القائمة الرئيسية

الصفحات

مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر توشيبا

مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر توشيبا
مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر توشيبا

 ه لاست مرزوق ذلك الشكل السيده فين الاثنين لاعيبه ونصف ملعب المدافع من يستلم من حسان من يقرب لحسان ولكن بتطلع كوره وتفاعل مستمر ليس هذا انتقاد منى لعبت المنصوره ما وابدا اسم المنصوره اسم كثيرة ولكن مساء المنصوره النهارده عليه علامات استفهام توصل الكرة السيد عوض سيد عوض سيد عوض مرزوق مرزوق السعدني كان يلعب في مقاس شاشة ٦٥ بوصة مركز وائل السعدني ده يعني تقريبا تمارين عمل خري ركز المنصوره توصل على طول اجنبيه وصوره ايمن محب هداف الدوري وهتوصل الكرة ليه حارس المرمى محمد جمعه منصور عبد الظاهر السقا واحد من اكثر اللاعبين اللي اعترفت أو نجحت الاحترام غيرت خارج مصر تاريخ ميلاد اللي في المنصوره وليد صلاح


 عبد اللطيف عمرو زكي أبو السعود حازم هاني حاسب الي الاس سلام مرزوق بتاع بنات سيما على طول اماميه مخطوف نادي المنصوره يحارب طب ابو النصر حلو معديه الكل لحمه فراوله فراوله بيعدي يلعب الاماميه شيتوس شيتوس بيلعب مين ده اللي ماسك الكوره المجد متقدم وماسك كوره المجد بيلعب تقسيمه في وسط الملعب مش هجيب حاجه من عندي انا بعلق على احداث في وراء والمتواجد أمام قراءة دروس نقول على طول امامية ل ابو النصر توصل لمين نعم مجلس الادارة وقال ان اتحمل كل شيء عليها كذب مجلس إدارة متحمس ال اوتو للنادي من ساعه اتحمله هزيمة فريق شوف القرد الاول ومتضايق مستغربه مره مدي مدي ضربه مره قلت لحضراتكم يسرا في الأوسكار من هم بيتغدوا في كل حته المند




مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر




  • وه الشناوي للفيومي الرفاعي السيد عيسى للبحث عن موارد المنصوره محمد بسيوني رئيس النادي امن العدد من مكانه بسيوني توصل ال على طول تبقى ضربه حره ضربه حره ضربه حره ضربه مرمى عموما بتنظيمات والراقيه ماتعودنا ولكن هذا العرض في سينما الدوري المصري غير لاقي فنيا بالفعل لكن على طول انا ميه لوائل السعدني السعدني للسيد عوض سيد عوض لسه كوره مع السيد عوض معديه من السيد توصل اماميه اصليه للكل تط وره بتبقى رميتها رامي التماس من ناحيه اليمين رميه التماس تتلعب على طول امانيها لي المنصوره اطلع كوره ثاني اكتوبر هل يستطيع المنصوره كل الاماني من قنا العميد بسيوني عامه على التاريخ نجاه هو لا يتدخل اكيد لاكن كشعور بقى شهور بتاع رئيس النادي ابن

  •  النادي اوصل القرن وهل عضو مجلس ا رب دي العصر الذهب لو عصر ابراهيم مجاهد وعصر انور رشا وعطر الشام ولكن ما كانش في نفس المكان اللي كان موجود طبعا سمير الاعلامي الكبير نصف الساعات احد من اصغر اعضاء مجلس الاداره السنه في المنصوره على طول السعدني الحكم الكبير رئيس لجنة الحكام الأصفر في الدقهلية الكابتن سال الطحان توتر الكوره على طول يا حسين يا حسين معديه توصل مرة ثانية في وسط الملعب للقمي صطفى ناصر محمد مسعد واضرب حره لمحمد مسعد واضرب حره محمد مسعد واضربها اعتقد في المقطم خلاص دخلنا على احداث دقائق والرابط الاخير من احداث وط الاول الشوط الثاني اوك توصل الكرة على طول انانيه خمس دقائق وقت بدل



كم عرض شاشة 65 بوصة





 من المنصوره على أعتاب زيزو مفروض انا لعبت المنصوره تشتغل الحاله اللي فيها النادي المنصورة حالة التجمع من ابناء المنصوره حول نادي المنصورة في الكلوت واجب النهارده أبناء النادي القدامى مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر زي ما قلت لحضرتك قبل كده وقول مره واثنين وثلاثه بدير والشال وكل موجود وايضا سطوحي والعميد محسن مختار موجود ولا دكتور سيدنا عيسى واشرف عيسى وكل الناس كنت شايلها القهوه وليد عافيه في  مع من أبناء المحافظ وميسي أربع حره هي المسيح انت اداره نادي المجد السكندري تضايقت نبيل عصام أيضا من أبناء الجهاز المنصوره والتفاعلات الزروع كبيره اسماء كبيره يعني نعم كنا بنشوف التجمع تجمعوا في أول لقاء يحضروا رئيس نادي المنصورة يلعب وتولى من ار عه لو أن المخرج وروحنا على


 بسيوني وهو يفتح عن الجهاز الفني لنادي المنصورة الكوره تبقى اربع حروف فقط عثمان بيتكلم مش مهم مش مهم مش ممكن محمد جمعه بضيع وقت و طفى عثمان لم يظهر كارت توصلك ورا الى عصفور عاطف نصحي بيلعب الاماميه الاماميه معديه الكل توصل في وسط الملعب نجحت اليمين ليه السعدني السعدني السعدني بيلعب بيقبض جاب الله السعدني حال التجمع الكبيره وحارس عشوائيه في اداء المنصوره توصل طول  انا ميه لو انت هي اللي هيبقى فيه قاعده مش هاستنى لبكره ما بيننا بسيوني والجهاز الفني واللاعبين ليسر تحديد قصير جهاز فني اللي ممكن تقدر تحدد وابعتهالك ماتش ما اعتقدش لان ده قلت لحضرتك مهم في تراكمات واداء للفريق





ابعاد شاشة ٦٥ بوصة




  •  النهارده مش بيلبسوا ده المطلوب ولا الليرست ومخاط جماهير نادي المنصوره توصل الكره على طول وتقعد ضربه حره ضربه حره من ناحيه اليمين رايح لها محمد ممدوح فيهم اهتمامك اعلاني من القنوات قصه الاكيد قنا  للرياضه تنقل احداث هذا اقلق على طول تبقى اربع مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر ال جي حروف ضربه حره وائل السعدني وائل السعدني توصل الكره وقت بعد اربع حره ضربه حره طبعا مدربين الكبار اللي ما شفتهوش في هذا الموسم كان لي حديث معهم سنتكلم عن الصعود للدوري الممتاز وأهمية صعود الفرق نجم نادي الزمالك طبعا ومنتخب مصر محمد صلاح ضد كريستيانو صلاح وهتفضل الكرة على طول لا اماميه توصل ثاني في وسط الملعب وكان لي حوار ايضا مع خالد سعيد ولكن خالد عيسى عندما طلبه في أحد اند ساور

  •  الفصل الثاني رفض وبشده الان انت بتبق  مدربين حتى تناكه مدرب افهمه يعلمها بيدنا هاني العقبي شريف الخشاب تتدرب في محمد صلاح وزي خالد عيد ابو ايمن المزين اختيار التوقيت العمل ليصل كل على طول انيميا نجحت الشمال لي احمد محمد فانا ولا بيتخصم لسه كنا مع التليفون اللي فين ولا كابتن فريق في غياب مهدي صبحي بعد قضاء التنفيذ ليه حق جمهور المجد السكندري يفرح ولو حق الجمهور المنصوره يا التزب حاله الصمت ولكن ممكن تشجع لاخر لحظه الخسارة ليست نهاية المطاف توصل كله على طول امام يا معديه تطلع كوره طبعا جدا تطلع على الكوره أبو النصر وعلى طول مع كوره أبو النص 





عرض تلفزيون ٦٥ بوصة بالسنتيمتر




 طفى عثمان بيونه أحداث اللقاء في التقدم طريق النصر بهدف مقابل لا شيء الاسبوع القادم حلقتنا النهارده الحقيقه معنا حكم من حكامنا السبعه اللي شرفونا في كاس افريقيا الاخيره اللي طبعا كان منتخبنا الوطني الوصيف فيها الحياة في عون بادئ هم الرائع في المتردد قناة 4kباريات النهارده حكمنا الدولي كابتن احمد الغندور امريكان احمد معنا منوره بك يا رب اكون ضيف خفيف عليكم النهارده ان شاء الله مبسوط جدا ان اكون معك النهارده طيب ول اء لكم هي كابتن احمد جيكوب زمايلك هيقول برده صباحو كامل كانوا موجودين في الشرقيه كابتن محمود عاشور كابتن محمود البنا كابتن امين عمر كابتن محمود ابو الرجال احمد حسام بطه ومحمد معروف عماد القادم عليهم كلهم واخيرا اخذت وليس اخرا طبعا احمد الغندور  


 ت الاحمدين يخليني كده بتكلم في البدايه قبل ما نتكلم عن كواليس بقى كاس الامم الافريقيه وجودكم فيها مصر كانت من يمكن اكبر عدد من حكام كان من مصر من المغرب عاطف كان يتابع حكام من مصر   الثانيين لما تم اختيارات من ضمن الحكام اللي تابعه في كاس الامم ونحن يعني كنت حابب ايه والله بصي هو او لا طبعا انا البطوله لما لما طبعا اعلان القائمه بتاعته بتاعه الحكام اكيد كلنا كان هو كان بيبقى نتمنى نكون  ن في اكبر بطوله قاريهرقيه ياض بطل قريب بالنسبه لنا و ك كمان كل  اتمنى انه يمثل بلده اكبر بطوله قاريه وده اللي انا كنت بتمناه ولكن في الاول وفي الاخر يطلق على اسماء معينه كنت بتمنى انتم عندكم في الميري وبعدين حصلت





كم مقاس شاشة 65 بوصة بالسنتيمتر




  •  المشكله في البطولة بخصوص الكويت مجموعة كبيرة حصلت نهائية قالها الكويت تقريبا بقى يبقى فى مشكله في م  عات حكام مصريين من وبرده في نفس الفكره الفكره لبنى حتى هتسافر ممكن خلال يومين فحضر نفسك انا فرح مكنتش مصدق ان كنت بحلم في يوم الايا  البطوله فقال لك نفسي رايح البطولة وبدون اي مقدمات فطبعا كنت قاعد جدا انا فرحان انا رايح يعني عند عمل واروح اكمل معهم ونقدر نعمل حاجة تشرف بلد ناوي تخلينا يعني دائما موجودين ثاني السحب تاكلي كويس ايه لما ما كانش ثاني اختار لك في الاول كاس امم افريقيا كنت   ان انت يعني لا كنت اتمنى اكون موجود معك اكيد كلنا مش مش انا لوحدي صراحه كل الحكايه ما تحصل مست

  • وى العالم يعني مستقره يعني القائمه تبقى مثلا فيها زي مثلا على س ال في مصر اكيد كل اللي تتمنيه كل البطولات لكن صعب جدا ان كل الحكام يعني فطبعا ما عدا الكبير واحد زي ما انت قلتي الصبح كان في حاجه طبعا كويسه وانا واحد منهم طبعا اكيد دى حاجة كاتب ثواني وحاجه كويسه جدا انا اقدر امثل بلدي فندق بطوله قاريه والله كنت تتمناه والحم ه يعني نمت رحلات كأس الأمم كده وكان الاقامه كانت عامله ازاي هاكون نسمع انتم طبعا المنتخبات كانت بتشتكي من الاقامه انتم بقى حقك ما انا عارفه ان انتم في مكان ثاني خالص طبعا يبقى من البطولات الكبيره هتلاقي دائما اللي لازم يكون الفندق بتاع دواء اللي درجه الحراره والرطوبه ممكن يكون احنا شويه الزون الشمال مش  

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع