القائمة الرئيسية

الصفحات

باسورد راوتر تى داتا hg531 v1 بمُنتهى السهولة

باسورد راوتر تى داتا hg531 v1 بمُنتهى السهولة
باسورد راوتر تى داتا hg531 v1 بمُنتهى السهولة

 للاسف الوش من قدام عباره عن قطعه البلاستيك مع المراوح بس ما فيش في اي قطعه من المشفى بعد فتره قصيره لو قلنا من ضمن العيوب كمان ان ما فيش عندنا فيها زرار للريستارت في عندنا الزرار الباور الزرار بتاع اللد اللي بيقلب الار جي بي بتاع الكيسه طبعا اي ار جي وده اعتقد بسبب ق، راوتر هواوي 531 تي داتا ،طعه القزاز اللي محطوطه قدام ديت اللي بتعمل المقاومه او معاكسه للهواء كان الافضل لو حطه فيها مش على فكره مش قزاز دايما بتلخبط فيها انها قزاز ولكنها بلاستيك لانها تشبه انها بلاستيك قوي كا، راوتر tedata hg531 v1 ،ن الافضل لو حطه من قدام قطعه من المش كان هيكون افضل كثير فهي بتعمل تقريبا معاكسه على عكس المروحه الخلفيه اللي ما لهاش اي الصوت فالصوت بتاعها مش اهدى حاجه يعني بس كويس مقبول مش وحش خالص وبس كده لكن كل حاجه في فيديو.



 النهارده عن هذه التجميع عندك سؤال استفسار فكره انك تفضل ماسك او بتقرا هتوجع عينك جدا للاسف اذا الحل ايه انك تستخدم شاشه كبيره فدي هي ابسط واسهل واسرع، باسورد راوتر هواوي hg531 v1 تى داتا ، طريقه تقدر من خلالها تعرض شاشه الموبايل بتاعك على شاشه الكمبيوتر اما من خلال الواي فاي او باستخدام كابل اليو اس بي للاندرويد والايفون تعال اقول لك ازاي كل اللي احنا محتاجينه، معرفة المتصلين بالراوتر te data hg531 v1 ، اننا نروح موجود في اول سطر في الوصف وهنضغط تحميل للبرنامج دوت مساحتهميجا اللي هو الصغير جدا يا دوبك دوست داونلود اتحمل هتقول له اوبن هتثبتوا عادي اول ما تفتحوا هتلاقيه بيقول لك يا ترى انت عايز للايفون ولا الاندرويد خلينا نستخدم الانترنت بما ان .

اعدادات راوتر تى داتا hg531 v1


اغلب الناس بتستخدم جهاز الاندرويد هيقول لك انت عايز من خلال اليو اس بي ولا الواي فاي خلينا نستخدام اليو اس بي ركب اليو اس بي عندي في الكمبيوتر واش، راوتر hg531 v1 ،بكه مع الموبايل تمام كده وبمجرد ما انا وصلت التليفون بالكمبيوتر على طول اتعرف على الجهاز قل له هو دوت الجهاز هقول له ايوه نعم بيقول لي جاري الكشف هنا عرف ان الجهاز من شاوم، لمبات راوتر هواوي ،ي بيقول لك بقى يا ريت انك انت تعمل الاربع خطوات دمت هتعملهم لاول مره بس خش على الاعدادات على التليفون بتاعك ومنها حول الهاتف هتلاقيه حتى على شاشه الكمبيوتر موضح لك بالخطوات بالظبط النوع الموبايل سواء كان عندك من .



سامسونج من شاومي من هتخش على جميع المواصفات ومنها بيقول لك هتضغط على اصدار الميو اي عده مرات هتضغط عليه حوالي خمس مرات هتلاقيه بيقول ل، راوتر hg658 v2 ،ك تم تفعيل خيارات المطور انا بالفعل فعلتها قبل كده هترجع بعد كده ورا وبعدين هننزل لتحت هنخش على الاعدادات الاضافيه وبعدين هنزل هلاقي في خيار هضغط عليه بالشكل دوت وهف، سوفت روتر تى داتا hg531 v1 الاصلي ،عل خيار اسمه تصحيح اخطاء اليو اس بي هفعله بالشكل ده واقول له ايوه حسنا تمام بمجرد ما انا قلت له طيب تم هنا بيقول لي تمكين خاصيه تصحيح اخطاء اليو اس بي هقول له اوكي ما فيش عندي مشاكل وتقدر كمان انك انت تفعل تظبيط التطبيقات.

باسورد راوتر هواوي hg531 v1 تى داتا القديم


 الخارجيه عبر نزل التطبيق بتاع الاي ماي فون تقدر ان هو تخلي الكمبيوتر يثبته عندك بشكل تلقائي الخطوه ديت طبعا امان جدا مش هتلاقي فيها اي مشاكل خليني انا افعله، ضبط اعدادات الراوتر te data hg531 v1 ،ا عندي هرجع مره ثانيه لشاشه الكمبيوتر هقول له نعم بيقول لي جاري التحميل هنشوف يا ترى هيعمل ايه على طول تم عرض شاشه الموبايل عندي على شاشه تلقائي بدون ما تغلب ، صيانة راوتر هواوي 5g ،نفسك ولا تتعب نفسك خالص فرج معايا كده على السرعه بقى بتاعه البرنامج حرفيا كل حاجه شغاله هنا بالثلاثه جدا ما فيش تقطيع ما فيش اي مشاكل تقدر انك انت تستمتع بالموبايل تستمتع بيه على الشاشه اكبر لو احنا كبرنا من هنا الشاشه جايه بالكامل تضربه.



 انك انت تلعب عادي جدا براحتك خالص لان ناخد الغيار الاول نبدا اننا نطلع اي لعبه بقى عندك سواء كانت ببجي او غيرها من الالعاب حاول بس ان انا جميل جدا م، صيانة راوتر هواوي ،يزه حلوه قوي انك انت وانت بتلعب هتقدر انك انت تسجل الشاشه بتاعه الموبايل بتاعك يعني خلينا نرجع لورا كده نصور الشاشه وهيبدا يسجل اللعبه بتاعتك سواء كانت ببجي او ايا كانت م، تحويل راوتر te data hg531 v1 الى access point ،ش بس كده المزايا دي خلينا نقف هنا قال لي تم انشاء الفيديو يعني تم حفظ الفيديو اللي انا كنت بسجله تقدر انك انت تستخدم الماوس بالشكل دوت فانك تتحكم في الموبايل بتاعك يعني انا ممكن اني ارجع لك دلوقتي من اللعبه اضغط خروج بال.

سوفت وير راوتر هواوي hg531 v1 تى اى داتا


شكل استخدم الموبايل واتحكم في بالكامل من خلال الكمبيوتر عن طريق الماوس وي الكيبورد عادي جدا في عندنا مزايا ثانيه كثير تاخذ سكرين شوت بالشكل دوت الوضع دو، تحديث راوتر هواوي e5330bs-2 ،ت وضع جميل جدا عشان الموبايل بتاعك ما يفضلش ان هو يستهلك طاقه كثير بمجرد ما انت تضغط عليه الموبايل وافترض ان هو شغال دلوقتي اضغط عليه امور لازلت كلها شغاله من ض، تحديث راوتر هواوي e5885ls ،من المزايا القويه جدا برده عندنا هي لوحه المفاتيح او الكيبورد تقدر انك انت تعدل فيها وتغير زي ما انت حابب وتستخدم برده الكيبورد بتاعه الكمبيوتر اللي هي اسرع واسهل في الكتابه وكذلك برده تقدر انك انت تعمل نقل سريع للملفات من ال.



موبايل للكمبيوتر او حتى تطبيق مليان بالمزايا كثيره جدا وانا شايف ان هو لاغن عنه سواء انك انت بتقرا او بتلعب او بتصفح او حابب تسجل حاجه بدون تقطيع على الموبايل ب، تحديث راوتر زين b315s-22 ،تاعك سواء لعبه او غيرها تقدر انك انت تستخدم البرنامج دوت لو رجعنا مره ثانيه على الموقع بتاع الشركه هتلاقي ان في عندهم اصدارات كثيره سواء للايفون تعمل استعاده للبيانات بتا، تحويل راوتر هواوي b315 الى access point ،عتك تنقل البيانات من خلال الوتساب الناس الكبيره بتسال عليها من الاندرويد والواي فاي وكذلك برده تعمل تغير الصوت بتاعك بشكل لحظي ومباشر اثناء التسجيل تعمل استعاده واصلاحات في برامج وحاجات كثيره يعني يستاهل انك انت .

دامب روتر تى داتا hg531 v1


تاخذ بص كده سريع اريد وي الايفون واهم ميزه في التصميم بتاعه بسيط جدا وسهل وان هو بيدعم اللغه العربيه وبس كده هسيب لك الروابط كلها في الوصف تحت هذا ، باسورد راوتر تى اى داتا hg531 v1 ،الفيديو في اول تعليق شكرا جزيلا لك على المشاهده عندك طيب انا كنت عايز اشتري تلفزيون اندرويد يكون الاداء بتاعه محترم ولكن بقى لي طالع طالع ما بينسى جوجل فما بالك لم، تحديث راوتر هواوي b311as- 853 ،ا جوجل العملاق دوت يصنع جهاز اندرويد ويسميه اندرويد جوجل او جوجل تي في باختصار الجهاز ده امكانياته اكبر مني ومن هتلاقي عليه كل التراخيص التطبيقات اللي تخطر على بالك واللي تعرفها واللي ما تعرفهاش موجوده عليه هو ال.



اقوى والاسرع تشغيل وسعره كمان يعتبر مش غالي سعره رخيص زيه زي باقي منتجات تي في بوكس فالصراحه امكانياته اكبر من احتياجاته ومن احتياجاتك كمان فالموضو، تحديث راوتر هواوي b315 ،ع فعلا شكله كبير فخلينا على طول نروح لتجربه فتح الصندوق خاصه ان الجهاز حجمه تقيل اللي هو هو صغير ولكن تقيل في حاجه جوا كده من قبل ما ابدا افتح الجهاز فانا عارف ان انا هاخ، تحديث راوتر هواوي b315s-22 ،د خامات لا غبار عليها بالظبط زي الامكانيات هنا نسخه الفور كي اللي معانا في ملحوظه مهمه جدا وطبعا هنعرف ليه الجهاز دوت بيتفوق على التلفزيونات الاندرويد ولكن عشان ما تلبسش في الحيط لازم تعرف ان الجهاز ده .

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع