا لو كتبتهاولا ، istar a8500 pro ،حاجه ما حدش راسك فيا واحد عندهمتابع ولامتابع يعني مين ده تمام وزي ما قلت لكم سواء الخدمه او بتبيع منتج معين فده هيزود من المبيعات بتاعتك زي ما تكلمنا قبل كده طبحور المنشانات ده انا هق، رسيفر istar a8500 plus ،ول للاخر كده انا مثلا كمحمد ببيع فنجان القهوه ده وليكن انا ببيع الشنجان القهوه ده الرسميه بتاع كوفي بري الصفحه دي فيهاالف واحد طيبدول عاملين لايك لكوفي بريك ليه عشان هم مهتمين بالقهوه هم فعلا بيحبوا وبيحبوا القهوه تمام كده تمام زي الفل .

كود تفعيل istar a8500


يبقى انا اروح اعمل اعلان وادفع فلوس للفيسبوك والانستقرام ادفع بالدولار عشان يجيب لي ثلاثواحد نصهم ولا اخذ الدول اللي موجودين في كوفي اللي هم اصلا %، a8500 plus ، او مليون في الميه كمان مهتمين بالقهوه واجيبهم على الاكونت بتاعي خلينا نفتح كده واجيبهم هنا على البوست بتاعي او الصوره بتاعتي اقول لهم بصوا انا ببيع كوبايه القهوه دي هيشوفوا طبعا كوب، سعر رسيفر istar a8500 plus ،ايه القهوه شكلها حلو انا عارضها بشكل كويس فيهم اصلا مهتمين هيعملوا ايه عندكواحد عملت اخذتهم كده جبناهم ازا.



ي بقى بص يا عم الحاج ركز كده معايا في خلينا نخش على الموقع ده الموقع ده طبعا انا قلت لكم عليه قبل كده خلينا برده وراكم تعملوا اكونت ازاي سهل جدا صاينين مع، تحديث رسيفر istar a8500 plus ،اكوا وابدا ان انا اكتب اليوزر نيم يعني هو مكتوب خلينا شويه كده يعني دخلت الاكونت بتاعي طيب ايه اللي انا عملته بقى بنجيبهم اصلا ازاي او بنعمل الحاجات دي منين هنخش كده على الصفحه الرئيس، جهاز استقبال رسيفر istar a8500 plus ،يه بتاعه الموقع وخلينا نختار ان احنا انستقرام سيرفس في ارابيك وانستقرام لايك وانستقرام لايك انستقرام لايك.

istar a8500 plus


 جديد اند هاشت اكس تمام تبدا ان انت تدوس عليه في طبعا بيجيب لك مشاهدات للريل مشاهدات الفيديوز اللي انت بتحطها مشاهدات للستوري والسيف للبوست وحاج، istar a8500 plus code free ،ات كثيره يعني بص عندك انت كل ما بتشتهي نفسك لو دوست عليها اقول لك حط لي الوزارات انت اللي تحطها لي تمام طب انت هتحطها اصلا ازاي انت مثلا عندك كوفي بريك زي ما احنا اتفقنا ف، istar a8500 plus software ،يواحد طب انت هل هتفضل تاخذ كل واحد كوبي كده وتروح تحطه لا في طريقه هي اداه كده معينه انت بتثبتها في السطح بتاعك اسمها اي جي اكسبور الطبعه تبقى موجوده عندك بالشكل ده مجرد ما تفتحها هيقول لك حط لي اليوزر نيم اللي انت عايز تسحب.



 الدرده بتاعته اللي انت عايز تسحب والله العظيم البرامج اللي بتعمل كده برامج تسويق بفلوس على الاعدادي وتحط له وابدا ادوس اكس بورد هيبدا يحمل بالشكل ده زي ما انت ، istar a8500 plus code ،شفت جاب لك كل الناس اللي موجوده صورتهم انا نبقى ناخده ونحطه في الموقع الثاني ركز معايا فرطحها لك الشرط الثاني مش مدفوع انت مسموح لك ان انت تسحب فعادي انت ممكن تش، istar a8500 plus update ،تغل بشكل مجاني تعملكل يوم او ان انت تشترك بقى في الاداه انا مش عارف والله فعلا هي الاداه بكام عشان ما حدش يقول ان انا بعمل اعلان والكلام ده كله سيبك من ان انت ما تشتريهاش خالص يعني ولا يهمك الخطه المجانيه لو عايز تعمل اكتر من كده بتعمل لح.

تجديد اشتراك istar a8500 plus


د , يا عم احنا عايزينبس ايه فاحنا كل اللي احنا عايزينه من القايمه دي هي اليوزر ليزر نيم بس فليكن مثلا احنا اخذنا اليوزر اهو علمنا عليهم كلهم واخذناهم كوب، istar a8500 plus software download ،ي تمام نرجع ثاني على الصفحه بتاعتنا ونرجع تاني على الموقع اللي احنا هنقول له بقى خلاص ادي اليوزر تبدا تدوس بيست هنا كده خلاص اهو كده هنا تمام هيقول لك بقى حط لي لينك البوست اللي، istar a8500 plus software update ، انت عايز تمنشنهم فيه زي ما انا هنا انا منشنتهم على الصوره دي فهقول له خلاص هي دي الصوره اللي انا عايزه فالمفروض اصلا ان اقل حاجهمشوانا حاطط لهطبعا فيعني اقل حاجهفانا ممكن اخد هتلاقيه موجود اهو ولسه الخدمه يعني بتاخد وقت شويه ل.



حد ما يبدا ان هو هيمنشن الناس لحد ما يعالج اليوزر دي كلها يبدا ان هو يمشي بسرعه جدا طيب انت استفدت ايه من نقطه زي كده دي اول هيكسب الشهر يعني هيكسب فل، اشتراك istar a8500 plus ،وس بطريقه فظيعه انت لو زي ما انا قلت لك اقل مثال انت لو شغال قفاليد او شغال بتسوق لخدمه زي فايبر انت بتسوق لفايفر او بتسوق لفلوه وسط مثلا لحد بيقدم استضافه ودخلت هنا مثلا ع، istar a8700 ،لى اي معين بيقدم الاستضافات دي او بيقدم كورسات هتلاقي كل الناس اللي عنده واللي بتاخد الكرسي دي مليون في المئه مهتمه موضوع الاستضافات يعني كم ما تعرفش الكلام ده كله هتعمل ايه هسيبك كده لا مش هسيبك بص معايا بقى يا معلم خليني .

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع